Muslimien jihad maahanmuutto

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Muslimien jihad maahanmuutto

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Huhti 2017 16:54

En tarkoittanut, että kaikki suomalaiset ja irakilaiset työttömät olisivat laiskoja. Olisin voinut puhua vaikka hoitovapailevasta irakilaisäidistä ja samassa tilanteessa olevasta suomalaisäidistä. Miksi minulla hoitovapaalla ollessani olisi ollut suurempi oikeus johonkin tukeen kuin jonkun toisen kansallisuuden omaavalla äidillä? Voiko ihmiset laittaa eri asemaan sen perusteella mihin he sattuvat syntymään? Siinähän ei ole mitään omaa ansiota syntyä tänne tai tuonne. Ja jos olen syntynyt tänne niin miksi minulla ei olisi lupaa lähteä tuonne..?
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja george » 14. Huhti 2017 17:02

On syytä erottaa Jumalan salattu ja ilmoitettu tahto. Vääryyden vastustaminen on aina oikein, vaikka se olisikin Jumalan tuomiota. Ihminen on vastuussa vain sen noudattamisesta, mikä on Jumalan ilmoitettu tahto. Euroopassa on ennenkin vastattu islamilaiseen ekspansioon sotimalla menestyksekkäästi. Vallattuja alueita on myös saatu takaisin, ks. reconquista Espanjassa.

Mitä oman kansan ja rodun väheksymiseen tulee, niin liberaalieliitin lisäksi mikään muu ryhmä maailmassa ei ole omaksunut tällaista itsetuhoista ideologiaa. Ainoastaan eurooppalaisilta ja valkoiselta rodulta yritetään hävittää tietoisuus omasta rodusta ja historiasta. Arabit, somalit ja turkkilaiset ym. kyllä tietävåt, että keitä ovat. Jos liberaali ei halua asettaa omaa kansaa ja sen etua muiden edelle, niin muut kansat kyllä asettavat oman etunsa ensisijaiseksi. Euroopan kansatkin ovat heräämässä. Liberaalieliitin ajama politiikka ei johda muuhun kuin sotaan, koska vain tämä pieni eliitti on jättänyt kansallisen intressin ajamisen taakseen.

He puhuvat ihmisoikeudesta ja suvaitsevaisuudesta, mutta petos on perkeleellinen. Älä anna pedolle valtaa.
george

ViestiKirjoittaja george » 14. Huhti 2017 17:23

Aamu-Usva kirjoitti:En tarkoittanut, että kaikki suomalaiset ja irakilaiset työttömät olisivat laiskoja. Olisin voinut puhua vaikka hoitovapailevasta irakilaisäidistä ja samassa tilanteessa olevasta suomalaisäidistä. Miksi minulla hoitovapaalla ollessani olisi ollut suurempi oikeus johonkin tukeen kuin jonkun toisen kansallisuuden omaavalla äidillä? Voiko ihmiset laittaa eri asemaan sen perusteella mihin he sattuvat syntymään? Siinähän ei ole mitään omaa ansiota syntyä tänne tai tuonne. Ja jos olen syntynyt tänne niin miksi minulla ei olisi lupaa lähteä tuonne..?

Suomi kuuluu suomalaisille ja on ainut suomalaisten etua ajava taho. Kunnioita isääsi ja äitiäsi eli omaa kansaasi. Eivät suomalaiset pääse Irakiin hoitovapaalle. Tämän hulluuden päätepiste on se, että suomalaisten maksamat ja suomalaisille tarkoitetut sosiaaliturvaverkot romahtavat, mistä seuraa mm. PAKKASEEN KUOLLEITA suomalaisia. Kaikkien niiden ryöstettyjen, raiskattujen ja murhattujen lisäksi. Liberaalieliitti ei tietenkään ole kiinnostunut ajamansa politiikan tosiasiallisista seurauksista. Koska humaani ja ihmisoikeus.

Kannattaisi muuten lähteä arvioimaan tekojen seurauksista käsin niiden hyvyyttä eikä pelkästään oletetusta hyvästä tarkoituksesta. Eurooppa on sellaisen lihamyllyn edessä, joka tulee ylittämään maailmansodat. Rotusotaa, uskonnollista sotaa, sisällissotaa. Mutta se on liberaalin unelman hinta. Suurta hulluutta. Mutta saavatpahan liberaalit moraalisäteillä hetken hyvyydellään.
george

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Huhti 2017 18:21

Entä jos isä ja äiti eivät ole suomalaisia tai vain toinen heistä on suomalainen? Minun isäni on sekoitus romanikansaa ja porilaista perussuomalaista. Hänen sukututkimuksestaan paljastui minulle myös irlantilaisia esi-isiä. Äitini isä on jonkinlainen romani-pohjanmaalaissekoitus ja äitini äiti on karjalainen, jonka suvussa on myös venäläisiä esi-isiä minulle. Pitääkö minun siis kunnioittaa tällä perusteella kansoistakin vain romaneja, suomalaisia ja venäläisiä? Entä jos joku on ihan vain savolainen, niin tuleeko hänen sulkea kunnioituksensa piiriin vain savolaiset vai myös muut suomalaiset? Tai pitääkö turkulaisen ajaa vain turkulaisten etuja vai myös tamperelaisten? Millä perusteella tätä kunnioituksen kehää laajennetaan juuri valtion rajoihin asti, mutta ei niiden ulkopuolelle? Kuka nuo rajat on luonut ja olenko minä suomalainen huolimatta ulkomaalaisista, joita joissain kohdin on sukuuni putkahdellut? Ovatko kaikki Suomessa syntyneet suomalaisia, vaikka heidän vanhempansa olisivat irakilaisia? Missä vaiheessa jostain tulee suomalainen? Onko sudanilaisen ja suomalaisen yhteinen lapsi sudanilainen vai suomalainen? Minusta koko kansa-, rotu-, ja valtioasia on perusteiltaan hyvin epäselvä.

Samalla tavalla kuin haluaisin seurakunnan olevan yksi ainoa ilman mitään kirkkoja tms., niin haluaisin myös maailman olevan vain yksi paikka kaikille ihmisille. Uskon, että se olisi Jumalan tahto, ettei olisi kansoja ja kieliä; että ei oltaisi rakennettu tornia, jonka seurauksena ihmiset jaettiin ja erotettiin toisistaan; että kaikki olisivat yhtä. Tiedän, ettei tämä toteudu ennen kuin Jeesus tulee takaisin ja alkaa tuhat vuotinen rauhanvaltakunta, mutta uskovien sydämessä se valtakunta elää jo nyt.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja george » 14. Huhti 2017 18:36

Se, että suomalaisuutta on vaikea määritellä ei tee siitä olematonta. Suomalaisuus on varmasti ainakin tunnistettavaa. Itse en pidä rotujen sekoittamistä hyvänä asiana, koska se johtaa identiteettiongelmiin. Ja juuri sitähän, ja näin kansojen häivyttämistä, liberaalieliitti haluaa.
george

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Huhti 2017 18:50

*
Trump määräri kemikaali-iskuja Syyriaan mutta terroristit käyttivät Syyrian kansaa ja kristittyjä kilpinä. Trump ei tullut ajatelleeksi tässä asiassa. Terroristit ovat Trumpia ovelampia. :? :cry: Terroristien tavoite on saada maahanmuuttajat tänne Suomeen voidakseen hyökätä Suomessa. Terroristit ovat maahanmuuttoviranomaisia ovelampia. :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka » 14. Huhti 2017 20:25

vaisuliini kirjoitti:Trump määräri kemikaali-iskuja Syyriaan mutta terroristit käyttivät Syyrian kansaa ja kristittyjä kilpinä. Trump ei tullut ajatelleeksi tässä asiassa. Terroristit ovat Trumpia ovelampia

Minä en ole kuullut, että USA suunnittelisi myrkkykemikaalien käyttöä. Muistatko vaisuliini mistä tietolähteestä luit tai kuulit asiasta?

Monet uutiskanavat kertoivat sariini-hermokaasuiskusta Syyrian Idlibissä ja USA syytti teosta Syyrian hallitusta.

"Valkoisen talon viranomaisten mukaan Assadin hallinto teki huhtikuun 4. päivä sariinikaasuiskun Syyrian Idlibin maakunnassa. Iskussa kuoli 87 ihmistä, mukaan lukien lapsia.
Venäjä on puolustanut Assadia Yhdysvaltain syytöksiä vastaan sanoen, ettei ole todisteita siitä, että Assad olisi iskujen takana. Venäjä on syyttänyt iskuista Syyrian kapinallisia."
https://www.talouselama.fi/uutiset/yhdy ... ta-6640690
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Huhti 2017 20:38

*
Kiitos että huomautit asian, Jukka. Joo se oli myrkkykaasu. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 14. Huhti 2017 22:42

george kirjoitti:Vääryyden vastustaminen on aina oikein, vaikka se olisikin Jumalan tuomiota.

Jos Jumala langettaa tuomionsa käyttäen siinä vihollista keinona, niin silloin tuomion vastustaminen on Jumalan vastustamista.
Peace In Rest

ViestiKirjoittaja Joel.A » 15. Huhti 2017 02:30

george kirjoitti:Suomi kuuluu suomalaisille ja on ainut suomalaisten etua ajava taho. Kunnioita isääsi ja äitiäsi eli omaa kansaasi. Eivät suomalaiset pääse Irakiin hoitovapaalle. Tämän hulluuden päätepiste on se, että suomalaisten maksamat ja suomalaisille tarkoitetut sosiaaliturvaverkot romahtavat, mistä seuraa mm. PAKKASEEN KUOLLEITA suomalaisia. Kaikkien niiden ryöstettyjen, raiskattujen ja murhattujen lisäksi. Liberaalieliitti ei tietenkään ole kiinnostunut ajamansa politiikan tosiasiallisista seurauksista. Koska humaani ja ihmisoikeus..

Rakas lähimmäiseni george.

Kaikkivaltias Jumala ei ole kutsunut meitä ajamaan ja ylläpitämään humanismia yllä, vaan rakastamaan Jumalaa ja lähimmäistämme koko sydämmestämme. Eikö meille tulisi olla aika selvää jo se, että harvoin uskostaosaton huutaa
"maha täynnä" Luojaansa avukseen joten eikö juuri Jumalan silmin ajateltuna ole vaan hyvä asia se, että me ihmiset joudumme moninaisiin ahdistuksiin. Minusta ainakin on hyvin "epäkristillistä" sellainen ajatus, että kristityt alkaa suojelemaan jumalatonta maata jumalattomuudelta, koska Jumalan Sanaa kokonaisuudessaan tutkineena, minulle kerta toisensa jälkeen tulee Jumalasta sellainen kuva, että ei Jumalan ensisijainen tahto ole se, että ihmisellä olisi maapallolla ja maassaan hyvä olla vaan Häntä kiinnostaa vain suurimmaksi osaksi se, että haluaako luotu ihminen olla ylipäätänsä kaikkivaltiaalle Luojalleen kuuliainen vai ei.

Humanismisella politiikalla ei tehdä mitään muuta kuin sitä, että pidetään lähimmäisiämme/kaikkia ihmisiä kaikenlaisissa himoissa ja haluissa kiinni ja tätäkö Jumala sitten haluaa? On siis suoranaista lähimmäisen rakkaudettomuutta ajaa jumalattomalle tai uskovalle olipa se sit minkä maalainen hyvänsä sellaisia asioita jotka vie kauemmaksi taivas paikasta.

Itse olen todistanut niin omassa kuin muittenkin elämässä, sitä, että mitä enemmän me Jeesukseen uskovat kiinnitämme katseet ikäviin maailman asioihin ja tai politiikkaan niin sitä vähemmän me olemme oikeasti kohtaamassa "kentällä" ensinnäkin niitä rakkaita sisaria ja veljiä ja toiseksi myös niitä jotka vielä ovat jumalattomia.

Minusta tämä jae kiteyttää hyvin koko raamatun sanan kokonaisuuden/ilmoituksen.

Ilm 22:11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
Joel.A

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu