Kristinusko ja merkitty iho

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: "Kristilliset" tatuoinnit.

ViestiKirjoittaja Joel.A » 01. Loka 2014 20:40

Mietin aluksi, että kirjoitanko vaiko en tätä seuravaa, mutta sain Jumalalta kehoituksen kirjoittaa.

Jos minä eläisin vielä maailmassa tai maailman mukaan niin ehdottomasti haluaisin, että ensinnäkin omaan silmään hyvän näköiset naiset olisivat alasti, mutta kun näin ei voi olla kuin jossain paikoissa/tilanteissa niin silloin haluan, että naiset pukeutuisivat mahdollisemman kireisiin/paljastaviin vaatteisiin ja etenkin pyllyn sekä reiden muodot tulisi selvästi erottua eli olla hyvin arvosteltavissa.

Jos eläisin vielä maailmassa tai maailman mukaan minua harmittaisi kovasti se, että naiset pukeutuvat löysiin vaatteisiin jossa on mahdollisemman vähän paljasta pintaa tai että naiset käyttäisivät löysähköjä hameita. Jopa vartalon myönteinen hame saa harmittamaan, koska en näe naisen sisäreisien/reisien ja pyllyn aluetta.

Jos eläisin maailmassa tai maailman mukaan tykkäisin, että nainen meikkaa vähän enemmän kuin vähän tai olisi huollitellun näköinen sekä korut ja erillaiset lävärit olisi myös ihan hyvä olla koska ne ovat seksikkäitä ehkä myös pienet tatuoinnit kans.

Mikä on onkaan niin mahtava paikka maailmassa tälläisiin nähtävyyksiin sekä oman seksuaalisen tyydyttämiseen kuin netti tai seksi paikat tai uimahallit-ja rannat.

Eli jos olisin siis vielä maailmassa tai eläisin maailman mukaan niinsaisin todella suurta tyydytystä ja nautintoa jos naiset näin käyttäytyisi.

Kiitos Herralle, että olen saanut vapautua seksuaalialueen kieroutumista, himoista ja haluista, mutta myönnän, että tämä alue on edelleen minulle herkkä paikka langeta tekemään syntiä joten minun tulee, etenkin tällä alueella valvoa itseäni ja olla lankematta syntiin.

En ole ketään täällä tuomitsemassa vaan tahdon kertoa etenkin naisille miten suurin piirtein maailmalliset miehet ajattelevat ja mitä he teiltä toivovat ja haluavat.

Se mitä maailmallisten miesten seurassa olen ollut ja nähnyt niin ainenkin 80% näistä maailmallisista miehistä ajattelevat lähes koko ajan vain naisia ja seksiä. Mitä alastomampi nainen sitä parempi ja mitä pukeutuneempi nainen sitä huonompi.
Joel.A

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Loka 2014 21:00

*
No yksi juttu jäi miettimään ihmetellen miksi ulkopuolisilla miehillä on oikeus sanoa varatun naisen ulkonäöstä arvostellen. Minä en ole koskaan sanonut toista miestä komeammaksi joka on jo avioliitossa enkä myös sinkkumiehelle sanonut mitään. Mitä tarvetta sanoa toisten ulkonäöstä arvostellen? Minä en ole niitä ihmisiä jotka arvostavat ulkonäköä.

Jos sinä olet niitä miehiä jotka katsovat naisten ulkonäköön ja arvostavat ulkönäön kauneutta mutta miksi korvien välissä oleva sisäinen ihminen ei riitä katsottavaksi eikä arvosteltavaksi?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 01. Loka 2014 21:02

Jeesuskin muuten ilmaisee Raamatussa, että ihmisen tulee huolehtia hygieniastaan ja jopa käyttää kauneudenhoitotuotteita: "Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi, etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle (Matt.6:17)." Pään voiteleminen oli sen aikaista miesten kauneuden hoitoa. Ja kyllä minä odotan mieheltäkin jonkinlaista itsestä huolehtimista. Parran tulee olla siisti tai ajettu, kuten myös hiusten puhtaat ja siistit. Puhtaat vaatteet pitää olla ja kyllä joku mukava miehekäs tuoksukin on hyvä :D

Joten älä Lily niin kasva hengellisesti, että lakkaat suihkussa käymästä ;)

Ja Vaisuliini: Sulla taitaa olla samanlainen luonnontukka kuin minulla. Kesäaurinko vaalentaa hiuksiani huomattavasti, mutta talvella hiukset tummuu. Välillä tuntuu muutenkin vaihtelevan hiusten väri ihan itsestään. En ole koskaan värjännyt hiuksia. Ennen lasten saamista minulla oli niin kiva luonnonblondi, mutta sitten se tummui kuten monella muullakin hormonien vaikutuksesta raskausaikoina.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Joel.A » 01. Loka 2014 21:41

vaisuliini kirjoitti:*
No yksi juttu jäi miettimään ihmetellen miksi ulkopuolisilla miehillä on oikeus sanoa varatun naisen ulkonäöstä arvostellen. Minä en ole koskaan sanonut toista miestä komeammaksi joka on jo avioliitossa enkä myös sinkkumiehelle sanonut mitään. Mitä tarvetta sanoa toisten ulkonäöstä arvostellen? Minä en ole niitä ihmisiä jotka arvostavat ulkonäköä.

Jos sinä olet niitä miehiä jotka katsovat naisten ulkonäköön ja arvostavat ulkönäön kauneutta mutta miksi korvien välissä oleva sisäinen ihminen ei riitä katsottavaksi eikä arvosteltavaksi?

En tiedä oliko tämä nyt minulle, mutta vastaan kuitenkin nyt omalta kohdaltani.

Mies joka elää perkeleen tahdossa on vain yksinkertaisesti sika joka tahtoo nähdä naisen mahdollisemman alasti tai olemalla muuten seksikkään näköinen. Mies joka ei elä perkeleen tahdon mukaan ei ole enää niin sika tai sika ollenkaan ja tälläinen mies silloin arvostaa enemmän naisen sisäistä kauneutta paljon enemmän kuin maailman aikaan kuin ulkoista ja se mitä tälläinen mies arvostaa sitten naisen ulkonäössä niin se arvostaa juuri sitä luonnollisuutta ja siveyttä.

Ajattelen myös, että lähtökohtaisesti maailmalliset naiset ovat hyvinkin paljon siveellisempiä kuin maailmalliset miehet.

Uskon myös kaiken näkemäni ja lukemani mukaan sen, että on "tieteellinen" fakta, että oli mies uskossa tai ei niin se syttyy herkemmin naisen ulkonäköön kuin sisäiseen kauneuteen ja taas naisilla toisin päin. Eli lähtökohtaisesti naiset syttyy herkemmin miehen sisäisestä kauneudesta ja miehet naisen ulkoisesta kauneudesta. Ei siis voi mies vaatia naiselta sitä, että naisen tulee syttyä herkemmin ulkonäöstä kuin sisäisestä kauneudesta eikä nainen voi vaatia sitä mieheltä, että miehen tulee syttyä herkemmin naisen sisäisestä kauneudesta kuin ulkoisesta.

Käyttämällä sanaa "sika" en halua loukata tai hakkua ketään vaan kuvastaa sialla sitä, että maailmalliset miehet vaan tahtoo rypeä ja peseytyä irstauden ja haureuden lätäkössä.
Joel.A

ViestiKirjoittaja Lily » 01. Loka 2014 21:49

Kiitos Aamu-Usva rohkaisusta ja toit muuten hyvän näkökannan tuon paasto ohjeen myötä.

Historiaa kun tutkii, niin huomaa miten Jumalan antamat puhtaussäädökset suojeli juutalaisia rutoilta ja mustalta surmalta Ym. kulkutaudeilta, eli uskon että saa olla tukka puhtaana jos tahtoo ja se ei ole turhamaisuutta tai syntiä...
Lily

ViestiKirjoittaja Juha » 01. Loka 2014 22:26

Lisäksi esim. suihkussakäynti on kohteliasta muita kohtaan, kun ei sitten löyhkää siinä muiden läsnäollessa :D

Turhamainen ei pidä olla, mutta on luonnollista huolehtia siisteydestä edes jossain määrin.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 02. Loka 2014 09:03

Joel.A kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*

En tiedä oliko tämä nyt minulle, mutta vastaan kuitenkin nyt omalta kohdaltani.

Mies joka elää perkeleen tahdossa on vain yksinkertaisesti sika joka tahtoo nähdä naisen mahdollisemman alasti tai olemalla muuten seksikkään näköinen. Mies joka ei elä perkeleen tahdon mukaan ei ole enää niin sika tai sika ollenkaan ja tälläinen mies silloin arvostaa enemmän naisen sisäistä kauneutta paljon enemmän kuin maailman aikaan kuin ulkoista ja se mitä tälläinen mies arvostaa sitten naisen ulkonäössä niin se arvostaa juuri sitä luonnollisuutta ja siveyttä.

Ajattelen myös, että lähtökohtaisesti maailmalliset naiset ovat hyvinkin paljon siveellisempiä kuin maailmalliset miehet.

Uskon myös kaiken näkemäni ja lukemani mukaan sen, että on "tieteellinen" fakta, että oli mies uskossa tai ei niin se syttyy herkemmin naisen ulkonäköön kuin sisäiseen kauneuteen ja taas naisilla toisin päin. Eli lähtökohtaisesti naiset syttyy herkemmin miehen sisäisestä kauneudesta ja miehet naisen ulkoisesta kauneudesta. Ei siis voi mies vaatia naiselta sitä, että naisen tulee syttyä herkemmin ulkonäöstä kuin sisäisestä kauneudesta eikä nainen voi vaatia sitä mieheltä, että miehen tulee syttyä herkemmin naisen sisäisestä kauneudesta kuin ulkoisesta.

Käyttämällä sanaa "sika" en halua loukata tai hakkua ketään vaan kuvastaa sialla sitä, että maailmalliset miehet vaan tahtoo rypeä ja peseytyä irstauden ja haureuden lätäkössä.

Joel kirjoitti aiemmin siitä mitä maailman miehet haluavat nähdä..tuli mieleeni kun nuorena pukeuduin väljään t-paitaan ja farkkuihin siskoni kanssa. Eräs mies oli sanonut että miksi ne peitää muotonsa vaatteillaan. Samoin seurakunnassa tuli yksi nainen minulle sanomaan että miksi et pidä avarampi kaula-aukkoisia paitoja :? Itselleni se oli selvää kun tulin uskoon että pukeudutaan siveästi kun Sanassa sanotaan niin ja kaunistautuminen ei ole naaman maalaamista väreillä eli ulkopuolista.

Jokainen voi kiertää Jumalan Sanan selittelemällä sitä, mutta joka haluaa vaeltaa sen ohjeiden mukaan, saa siitä siunauksen uskon elämäänsä uskoisin näin :)
iinuliinu

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 02. Loka 2014 13:49

:wtf: :silent: :think:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 02:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja Lily » 02. Loka 2014 15:32

Jasmiini :thumbup: :clap:
Lily

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Loka 2014 16:15

Jasmiinilta kyllä oikein tasapainoinen kirjoitus :thumbup: Ja hauskakin :lol:
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu