Lilli kirjoitti:Sippis kirjoitti:
Annaa on varoitettu kaikella rakkaudella ja pitkämielisyydellä.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Ja jos jonkun pitäisi pyytää anteeksi, niin mielestäni Mikko Murpatin azanttililta, että teki tästä palstasta leijonien luolan.
En juokse Owuorin perässä, hänkin voi erehtyä. Jos hän on väärä profeetta, se selviää aikanaan, so what. Aion silti mennä kuuntelemaan. Jos joku täällä pitää Petri Paavolaa guruna (en sano, että Petri olisi väärässä) konsultoikoon hänet tarkkailemaan Owuorin tilaisuuteen ja raportoimaan muille. Joku tuntuu viittaavan enemmän Petrin kirjoituksiin kuin Raamattuun.
Jahas, lihis alkaa tulla esiin, joten taidan jättää tämän ketjun.
Rakastan Azanttia suuresti lähimmäisenäni ja jos olen hänen mielensä pahoittanut niin se ei tietenkään ole ollut tarkoitukseni. En ollenkaan tykkää kun uskovaiset riitelee ja kiistelee keskenänsä, sillä meillä on jo vihollinen, joka vaeltaa pitkin maata etsien kenet saisi nielaista.Riitely tekee minut surulliseksi
Se on vain niin rakas ystäväni, että jos minä tiedän, että jää on heikkoa ja nään jonkun siellä kävelevän niin aina huudan! HEEI SINÄ!! TULE TURVAAN HEIKOILTA JÄILTÄ! SE JÄÄ EI KESTÄ!
Tahtoisin olla teidän ystävä ja olla rauhassa teidän kanssa, olen pahoillani kun olen eri mieltä herra Owourista, mutta on meillä varmasti asioita joista molemmat tykätään, esimerkiksi Jeesus Messias! Käännettäisiinkö katseet takaisin ristille ja annetaan ajan selvittää totuus herra Owourista?