Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Lumina* » 21. Kesä 2011 22:17

Kiitos Herralle että Hän ei meitä jätä :prayer4: Mutta tuosta sun innosta auttaa heikompia ja vähäosaisia totean että sehän on Jumalan mielen mukaista ja siitä tulee palkka viimeistään Taivaassa.Ihmeitä voi tapahtua jo täällä ajassa kun ollaan periksiantamattomia,siitäkin on Raamatussa kun joku kolkutti ovelle eikä luovuttanu ennenkö ovi avattiin :) . Siunausta sulle Pekka.
Lumina*

ViestiKirjoittaja Lumina* » 21. Kesä 2011 22:22

Luukas 11

1 Ja kun hän oli eräässä paikassa rukoilemassa ja oli lakannut, sanoi eräs hänen opetuslapsistansa hänelle: "Herra, opeta meitä rukoilemaan, niinkuin Johanneskin opetti opetuslapsiansa".
2 Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; (tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;)
3 anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme;
4 ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; (vaan päästä meidät pahasta)."
5 Ja hän sanoi heille: "Jos jollakin teistä on ystävä ja hän menee hänen luoksensa yösydännä ja sanoo hänelle: 'Ystäväni, lainaa minulle kolme leipää,
6 sillä eräs ystäväni on matkallaan tullut minun luokseni, eikä minulla ole, mitä panna hänen eteensä';
7 ja toinen sisältä vastaa ja sanoo: 'Älä minua vaivaa; ovi on jo suljettu, ja lapseni ovat minun kanssani vuoteessa; en minä voi nousta antamaan sinulle' -
8 minä sanon teille: vaikka hän ei nousekaan antamaan hänelle sentähden, että hän on hänen ystävänsä, nousee hän kuitenkin sentähden, että toinen ei hellitä, ja antaa hänelle niin paljon, kuin hän tarvitsee.

Tämä paikkahan se olikin ja heti Isä meidän rukouksen perään...siunattua :)
Lumina*

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Kesä 2011 00:42

Kiitos paljon Lumina sinulle rohkaisevista ja kauniista sanoistasi ja erittäin hyvästä Raamatunkohdasta.

Olen hyvin kiitollinen Herralle, että saan edelleen jatkaa tällaista heikompien auttamista omalla pienellä panoksellani. Jumala antaa meille uskoville itse kullekin erilaisia tehtäviä ja Pyhän Hengen voimassa kykenemme niitä tehtäviä hoitamaan niillä lahjoilla jotka Jumala on meille armostaan suonut. Kaikki tehtävät ovat yhtä arvokkaita, meitä kaikkia tarvitaan.

Mikään tehtävistä ei ole toistaan suurempi vaan kaikki lukemattomat pienetkin hyvät sanat ja teot ovat yhtä arvokkaita ja saamme toki palkankin eli sydämestä tehdyt hyvät teot tuovat antajalleen suuren ilon. Sen turvin jaksaa tehdä Jumalan tahdon mukaisia asioita. Jumala palkitsee meitä suurella ilolla jo nyt kun vaellamme tässä hetkessä.

Kun vain emme jättäisi taaksemme paljon tai pelkästään palavia siltoja. Ilman Jumalan lahjoittamaa sydämen uskoa näin varmasti tekisimme ja tapahtuisikin elämässämme. Kaikki kunnia Isälle Jumalalle ja Herrallemme Jeesukselle Kristukselle.

Jumalan siunausta sinulle Lumina ja kaikille foorumilaisille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Kesä 2011 01:53

Tässä olisi linkki kirjoitukseen "Täyden maljan periaate, luku 2". Luin ajatuksella läpi ja kirjoitus oli minusta tosi puhutteleva. Ihmiskunnan synnin tila on todella huolestuttava. Ja kuten tiedetään niin on hyvin vaikea "herätellä" ihmistä joka on syvästi paatunut. Mutta Jumalalla on siihenkin keinonsa vaikka kaikki eivät sittenkään (suuri ahdistus ja kärsimys) tule synnintuntoon kuten Raamatusta saamme lukea.

Linkki: https://www.arvioikaa.com/w2.html
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Elo 2011 23:23

Laitan tähän kirjoituksen jonka otsikko on "Katso, Hän tulee".

Linkki kirjoitukseen: https://www.arvioikaa.com/HH.html

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Syys 2011 12:39

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa Luminalle ja Hessulle.

Todella ikävää ja surullista kun saa huomata, että foorumilla esiintyy riidan henkeä joka on pimeydestä. En minäkään ole täydellinen mutta saan kaiketi kuitenkin kirjoittaa rehellisen mielipiteeni asiasta josta kenenkään ei tarvitse suutahtaa. Minäkin ymmärrän vallan hyvin sen, että kun meistä jokainen on eri vaiheessa uskonvaelluksellansa eli ei kykene vielä ymmärtämään mitä Raamattu opettaa joissakin asioissa niin riitojakin tulee jos on tullakseen.

Kun itse luen Raamattua niin minulle tulee voimakas synnintunto ja halu tarrautua entistä enemmän kiinni Kristukseen ja anoa Häneltä armoa ja anteeksiantoa ja johdatusta kuuliaisuuteen Jumalan laille joka on Kymmenen Käskyä. Ei tule oikein mieleen ruveta taistelemaan Jumalan tahtoa vastaan koska Raamatusta käy hyvin selville mitä siitä seuraa jos luopuu nöyryydestä Kaikkivaltiasta Jumalaa kohtaan.

Raamattu on minulle Pyhä Raamattu jossa Jumala kertoo minulle tahdostaan ja se on kirja jota rakastan jos näin saa sanoa koska se kirkastaa meille Kristusta eli, että vain Häneen turvautumalla voidaan päästä osallisiksi Jumalan pelastussuunnitelmasta ja olemalla ja pysymällä sydämeltämme nöyrinä ja antamalla anteeksi lähimmäisillemme, jopa vihamiehillemme.

Elämme kuitenkin nyt aikaa jossa uskovien luopumus Jumalan sanan totuutta kohtaan lisääntyy ja voimistuu, saatanan vaikutuksesta.

Olen saanut Jumalan armosta varoittaa tästä uskovia ihmisiä, kun sellainen tilaisuus on minulle auennut, olen myös soittanut viime vuosina useastikin ev. lut. kirkon papeille ja varoittanut heitä luopumuksen tiestä jonka Raamattu meille kertoo ja mitä siitä seuraa jos ei tehdä parannusta kuuliaisuuteen ja nöyryyteen Jumalan tahdolle.

Koska koen ja uskon niin, että Jumala haluaa ensin varoittaa luopumuksessa olevia ihmisiä, suuressa Armossan, ennen kuin Hän antaa vihansa laskeutua tottelemattomien ihmisten ylle. Jumala käyttää varoittajina valitsemiaan uskovia ihmisiä, aivoitustensa mukaan. Jumalan tahto on Pyhä. Kiitän Herraa nöyrästi, että olen saanut toimia omalta osaltani Herran hyvässä työssä mukana ja itsekin olemalla jatkuvasti parannuksen Tiellä omassa vajavaisessa elämässäni ja uskonvaelluksellani.

Herramme Jeesus Kristus meitä johdattakoon elämään kuuliaisuudessa ja nöyryydessä ja tyytymään vähään. Tänään auttaa Herra suuressa Armossaan ja Rakkaudessaan.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Loka 2011 13:33

Kuten tiedetään, Raamatussa Jumala ilmoittaa meille, että raha (rahan himo) on kaiken pahan "alku" ja juuri. Näen niin, että se viimeinen Raamatun ilmoittama ja maailmanhistorian pahin antikristus tulee olemaan juuri joku rikkaaseen valtaeliittiin lukeutuva talousnero joka pystyy vakuuttamaan maailmalle eli eri maiden johtaville poliitikoille ja muillekin johtavissa asemissa oleville ihmisille/päättäjille (jotka kaikki kapinoivat Jumalaa vastaan), että hän tietää kuinka tästä tukalasta tilanteesta maailmassa vielä voidaan selvitä ja hänen "nerokkaaseen" suunnitelmaansa tullaan uskomaan ja näin hän tulee pääsemään valtaan tukijoukkonsa kanssa. Ja näin hän samalla pääsee myös uskonnollisen ja sotilaallisenkin valtaeliitin suosioon ja käytännössä päättämään asioista koska kaikkihan maailmassa on alistettu rahan voimaan ja kaikki käytännön elämässä lasketaan aina ensiksi rahassa kuten tiedetään. Käytännössä loppua kohden köyhät tulevat entisestään köyhtymään, valvonta ja byrokratia entisestään kiristymään ja kaikenlainen orjuuttaminen ja alistaminen tulee lisääntymään entisestään. Lopuksi on maailmassa käytössä antikristillinen 666-järjestelmä ja laittomuus ja uskovien syvä luopumus ja vihanpito ihmisten kesken koska pahuus on päässyt valtaan saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla, Raamatussa ilmoitetuksi määräajaksi.

Viekäämme tänäänkin kaikki huolemme ja ahdistuksemme Herrallemme Jeesukselle Kristukselle. Hän auttaa, lohduttaa ja rakastaa meitä niin kuin mekin Häntä rakastamme.

Isän Jumalan Siunausta ja Herran Jeesuksen Armoa kaikille foorumilaisille.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja JHK » 20. Loka 2011 00:28

Herran sydän on antaa lahjaksi, antaa koska Hänen olemuksensa on lahjoittaa, ilman velkaa. Kalliisarvoisia asioita ei myydä, ne annetaan lahjana. Rakkaus on antamista. Tämän maailman syvin olemus on oman edun ja hyödyn etsiminen - mitään arvokasta ei anneta ellei saada jotain vastineeksi. Tämä maailma myy kalliin halvalla ja kiskoo halvasta kalliin hinnan. Kaupankäynti on kauimpana Jumalan sydämestä mitä vain olla ja voi. Kaupankäynti on välinpitämätöntä kaikesta muusta paitsi hyödystä ja voitosta.

Ihmiskunnan viimeisten päivien Baabelissa jopa ihmissielut ovat kaupan - tuo raamatunkohta on mielenkiintoinen, pelottava arvoitus. Muistaakseni teksti mainitsee orjat erikseen - sielun myyminen, onko se sitten ihmisen myyminen osiksi, vai jotain vielä kaameampaa, en tiedä. Itse kavahdan kaikista eniten maailmaa jota hallitsisivat korporaatiot - kauppakiltojen maailmaa. Sellaisesta maailmasta sammuvat viimeisetkin jalouden ja inhimillisen kauneuden rippeet - se on konemaailma, kustannuksia, resursseja, hyötyä, tappiota, numeroita sarakkeissa. Elämän dekonstruktio - helvetti maan päällä.
JHK

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Loka 2011 14:55

Kiitos hyvästä kirjoituksestasi tästä ikävästä aiheesta.

Näen niin, että petovaltakunta on nyt jo olemassa mutta se vielä muuttaa muotoaan lopulliseen pahuuteensa kun antikristus joukkoineen astuu esiin maailman näyttämölle ja ihmiset tulevat olemaan suurimmaksi osaksi tyytyväisiä kun näin tulee tapahtumaan tai vain eivät välitä koko asiasta.

Suomi on nyt jo osa tuota tulevaa tai siis jo olemassa olevaa petovaltakuntaa. Ihmiseltä on viety täysin päätösvalta omiin asioihinsa, toki Jumala meitä uskovia auttaa, muuten olisimmekin hukassa, vailla mitään toivoa selvitä asioista kuin asioista.

Meitä valvotaan yhteiskunnan taholta yötä päivää. No, ulos saamme vielä lähteä kävelylle ilman, että tarvitsee siitä tehdä kirjallista anomusta byrokraateille ja muille "valvontaviranomaisille" jos näin asian muotoilisin, ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kuka voi sotia petoa vastaan ja olla eri mieltä sen kanssa? Ei Suomessa ainakaan kukaan, olemme täysin pedon antikristillisten sääntöjen ja lakien armoille joutuneet. Tiedän mistä puhun ja kirjoitan koska olen tänäänkin taistellut viranomaisten kanssa ja postinkin kanssa. Minulle on samalla auennut myös tilaisuuksia julistaa ilosanomaa Herrasta Jeesuksesta, Jumalan Armosta.

Tilanne on jo karannut käsistä. Peto riehuu jo maailmassa ja on tyytyväinen vasta kun on saanut lopullisen valta-aseman maailmassa. Mutta me uskovat tiedämme, että se on alistettu Jumalan Hengelle ja meillä on uskomme kautta kaikki toivo Jeesuksessa Kristuksessa, me emme tule alistumaan pedon vaatimuksiin. Silloin kun kaupoissa tulee olemaan 666-järjestelmän mukainen laitteisto joka tulee tunnistamaan pedon merkin vaikkapa kädestämme kauppojen kassoilla niin me emme lähde siihen järjestelmään mukaan vaan silloin heitämme kaiken toivomme Herrallemme Jeesukselle Kristukselle ja silloin Jumalan tahto toteutuu elämissämme.

Näkisin tuossa porttokirkon lapsikaste/vauvakaste asiassa yhteyden tuohon mainitsemaasi sielujen ostamiseen/kaupitteluun?

Raha ja rahanahneus on viemässä nyt ihmiskuntaa tuhoon ja vain Kaikkivaltias Jumala tietää mikä aika on nyt ja kuinka kauan peto/petovaltakunta saa vielä orjuuttaa ihmisiä. Pahin on vielä edessä mutta orjuuttaminen on nyt jo edennyt syvälle perustuksiin jotka ovat kuitenkin hiekalle rakennettu.

Herra Jeesus, me käännymme sinun puoleesi hädässä ja maailman ahdistuksissa. Auta ja armahda meitä syntisiä ihmisiä jotka sinuun uskomme sydämissämme. Kiitos toivosta, rauhasta ja ilosta ja lähimmäisen rakkaudesta jotka asuvat sydämissämme sinun nimesi tähden. Amen.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 20. Marras 2011 17:44

Alexander Stubb sanoi hiljattain: "Minun ratkaisuni olisi yhdistää EU:n komission, EU:n päämiehistä koostuvan Eurooppa-neuvoston ja euromaiden huippukokouksen puheenjohtajien tehtävät yhdeksi korkeaksi viraksi."

Mielenkiintoinen kommentti Stubbilta sillä mielestäni nämä Stubbin sanat kertovat siitä että uutta maailmanjärjestystä pedataan yhden Super johtajan johdettavaksi. Vapaamuurarit ajavat uutta maailmanjärjestystä jota tulee johtamaan antikristus. Stubb on osallistunut tiettävästi Jyrki Kataisen tavoin salaseura Bilderbergin kokouksiin eli vapaamuurarien kokouksiin.

Stubb kuvailee euroopan unionia sanoin New World Order, New international System ja Super Power 17.7.2008 pitämässään puheessa.

Raamatun profetiat tulevat toteutumaan ja nyt Stubb on ajamassa virkaa jossa suuri valta annetaan yhdelle johtajalle. Raamattu ilmoittaa että kun antikristus tulee niin hän saa suuren vallan maailman johtajilta.

Ilm.17:12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
17:13Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.

https://www.youtube.com/watch?v=cll4qKC ... ed/t_blank
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu