Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Helmi 2015 07:15

*
https://www.youtube.com/watch?v=RVfQpAd ... ture=share

Tämä mies kävi Suomessa ja julisti tämän sanoman, mutta he eivät ottaneet opiksi! Missä on tänä päivänä ne Jumalan palvelijat, joilla on henkien erottamisen kykyä? Kuunnelkaa tätä niin tulette ihmettelemään samaa...

Jos haluatte lukea tekstille käännettyä luettavaa tästä videosta, voin lähettää vaikka s-postilla sen.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Maalis 2015 07:46

*
Se kuun juttu mitä 12-vuotiaana minulle tapahtui ja se kesti koko vuoden kunnes sinä päivänä kun täytin 13v, se loppui. Löysin Raamatusta kohdan mikä voi vahvistaa tämän jutun. Kaikki pitää koetella Jumalan Sanalla niin löysin kohdan koeteltavaksi. Jumala lohdutti kuun valon kautta.

Psa 121:6 Aurinko ei vahingoita sinua päivällä eikä kuu yöllä. RK :thumbup: :clap:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Maalis 2015 00:26

*
Paavoa pidetään Jumalan profeettana ja Jumalan miehenä, mitä muut sanoivat. Mitä te ajattelette hänestä? :roll: :?: Siis Paavo Järvinen.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Maalis 2015 01:13

vaisuliini kirjoitti:*
Paavoa pidetään Jumalan profeettana ja Jumalan miehenä, mitä muut sanoivat. Mitä te ajattelette hänestä? :roll: :?: Siis Paavo Järvinen.

Tukiskelin ja koettelin häntä viime vuonna joskus ja päädyin olemaan kuuntelematta mitään opetuksia.

Tämä liittyi kokeuksissa olleisiin kaateluihin ja ihmeellisiin profetioihin, joita tuntui tulevan kuin liukuhihnalta, sekä mielestäni lihallisiin syytöksiin ja sormella osoitteluihin yleisössä istuvia kohtaan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja paa » 15. Maalis 2015 12:04

Isoäiti kirjoitti:Oon kuulkaa miettinyt, että onko suomen uskovista tullut hengellisesti liian rikkaita? Sanan mukaan autuaampaa olisi olla hengellisesti köyhä ja sen kautta Jeesuksen viisaudesta ja voimasta riippuvainen. :think:

Miettinyt ihan omalle kohdalle. Onko minulla omavoimaisuutta, isopäisyyttä. Koskettaako Jumalan Sana, saako se muutosta minussa aikaan. Luulenko ymmärtäväni enemmän kuin ymmärrän. Tuntuuko evankeliumit peruskauralta vai voinko löytää niistä uutta????? Kummallisia mietteitä vai mitä?

Hyviä mietteitä. Minun on välillä vaikea suhtautua evankeliumeihin oikealla tavalla. Luen niitä varmaan vähiten koko Raamatusta :oops: Ajattelen jotenkin, että kaikki tapahtumat niissä on monesti kuultuja ja ne tuntuvat niin puuduttavilta. Kamalaa, tiedän. Koen että ihminen tarvitsee evankeliumia yhä uudelleen ja uudelleen, joka päivä, mutta silti olen tällainen. Tätä on kestänyt varmaan vuoden jo. Muuta Raamattua luen kyllä oikein mielelläni, mutta en ymmärrä mikä noissa evankeliumeissa tökkii.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Maalis 2015 07:58

*
Niin Mikko, minäkin viime vuonna tai pari vuotta sitten huomasin samaa kaatumisilmiöistä. :shock: :? On hienoa, että Tapani Suonto ja Aki Miettinen ottavat kantaa näihin kaatumisilmiöihin. :thumbup:

https://oneway.tv/video/0_off8kinm
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 16. Maalis 2015 12:35

Paa sanoi lukevansa evankeliumeita kaikkein vähiten. Itselleni tylsin Raamatun kirja uudesta testamentista taitaa olla apostolien teot. Siinä ehkä sama ongelma että on käynyt liian tutuksi. Mutta kyllähän sieltä sitten kuitenkin saa uutta kun vain alkaa lukea. Aina helposti luettavia ovat uuden testamentin kirjeet ja vanhasta psalmit, sananlaskut, korkea veisu , Job ja saarnaaja.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 16. Maalis 2015 13:24

Minä olen ruvennut lukemaan Raamattua niin , että sivuun menee 10-30minuuttia eli luen todella hitaasti ja maistelen ja mietin jokaista sanaa ja lausetta, ja näin huomaa miten syvällistä ja monikerroksellista Raamatun kerronta onkaan!

Aina ei toki ole mielenmalttia lukea noin hitaasti , vaan joskus kiirehdin , mutta tuolla tavalla kun mietiskellen lukee niin olen mielestäni saanut enemmän irti tekstistä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Maalis 2015 07:47

*
Tänään auringonpimennys klo 12.12 tapahtuu. Aiotteko te katsoa sitä? En voi katsoa koska suojalasit minulla ei ole. En halua vaarantaa silmiäni. Taidan jakaa täällä mitä fb:ssa jakaa...

Jaan nyt tänne, vaikka eteenpäinkin jaettavaksi vakavasti otettavan varoituksen.... Jos huomenna perjantaina kuvaatte tuota osittaista auringonpimennystä niin käyttäkää hyvät ryhmän jäsenet tarpeeksi tummentavia suojakalvoja / filttereitä... Juttelin Ursan jäsenen kanssa hetki sitten ja hän kertoi seuraavaa... jos ihmisen silmän pupilli on noin 2mm halkaisijaltaan, ja katsotte huomenna aurinkoa vaikka 60mm objektiivin läpi. jos suodatin asia ei ole ns. oikeesti kunnossa kohdistuu silmäänne ei yhtään enempää eikä vähempää kuin 900 kertainen määrä valoa verrattuna siihen että paljaalla silmällä tihrustatte aurinkoa, silmä vammautuu tästä kuulemma 100 varmasti, vamman aste riippuu siitä kauanko sitä aurinkoa etsimestä katsotte !!!
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 20. Maalis 2015 08:32

Täällä on ainakin erittäin suojaava pilvipeite taivaan edessä :( Minä en koskaan näe mitään tällaisia ilmiöitä.
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu