Aamu-Usva kirjoitti:En tarkoittanut, että kaikki suomalaiset ja irakilaiset työttömät olisivat laiskoja. Olisin voinut puhua vaikka hoitovapailevasta irakilaisäidistä ja samassa tilanteessa olevasta suomalaisäidistä. Miksi minulla hoitovapaalla ollessani olisi ollut suurempi oikeus johonkin tukeen kuin jonkun toisen kansallisuuden omaavalla äidillä? Voiko ihmiset laittaa eri asemaan sen perusteella mihin he sattuvat syntymään? Siinähän ei ole mitään omaa ansiota syntyä tänne tai tuonne. Ja jos olen syntynyt tänne niin miksi minulla ei olisi lupaa lähteä tuonne..?
vaisuliini kirjoitti:Trump määräri kemikaali-iskuja Syyriaan mutta terroristit käyttivät Syyrian kansaa ja kristittyjä kilpinä. Trump ei tullut ajatelleeksi tässä asiassa. Terroristit ovat Trumpia ovelampia
george kirjoitti:Vääryyden vastustaminen on aina oikein, vaikka se olisikin Jumalan tuomiota.
george kirjoitti:Suomi kuuluu suomalaisille ja on ainut suomalaisten etua ajava taho. Kunnioita isääsi ja äitiäsi eli omaa kansaasi. Eivät suomalaiset pääse Irakiin hoitovapaalle. Tämän hulluuden päätepiste on se, että suomalaisten maksamat ja suomalaisille tarkoitetut sosiaaliturvaverkot romahtavat, mistä seuraa mm. PAKKASEEN KUOLLEITA suomalaisia. Kaikkien niiden ryöstettyjen, raiskattujen ja murhattujen lisäksi. Liberaalieliitti ei tietenkään ole kiinnostunut ajamansa politiikan tosiasiallisista seurauksista. Koska humaani ja ihmisoikeus..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa