Kuuntelin viikolla radio deitä omalla työpisteelläni.Havahduin siihen kun tunnistin haastattelusta Ville Niinistön äänen.Sen jälkeen en paljon siitä keskustelusta muuta tajunnutkaan, kun ajatus alkoi laukata

Tuli mieleen Raamatusta luku jossa puhutaan miesten hiusten pituudesta " Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;"
Siitä taas tuli mieleen homous ja mietin mielessäni että luontohan opettaa meille myös sen että yleensä paritteluun ja lisääntymiseen tarvitaan erisukupuolta olevat.
Ja edelleen ihmetys lisääntyi kun ajattelin ,että eikö vihreiden arvoihin kuulu mm luonnonmukaisuus ja ekologisuus ym ja kuitenkin ovat kovasti myös hyväksymässä esim homoutta (vaikka on luonnon vastainen asia), jopa niinpaljon että haluavat avioliittoa heille vaatia??
Miten se voi olla vihreiden aatteen mukaan mahdollista. Siitä taas tuli mieleen että Raamatun mukaan luonnottomuus on häpeällistä,(ei ihme että homot pysyivät niin kauan kaapissa, eli niitä piiloteltiin.)
No nyt taas mietin sitä kohtaa Raamatusta jossa sanotaan että ruumiissa on kaikennäköisiä osia, myös niitä joita häveten peitellään mutta kuitenkin niistäkin huolta pitäis pitää.
Oon joskus miettiny ,että mitä ne häveliäämmät osat ovat jotka ruumiiseen kuuluvat.Ne ovat myös homoja?? Ja siitä taas tulin Raamatun lukuun jossa puhutaan pellosta joka on maailma johon kuuluu Jumalan lapsia sekä heitä joiden sydämmiin on päässyt vihamies kylvämään ja vasta maailman lopulla ihmiset jaotellaan.
Nyt tuntuu olevan ongelma se ,että ne ruumiin häveliäimmät osat ja heidän tukijansa ovat pääsemässä "niskan päälle"...vaatimaan oikeuksia yli Jumalan säätämyksen.
Taas tuli mieleen että kyllä se oli nainen jota alunalkaenkin petkutettiin (ärsyttävää kirjoittaa tämä koska itsekkin olen nainen

) mutta "ellu" tais olla se joka halusi naiset armeijaan ja "tallu" olis se joka päästi homot kaapista.
Mahotonta soppaa syntyy pääkopassa joskus siellä työpaikalla kun oikein päästää ajatukset valloilleen :P ...mutta pääsiäisen alla oli kiva kun nämä mun työkaverit (miespuoliset) alkoivat ihan oma-aloitteisesti kerjätä että nyt pitäis puhua vakavista asioista ,niistä Getsemanen puutarhan tapahtumista.Harmi vaan että tauot ovat niin lyhkäisiä, mutta aina jotain juttua hetkeksi saadaan aikaan.

Siunattua ihanaa keväistä päivää!