*
Aamu-Usva jos tarkoitat minua, en ole vaittanut mitään. Älä kässää minua väärin!
Aamu-Usva kirjoitti:Jos tänne Suomeen tulee köyhiä kerjäläisiä, niin valitetaan. Jos tulee rikkaita pakolaisia, niin valitetaan. Jos tulee työperäisiä maahanmuuttajia, niin valitetaan. Liian köyhät lisäävät turvattomuutta ja liian rikkaat eivät tarvitse apua. Työn perässä tulijat taas vievät suomalaisilta työt.
jukka1954 kirjoitti:Aamu-Usva kirjoitti:...Työn perässä tulijat taas vievät suomalaisilta työt.
Luin jostain, että pääkaupunkiseudulla palvelu- ja hoitoaloilla työtä tekevistä jo noin 20 % koostuu ulkomaalaisista. Samanaikaisesti Tilastokeskuksen toukokuisessa raportissa kuluvalta vuodelta todetaan, että
1. Työttömiä oli 324 000 ja työttömyysaste oli 11,8 prosenttia
2. Avoimia työpaikkoja oli 85 900
Miksi työ ei kelpaa suomalaisille työttömille?
https://kuntalehti.fi/kuntauutiset/talo ... ukokuussa/

Aamu-Usva kirjoitti:En minä tietenkään halua tänne Suomeen mitään pahaa niin kuin en halua pahaa muuallekaan maailmaan. Minulla on kuitenkin positiivisia kokemuksia pakolaisista. Minulla on ystäväperhe, joka on ollut meille monessa asiassa suureksi avuksi ja he sattuvat olemaan entisiä pakolaisia Afrikasta. Molemmat vanhemmat ovat olleet täällä töissä jo yli 10 vuotta opiskeltuaan täällä ammatit. Eilen viimeksi olisin ollut pulassa elleivät he olisi avosylin ottaneet poikaamme illaksi hoitoon omien raskaiden työpäiviensä jälkeen ja omien lastensa lisäksi. Harvalta edes viitsisin pyytää sellaista uhrausta.
Ajatuksiini varmasti vaikuttaa myös se, että olen itse ollut maahanmuuttaja ja tiedän kaikki ne vaikeudet mitä siihen liittyy ja miltä tuntuu odottaa oleskelulupapäätöstä, kun kokee, että elämä on siellä.
Aamu-Usva kirjoitti:En minä tietenkään halua tänne Suomeen mitään pahaa niin kuin en halua pahaa muuallekaan maailmaan. Minulla on kuitenkin positiivisia kokemuksia pakolaisista. Minulla on ystäväperhe, joka on ollut meille monessa asiassa suureksi avuksi ja he sattuvat olemaan entisiä pakolaisia Afrikasta. Molemmat vanhemmat ovat olleet täällä töissä jo yli 10 vuotta opiskeltuaan täällä ammatit. Eilen viimeksi olisin ollut pulassa elleivät he olisi avosylin ottaneet poikaamme illaksi hoitoon omien raskaiden työpäiviensä jälkeen ja omien lastensa lisäksi. Harvalta edes viitsisin pyytää sellaista uhrausta.
Ajatuksiini varmasti vaikuttaa myös se, että olen itse ollut maahanmuuttaja ja tiedän kaikki ne vaikeudet mitä siihen liittyy ja miltä tuntuu odottaa oleskelulupapäätöstä, kun kokee, että elämä on siellä.
Lily kirjoitti:Oliko yhtään sellaisia värityskirjoja missä ei ole idänmystiikkaa sekoitettu joukkoon kuvioina? Itse olen nähnyt vaan sellasia missä on mandala kuvioita ym...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa