Ok, kiitoksia teille kaikille! Tulikasteen minä ehkä olen saanut. Se poltti sisimpääni ja puhdisti jotain sisimmässäni mutta en kestänyt ja peräännyin pois ja se jäi kesken.
Mr Kerimäki kirjoitti:Armeija on hyvin vahvasti ns liitetty Jumalaan ..ihan valaa myöten vaikka itsessään Raamattu kieltää vannomasta minkään kautta .
vaisuliini kirjoitti:*
Ok, kiitoksia teille kaikille! Tulikasteen minä ehkä olen saanut. Se poltti sisimpääni ja puhdisti jotain sisimmässäni mutta en kestänyt ja peräännyin pois ja se jäi kesken.Anteeksi lihallisuuteni!
Mutta kiitos silti teidän kaikkien vastauksistanne! Minulla ymmärrys jo perillä...
Siivetön kirjoitti:Ei minulla oikeastaan mitään sen kummepaa juttua ollut, vaan meinasin vain
laittaa alulle ketjun, jossa keskusteltaisiin armosta.
Ja mielessäni oli tämä sama Raam.kohta, mistä Sinäkin tuossa mainitset:
Tiit.
11. Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille
12. ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot,
eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,
Meitä on monenlaista armon "käyttäjää", joillakin se toimii verhona pahan tekemiselle ja
omantunnon äänen vaimentamiselle, jotkut taas eivät kykene ymmärtämään ja vastaaottamaan
armoa ollenkaan omalle kohdalleen ja jotkut toiset taas näkevät armon kyllä omalla kohdallaan
valtavan suurena ja ihmeellisenä, mutta kun lähimäisen tekemiset vaativat ruotimista, kas
kummaa, armo onkin jostain syystä, kuin täysin poispyyhitty käsite ja sitten on niitäkin, joille
armo on avain yltäkylläiseen elämään.
vaisuliini kirjoitti: Ok. Minä äsken mietin jos ymmärrys jää pois syystä että armo on vaikea käsite niin siitä huolimatta Jumalan armo silti toimii voimakkaasti uskovan elämässä? Sori minä poimin sinun kirjoituksesi ja laitoin tänne koska haluaisin kysyä siitä juttua. Sorry!!!
Siivetön kirjoitti:Ihanaa, että toit tuon asian esille, sillä asiahan on juuri näin, että ei armo jää
tyhjäksi sen vuoksi, vaikka ihminen ei täysin käsittäisikään sen merkitystä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa