David Owuor Suomeen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Owuor Suomeen

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Huhti 2013 18:56

Lilli kirjoitti:
Sippis kirjoitti:
Annaa on varoitettu kaikella rakkaudella ja pitkämielisyydellä.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Ja jos jonkun pitäisi pyytää anteeksi, niin mielestäni Mikko Murpatin azanttililta, että teki tästä palstasta leijonien luolan.
En juokse Owuorin perässä, hänkin voi erehtyä. Jos hän on väärä profeetta, se selviää aikanaan, so what. Aion silti mennä kuuntelemaan. Jos joku täällä pitää Petri Paavolaa guruna (en sano, että Petri olisi väärässä) konsultoikoon hänet tarkkailemaan Owuorin tilaisuuteen ja raportoimaan muille. Joku tuntuu viittaavan enemmän Petrin kirjoituksiin kuin Raamattuun.
Jahas, lihis alkaa tulla esiin, joten taidan jättää tämän ketjun.

Rakastan Azanttia suuresti lähimmäisenäni ja jos olen hänen mielensä pahoittanut niin se ei tietenkään ole ollut tarkoitukseni. En ollenkaan tykkää kun uskovaiset riitelee ja kiistelee keskenänsä, sillä meillä on jo vihollinen, joka vaeltaa pitkin maata etsien kenet saisi nielaista.Riitely tekee minut surulliseksi :(

Se on vain niin rakas ystäväni, että jos minä tiedän, että jää on heikkoa ja nään jonkun siellä kävelevän niin aina huudan! HEEI SINÄ!! TULE TURVAAN HEIKOILTA JÄILTÄ! SE JÄÄ EI KESTÄ!

Tahtoisin olla teidän ystävä ja olla rauhassa teidän kanssa, olen pahoillani kun olen eri mieltä herra Owourista, mutta on meillä varmasti asioita joista molemmat tykätään, esimerkiksi Jeesus Messias! Käännettäisiinkö katseet takaisin ristille ja annetaan ajan selvittää totuus herra Owourista?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 18. Huhti 2013 22:16

Minä varmasti olen ollut yksi hässääjä tässä ja pyydän anteeksi, yleensäkin ottaen, että olen ottanut kantaa Owuorista, minulla ei ole valmiuksia ottaa oikeastaan kantaa tällaiseen asiaan, kuka eksyttää ja kuka ei.
Eli jos olen ollut väärässä, niin olen anteeksipyynnön velkaa. Koetan elää elämääni Kristuksen kanssa ja jotenkin se, että lähtisin arvioimaan näitä asioita, jätän ne muille, koska kuljen tietä Jeesuksen kanssa ja se riittää tällä hetkellä minulle. Olen vain palvelija ja palvelija tekee sen mitä käsketään ja minua ei ole käsketty tällaiseen tehtävään eli arvioimaan kuka on Herran palvelija ja kuka ei.

Ei meitä ole lähetetty edes kenenkään ihmisen perään, vaan yksistään Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi ja Häntä vain seuraan... kehoitan kaikkia samaan eli Kristuksen seuraajiksi.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Lilli » 19. Huhti 2013 09:03

......
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Huhti 2013 09:30

Jos tämä Owuor on Herran mies ,niin hän .Mutta jos hän ei ole ,niin hän ei ole .Voisimme varmaan koko Suomen kansan puolesta järjestää niin ,että rukoilemme voimakkaasti Jumalaa ja tämä kysymys huulilla kuka tuo mies on.Me olemme se joka viivyttää ja estää saatanan toimia .Jumalan omat uskovat .Me voimme tehdä ihmeitä Rukouksella sillä Rukous uskovan huulilla on vahva ase .Ja jos tuo mies sitten paljastuisi Herran mieheksi niin silloinhan kaik on hyvin.Mutta jos tällainen voimakas joukko rukoilu järjestetään vaikka useampana iltana ,,ollaksemme Suomen vartio sotilaita niin se rukoilu täytyy olla neutraali ja lähteä rauhallisesta sydämmestä käsin .Rukoilijalla ei saa olla sydämmessään ns ennakko asetelmaa vaan antaa Hengen toimia.Ettemme rukoilisi lihasta käsin jo valmiiksi tuominneina.Silloinhan me olisimme jo tuomion julistaneet ennen rukoilua.Ajatuksena vain ,että Pyhä Henki paljastaisi asian totuuden emme me. .......Että tämmöinen heitto ilmaan.Ja jos siellä etelän suunnassa olis porukkaa niin ryhmänä kävisi tilaisuudessa Rukoilemassa Jumalaa pyytäen Pyhän Hengen kosketusta asiassa..??.Sekin voisi olla yksi vaihtoehto.Mutta tämä kaikki ilman tuomiota.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 20. Huhti 2013 10:40

Mr Kerimäki kirjoitti:Jos tämä Owuor on Herran mies ,niin hän .Mutta jos hän ei ole ,niin hän ei ole .Voisimme varmaan koko Suomen kansan puolesta järjestää niin ,että rukoilemme voimakkaasti Jumalaa ja tämä kysymys huulilla kuka tuo mies on.Me olemme se joka viivyttää ja estää saatanan toimia .Jumalan omat uskovat .Me voimme tehdä ihmeitä Rukouksella sillä Rukous uskovan huulilla on vahva ase .Ja jos tuo mies sitten paljastuisi Herran mieheksi niin silloinhan kaik on hyvin.Mutta jos tällainen voimakas joukko rukoilu järjestetään vaikka useampana iltana ,,ollaksemme Suomen vartio sotilaita niin se rukoilu täytyy olla neutraali ja lähteä rauhallisesta sydämmestä käsin .Rukoilijalla ei saa olla sydämmessään ns ennakko asetelmaa vaan antaa Hengen toimia.Ettemme rukoilisi lihasta käsin jo valmiiksi tuominneina.Silloinhan me olisimme jo tuomion julistaneet ennen rukoilua.Ajatuksena vain ,että Pyhä Henki paljastaisi asian totuuden emme me. .......Että tämmöinen heitto ilmaan.Ja jos siellä etelän suunnassa olis porukkaa niin ryhmänä kävisi tilaisuudessa Rukoilemassa Jumalaa pyytäen Pyhän Hengen kosketusta asiassa..??.Sekin voisi olla yksi vaihtoehto.Mutta tämä kaikki ilman tuomiota.

Juu ei kai tässä muukaan auta asian selvyydeksi saamiseksi kun mennä rukouksessa aralla tunnolla tilaisuuteen. Koitan päästä mahdollisimman eteen ja mahdollisimman lähelle herra Owouria ja kenties jos mahdollista jopa kosketus etäisyydelle. Kyllä tähän asiaan selko saadaan Herralta, Hän on vastauksien Jumala!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja tanu » 20. Huhti 2013 14:58

Jostakin blogista löytyi mainos Owuorin kokouksesta ja kokousten ajankohdat.
240 ihmistä mahtuu mukaan kerralla ja kokouksia on kolme Suomessa.

https://repentfinland.blogit.fi/profeet ... omment-772
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Lilli » 20. Huhti 2013 15:22

.......
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Maria » 20. Huhti 2013 15:58

Lilli kirjoitti:Tässä väkevää saarnaa:
28 min Mistä erotat oikean profeetan?
1:14 h Ruotsin seurakunnan tila (synnit)

https://www.youtube.com/watch?v=icfkgPC ... 982A3074F9

Niin onkos kukaan täällä kuullut, että, ei kaikki parantumiset ja ihmeet olekaan Jumalasta, vaan pimeyskin parantaa ja tekee ihmeitään. Aika jännä seurata monien ihailua kuten sinä lilli kulta esim, kun kysymyksessä on selvä väärä profeetta. Kannattaa harkita miten uskoo ja miten toimii. Ton kokouskiin ei pidä mennä, ei edes rukoilemaan, koska tulee mieleeni se Raamatunpaikka, kun ..Ap. t. 19:15 Otyin vain ton yhden jakeen, koska siinä on se jopa meille uskovillekin miten voi käydä, kun koittaa esittää vahvaa uskovaa ja näiden pimeyden voimien kanssa kun ei pidä alkaa leikkimään ja uskottelemaan itestään enempää kuin mitä on. Voimme ja on hyväkin rukoilla asian ja kokousten puolesta kotonaan, seurakunnassa, . mutta mukaan ei pidä kenenkään Herraa rakastavan ja kunioittavan, pelkäävän mennä :think2:

En osaa kauhean hyvin englantia, mutta tarvittaessa suomennutan pojallani joka osaa.. Ja kun tulee kylmänväreet jo heti alussa ja tökkii, niin minulle se ainakin kertoo, että liikkeellä pn pimeyden voima, Ei Jumalan Voima! Katsoimpa tuon miehen mitä vain videota, niin ne on yhtä kaukana Jumalan voimasta kuin itä on lännestä. Tuntekaamme siis Herra ja Hänen voimansa!

Älkäämme siis menkö mukaan ja eksykö uskomaan tuota hillumista ja huutamista, sätkyttelyä, kaatumisia, push huutoja ja väki kaatuu lakoon, ja.. :o Herätkää te jotka, uskotte vielä tuon miehen olevan Jumalan asialla, sillä sitä hän ei totisesti ole. En tuomitse häntä, mutta en siunaakaan, varoitan vain ja se on todellinen varoitus. Enkä nyt kuvittele olevani muita parempi, ei! Vaan tehtäväni On; Varoittaa ja vastaan sanoistani yksin Jumalan edessä. Mutta en aio saada nuhteita, kun katselin vierestä kun väki mieltyi valheeseen ja eksyi, joutui pois Kristus kallioltaan. Siihen en suostu, siksi sanonkin vielä; Älkäämme siis eksykö luulemaan kaikkea Jumalasta tulevana, oli sitten synnistä puhumista, tai ei, parantumisia, tai ei.. Koetelkaa kaikki ja pitäkää se mikä hyvää on sanoo Raamattu. Mutta älkäämme menkö mukaan pimeyden tekoihin ja niitä katselemaan ja niihin osallistumaan.

Koin että vaikka olinkin jo päättänyt etten sano mitään, niin: En voi vaietakaan, koska olen tilivelvollinen yksin Herralleni ja kun Hän kehottaa varoittamaan, niin teen sen kunhan ensin olen asan kanssa tarpeeksi kauan aikaa ollut ja koetellut sen rukouksessa, niin ettei oma lihani puhu, vaan se ääni on Herran rakastava ääni, joka varoittaa lampaitaan: sudesta !

Siunausta kaikille ja olkaa hereillä, sillä. 1. Piet. 5:8-9 :thumb:
Maria

ViestiKirjoittaja Lilli » 20. Huhti 2013 16:33

.....
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja tanu » 20. Huhti 2013 16:38

tanu kirjoitti:Jostakin blogista löytyi mainos Owuorin kokouksesta ja kokousten ajankohdat.
240 ihmistä mahtuu mukaan kerralla ja kokouksia on kolme Suomessa.

https://repentfinland.blogit.fi/profeet ... omment-772

Tuolla blogissa on "lähetä kommentti"-kohta ja kirjoitin sinne suunnilleen seuraavanlaisen kommentin:

(Mat.24) 3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

Raamatun Jumalan Pyhä Henki ei kaada ihmisiä joukoittain, eikä saa heitä kouristelemaan ja sätkimään holtittomasti, eikä huutamaan ja kiljumaan eläimellisesti.
Miksi pitäisi mennä kuulemaan tuntematonta ihmistä, joka saarnaa vieraalla kielellä niin ettei hänen sanomaansa voi koetella Raamatun sanalla?
Älkää juosko ihmeiden ja merkkien perässä, vaan tutkikaa Jumalan sanaa ja viettäkää aikaa rukouksessa Herran kanssa.

Kommentti meni kyllä läpi, mutta nyt se on poistettu...

Aika huono maku jää tuollaisista sivustoista ja blogeista yms., joilla mielestäni ihan asialliset kommentit poistetaan.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu