Arkista elämää-mitä Raamattu opettaa?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Arkista elämää-mitä Raamattu opettaa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Elo 2014 10:08

*
Ok kiitos vastauksestasi Siivetön. Saatana pommitti näitä ajatuksia ja sanoi että se kutsuu pahoja henkiä. Minä torjuin ja mietin mitä Raamattu puhuu tästä jutusta. Mutta minulla ei ole vahva Raamatun tunteminen voidakseni käyttää Jumalan sota-asuja. Kiitos kun sinä vastasit Siivetön :angel: No tässä on se tekemäni. En ole vielä päättänyt vienkö sen kotiin mukaan vai jätän sen tänne... :)

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 18. Elo 2014 10:47

vaisuliini kirjoitti:*
Ok kiitos vastauksestasi Siivetön. Saatana pommitti näitä ajatuksia ja sanoi että se kutsuu pahoja henkiä.

Mielenkiintoista. Mikähän siinä pahoja henkiä vetää puoleensa? Ehkä voisit kysyä Jumalalta mitä hän tuumaa?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Elo 2014 11:29

paa kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*
Ok kiitos vastauksestasi Siivetön. Saatana pommitti näitä ajatuksia ja sanoi että se kutsuu pahoja henkiä.

Mielenkiintoista. Mikähän siinä pahoja henkiä vetää puoleensa? Ehkä voisit kysyä Jumalalta mitä hän tuumaa?

No saatana koitti etsiä heikon kohdan niin minä alkaisin uskoa valheeseen että se muka kutsuisi pahoja henkiä. Torjuin sen koska tekemäni ei johtanut henkimaailmaan vaan että se on vain koristeeksi. Saatana jaksaa ja viitsii olla maailman mestari valehtelemaan. Sitä on helppo muistaa :D

Luuk. 22:31 Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;

Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 18. Elo 2014 13:32

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 03:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja Siivetön » 18. Elo 2014 14:04

Tuosta soittimesta: Niinhän muuten onkin ja soi tosi kauniisti, kun esimerkiksi vedetään menemään koko rivi kerralla päästä päähän. :thumbup:

Minustakin tuo Vaisuliinin teos on todella hieno ja varsinkin kun se laitetaan sellaiseen ympäristöön, missä se istuu muuhun sisustukseen, kuten esim. just tuossa hirsiseinällä ja myöskin tilassa, missä on ruustiikkisia huonekaluja ja mitä lie joutuisi maksamaan, jos ostaisi jostain sisustusliikkeestä?!teoksell
Siivetön

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Elo 2014 22:24

*
Joo mie tykkään askarrella. :) Minä tein pari tuulikelloa. Ei niissä ole metallisia putkeja mutta vanhat lusikat. Minä sain porattua läpi kaikin voimin vaikka ne ovat metallia siis ne lusikat... eli ruostumattomat terät mutta vanhanmalliset... :D

Minä tykkään myös rustiikkisista huonekaluista mutta pari olen itse tehnyt niinku puuseppänä ja antanut niiden harmaantua kauniisti :D :shh:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 18. Elo 2014 23:20

Hyvä homma vaisuliini; käsityöt ovat mukavaa ajanvietettä ja varmaan Jumalankin mielen mukaista puuhaa. On tainnut Herra siunata sinua luovuuden lahjalla :thumbup:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Elo 2014 11:48

*
Kiitos Paa :angel:

..............♥..............♥.................♥.................

Voisiko joku selittää mitä Sefanja puhuttelee? Lopunajastako?
Kyllä pelottava lukea... Olin kauhuissani kun luin sitä.... :shock: :?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Lily » 29. Elo 2014 01:49

Minusta tuo on ihan selvästi lopun ajoista, puhutaan Herran päivästä ja siitä miten Jumala hävittää kaiken maanpäältä...

Kyllä se tulee olemaan uskosta osattomille, luopuneille ja eksyneille uskoville hurjaa aikaa. Mutta muille jotka eivät tee kompromisseja maailman kanssa ja jotka vaeltavat parannusta tehden ja Jeesusta seuraten kuuliaisena Jumalalle, heille (toivottavasti meille) se on ihan ok, koska Hän laskee voimansa omiensa ylle! :)
Lily

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Syys 2014 23:16

*
Ok Lily :angel:

...........♥..............♥..............♥

Tuossa ketjussa keskusteltiin ehtoollisen jutusta mutta se suljettiin niin täällä kai voin kysyä. Mietin ihmetellen miksei voi käyttää maitoa tai mehua kotiehtoollisen yhteydessä? Miksi täytyy juoda punaviiniä ehtoollisen yhteydessä? Jos täytyy niin uskovana on häpeällistä mennä alkoon ostamaan punaviinipulloa. Siinä on myös alkoholipitoista...

Ensimmäisen mökkiehtoolliseni yhteydessä vietin viime heinäkuussa ja voin jatkossa viettää Jeesuksen muistoksi ehtoollisen yhteydessä täällä kotosalla mutta punaviiniä ei ole enkä viitsi mennä alkoon ostamaan. :roll: :oops:
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu