Eikö kerjäämiskielto ole jo voimassa? Siitä huolimatta he silti kerjäävät. Kysyin mieheltäni niin hän vastasi että romanialaiset ovat syrjitty eikä rikkaat ota heitä töihin Romaniassa.
vaisuliini kirjoitti:*
Ok Tanu ja Jukka. Romania on siis rikas maa? Miksei romanialaiset voi saada sieltä töitä? Hirvittää nähdä naisen kerjäävän polvillaan ja näin keskellä talvea.
Eikö kerjäämiskielto ole jo voimassa? Siitä huolimatta he silti kerjäävät. Kysyin mieheltäni niin hän vastasi että romanialaiset ovat syrjitty eikä rikkaat ota heitä töihin Romaniassa.Onko totta?
vaisuliini kirjoitti:Eikö kerjäämiskielto ole jo voimassa? Siitä huolimatta he silti kerjäävät. Kysyin mieheltäni niin hän vastasi että romanialaiset ovat syrjitty eikä rikkaat ota heitä töihin Romaniassa.Onko totta?
Ok Tanu ja Jukka. Romania on jo Eu:n jäsen mutta tilanne ei vielä korjaantunut yhtään eikä Eu mitään ojentautunut auttamaan köyhiä ihmisiä. Kyllä ihmeteltävää siinä on.![]()
Tänään tapasin romanikerjäläisen. Hän on itse isä ja hänellä on mukana tyttö. Yritti myydä minulle vaaleanpunaisen ruusun. En halunnut sitä. Hän näytti minulle lapun jossa lukee että hänen veli 17v on kolaroinut ja vammautunut, tarvitsee rahaa. Niin minulle tuli sellainen tunne että hän huijaa mutta hän pyysi hartaasti rahaa ja näytti epätoivoiselta molemmat kädet liitettyinä minua kohtaan. Minun tuli sääliksi ja annoin rahaa hänelle. Tyttö huomasi että kaivan rahaa lompakosta ja hyppäsi vaunusta ja tuli vierelleni hymy naamassa. Niin herätti epäilemään käyttääkö isä sinisilmäisyyttäni hyväksi.
Aamu-Usva kirjoitti:...Työn perässä tulijat taas vievät suomalaisilta työt.
Aamu-Usva kirjoitti:Jos tänne Suomeen tulee köyhiä kerjäläisiä, niin valitetaan. Jos tulee rikkaita pakolaisia, niin valitetaan. Jos tulee työperäisiä maahanmuuttajia, niin valitetaan. Liian köyhät lisäävät turvattomuutta ja liian rikkaat eivät tarvitse apua. Työn perässä tulijat taas vievät suomalaisilta työt.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa