Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Heinä 2015 08:22

*
Ne laittamani videot ovat mnusta aika epäilevää ja tuntuu että ne olisivat okkultismista eikä ne ole varmaan Jumalasta. Mitä tuumitte?

Ja mietin myös millaisia ihmeitä ylhäällä taivaalla on mitä Raamattu ilmoittaa niistä ks. apo 2:19. :think:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Heinä 2015 09:24

Ihanan kesäisiä päiviä ollut. Lähdetään pian isäni ja lasten kanssa rannalle nautiskelemaan. Harvinaista, että minulla on perjantaina vapaapäivä. Kyllä kesä on ihana ♡ Aamukahvit pihalla ja lasten lomatouhut. Itsellänikin on vielä hieman lomaa edessäpäin. Kesällä tuntuu kyllä työpäivän jälkeenkin olevan vaikka kuinka paljon aikaa kaikelle koska on valoisaa ja lämmintä. Lomat pitäisi pitää joskus marras- tai tammikuun pimeydessä :D
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Heinä 2015 10:02

vaisuliini kirjoitti:*
Ja mitä tuumitte tästä?

Huh... :shock: :o

https://www.facebook.com/bonitotoo.adams/videos/10152703942112198/

Feikki video kuvankäsittelyllä tehty.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Heinä 2015 10:03

vaisuliini kirjoitti:*
Hassu tuo ilme siis vakavan näköinen... :D

No mitä tuumitte tästä...? Minulle tuli mieleen Raamatun paikka kun katsoin sitä videota.

https://www.stara.fi/2015/06/27/pyorailija-julkaisi-videon-valoilmiosta/

Ap.t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.

Joku valoilmiö uskoisin että ihan luonnollinen heijastuma.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Heinä 2015 10:20

Aamu-Usva kirjoitti:Ihanan kesäisiä päiviä ollut. Lähdetään pian isäni ja lasten kanssa rannalle nautiskelemaan. Harvinaista, että minulla on perjantaina vapaapäivä. Kyllä kesä on ihana ♡ Aamukahvit pihalla ja lasten lomatouhut. Itsellänikin on vielä hieman lomaa edessäpäin. Kesällä tuntuu kyllä työpäivän jälkeenkin olevan vaikka kuinka paljon aikaa kaikelle koska on valoisaa ja lämmintä. Lomat pitäisi pitää joskus marras- tai tammikuun pimeydessä :D

Palasin lomilta tälläviikolla töihin ja en saanut 3 pävivään nukutta kun oli kuuma ja työjutut pyöri mielessä yöllä. Oli tosi raskas viikko, onneksi nyt jo perjantai ja eilen sain nukutuksi niin nyt on taas valoisempi mieli :).

Ihana katsoa ikkunasta ulos kun koko luomakunta pullistelee Jumalan suunnittelemia kauniita asioita. Kaikki kasvit ja puut oikein puhkuvat vehmautta, se kyllä piristää ja saa mielen hyvälle päälle.

On ihmeellistä että luomakunta jota katsomme on korruptoitunut ja syntiinvaikutuksen vuoksi kirotussa tilassa ja silti se on noin kaunis ja mahtava. Mimmoista tuleekaan olemaan kunhan Jeesuksen rauhanvaltakunta laskeutuu ja alkaa 1000 vuotinen rauhan aika ja olen käsittänyt jostain että tällöin Jumala palauttaisi luomakuntansa uuteen kukoistukseen, saatan tässä kyllä olla väärässäkin koska en muista mistä kohtaa Raamattua olen sen lukenut vai oliko jotain Raamatun ulkopuolista.

Kuitenkin luomakunta muistuttaa aina Jumalan rakkaudesta meitä kohtaan ja se saa sydämeni ilostumaan. Ajattele että mansikkakin maihtuu niin ihanalle niin sekin on Jumalan rakkaudenosoitus koska Herra tiesi että me ihmiset niitä sitten syömme ja ihmettelemme että miten on maistuvia mollukoita :).

Eikä ruusunkaan tarvitsisi olla kaunis väreissään ja upea hajussaan, mutta suunnittelija halusi noilla kukillakin meitä ilostuttaa.
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Heinä 2015 14:07

*
Ok Mikko. Ihmetyttää koska erään uskonveljen mukaan se oli muutama päivä sitten tv-uutisissa... Media valehtelee edelleen johon ihmiset uskovat sokeasti. Täytyy rukoilla että Jumala paljastaa valheeksi johon eksyy uskomaan.... :thumbdown: Kiitos silti Mikko :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Heinä 2015 15:11

Sanotaan Raamatussa että koko luomakunta huokaa yhdessä Jumalan lasten kanssa ja odottaa vapautusta. Roomalaiskirjeessä. Olisko luku 8? En jaksa tästä aurinkotuolilta hinautua katsomaan tarkempaa paikkaa :D
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Heinä 2015 22:19

Aamu-Usva kirjoitti:Sanotaan Raamatussa että koko luomakunta huokaa yhdessä Jumalan lasten kanssa ja odottaa vapautusta. Roomalaiskirjeessä. Olisko luku 8? En jaksa tästä aurinkotuolilta hinautua katsomaan tarkempaa paikkaa :D

Kirje roomalaisille 8:

18. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.

19. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.

20. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,

21. koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.

22. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;

23. eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.

....................................

18. Sillä siksi minä sen pidän, ettei tämän nykyisen ajan vaivat ole sen kunnian vertaa, joka meille ilmoitetaan.

19. Sillä ikävä luontokappaleen ikävöitsemys odottaa Jumalan lasten ilmoitusta,

20. Että luontokappale on turmeluksen alle annettu, ei mielellänsä, vaan sentähden, joka ne alle antanut on,

21. Toivossa, että myös itse luontokappale pitää turmeluksen orjuudesta vapaaksi tuleman, Jumalan lasten kunnian vapauteen.

22. Sillä me tiedämme, että jokainen luontokappale huokaa ja ahdistetaan aina tähän asti meidän kanssamme.

23. Mutta ei ainoastaan ne, vaan myös itse me, joilla hengen uutiset ovat, huokaamme itsellämme, odottain sitä lapseksi ottamista, meidän ruumiimme lunastusta. Biblia.

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Heinä 2015 09:02

*
Tämä video on varmaan feikkiä? Näyttää aidolta... hmm... Siellä uskovat laittavat sen omalle fb-seinälle. https://www.facebook.com/104.1Redentor/videos/873052346057024/
vaisuliini

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Heinä 2015 20:37

Meillä hajos pari päivää sitten tietsikka,kuinka ollakaan just kun ollaan puhuttu että pitäis siirtää kaikki kuvat ja videot nopsasti pois ennenkö kone "kosahtaa".No näin kävi ja suuri jännitys oli siitä että onko kiintolevy (vai mikä lie oli) hajalla että saadaanko kaikki ihanat kuvat ja tyttärien laulu sekä rumpuvideot vielä pois ja talteen.
Onneks meillä on suvus asiantuntija joka otti lomallaan koneen ja avas sen,totesi että levy on ehjä ja lupas siirtää ne jollekkin laitteelle kunhan käydään hommaamas se.Kiitos Herralle! Varsinkin nuo rumpuvideot on niin tärkeitä kun nyt 15 v paukuttaa niin tosissaan sekä normi että kajo rumpua koulun bändissä alaluokilta lähtien :) Se on niin hyvä ja rytmitajuinen että :) Nyt täs näpyttelen veljen lainakoneella joka on niin outo että :crazy:
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu