Kirjoittaja vaisuliini » 06. Marras 2015 10:14
*
Ota esiin Gal. 2:19:"Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu". Jumala vaatii, että ihmisen tulee pitää itsensä ristiinnaulittuna ja näin kuolleena minä-elämälle ja itsekkyydelle, joka on ollut voimakkaasti esillä meissä kaikissa.
Ei sinun yksilöllisyytesi tule kuolla. Jesajan tulee olla Jesaja, Malakian Malakia. Mutta ylpeän, usein esiintyvän itsekorostuksen, sinun itsesi, lihasi tulee olla ristiinnaulittu. Kristus tyhjensi itsensä jumalallisesta minästään, sinun ja minun tulee tyhjentyä langenneesta minästämme. Kristus kiusattiin käyttämään jumalallisia ominaisuuksiaan. Sinun kiusauksesi on käyttää inhimillisiä ominasuuksia. Anna niiden olla ristillä ja usko, että ne tästä hetkestä alkaen ovat ristiinnaulitut sinulle ja sinä niille. Ristille Barabbaan kanssa! Tulkoon Kristus ristiltä alas ja asukoon sydämessäsi!
-F.B.Meyer/Syvemmälle Kristus-elämään-
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.