Mr Kerimäki kirjoitti:systeri ..olihan kommentti .
vaisuliini kirjoitti:*
Olen nähnyt miesten poimivan sieniä ja marjoja mutten yhtään niittykukkia enkä nähnyt miesten kulkevan itsepoimitut niittykukat kädessä. Mietin ihmetellen miksei miehet voi poimia niittykukkia?!![]()
Mieleen juolahti että miehiä varmaan hävettää kukkien poimiminen.
Miksi hävettää? En näe mitään itsepoimituissa kukissa hävettävää vaan ne tuovat iloa ja luo kotiin kotoisamman olon. On ihana katsella itsepoimittuja kukkia. Miksei mies ajattele samoin kuin nainen?
Oletko nähnyt miehen poimivan kukkia itse? Vaimot, oletteko koskaan pyytäneet oman miehen poimivan ja tuovan kotiin kukat? Vai Jumala on luonut miehet siksi heille ei kuulu poimia kukat?
Voiko nainen rikkoa Jumalan luoman sellaisen rajan miehessä ja niin nainen voi pyytää miestä poimivan ja tuovan kukat kotiin? Onko miehessä Jumalan luoma raja? Kukkien poimiminen on hyvä terapia naisille mutta miksi mies kokee kukkien poimimista stressiksi tai hävettäväksi?
Anteeksi kauheasti tällainen...! Koska ihmetyttää ja mietityttää miksei mies voi poimia...Haastaisin miehet poimimaan kukat ja tuovan kotiin itse ellen tekisi syntiä Jumalaa vastaan jos Hän on luonut miehiä sellaisiksi...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa