Mietin aluksi, että kirjoitanko vaiko en tätä seuravaa, mutta sain Jumalalta kehoituksen kirjoittaa.
Jos minä eläisin vielä maailmassa tai maailman mukaan niin ehdottomasti haluaisin, että ensinnäkin omaan silmään hyvän näköiset naiset olisivat alasti, mutta kun näin ei voi olla kuin jossain paikoissa/tilanteissa niin silloin haluan, että naiset pukeutuisivat mahdollisemman kireisiin/paljastaviin vaatteisiin ja etenkin pyllyn sekä reiden muodot tulisi selvästi erottua eli olla hyvin arvosteltavissa.
Jos eläisin vielä maailmassa tai maailman mukaan minua harmittaisi kovasti se, että naiset pukeutuvat löysiin vaatteisiin jossa on mahdollisemman vähän paljasta pintaa tai että naiset käyttäisivät löysähköjä hameita. Jopa vartalon myönteinen hame saa harmittamaan, koska en näe naisen sisäreisien/reisien ja pyllyn aluetta.
Jos eläisin maailmassa tai maailman mukaan tykkäisin, että nainen meikkaa vähän enemmän kuin vähän tai olisi huollitellun näköinen sekä korut ja erillaiset lävärit olisi myös ihan hyvä olla koska ne ovat seksikkäitä ehkä myös pienet tatuoinnit kans.
Mikä on onkaan niin mahtava paikka maailmassa tälläisiin nähtävyyksiin sekä oman seksuaalisen tyydyttämiseen kuin netti tai seksi paikat tai uimahallit-ja rannat.
Eli jos olisin siis vielä maailmassa tai eläisin maailman mukaan niinsaisin todella suurta tyydytystä ja nautintoa jos naiset näin käyttäytyisi.
Kiitos Herralle, että olen saanut vapautua seksuaalialueen kieroutumista, himoista ja haluista, mutta myönnän, että tämä alue on edelleen minulle herkkä paikka langeta tekemään syntiä joten minun tulee, etenkin tällä alueella valvoa itseäni ja olla lankematta syntiin.
En ole ketään täällä tuomitsemassa vaan tahdon kertoa etenkin naisille miten suurin piirtein maailmalliset miehet ajattelevat ja mitä he teiltä toivovat ja haluavat.
Se mitä maailmallisten miesten seurassa olen ollut ja nähnyt niin ainenkin 80% näistä maailmallisista miehistä ajattelevat lähes koko ajan vain naisia ja seksiä. Mitä alastomampi nainen sitä parempi ja mitä pukeutuneempi nainen sitä huonompi.