lonelyrider kirjoitti:Olen miettinyt tätä keskustelua ja omaa pohdintaani... voi olla mahdollista, että olen liian hellämielinen asioissa ja jos näin on, Jumala vaikuttakoon niin, että en olisi sellainen. Jumala on sanonut etten saisi luopua siitä, mihin olen uskonut tai että Hän ei ole muuttunut toisenlaiseksi, vain sen takia että olen nähnyt vääryyttä... siten miten ihmiset toimivat väärin, eivätkä todella välitä toisistaan, vaan luettelevat ihmisten syntejä ja asettavat raskaita taakkoja toisilleen... hyvin jyrkistä kannanotoista, minulle nousee usein sellainen vastareaktio, koska en ole nähnyt useinkaan niin, että asioita olisi tuotu rakkaudesta, vaan useinkin ihmiset ovat asettuneet toisten yläpuolelle jakelemaan tuomioitaan... lopputulos on... ei rakentavaa ja kuka välittää(muu kuin Jumala) niistä heikoista ja lyödyistä.
Eli olen kyllä usein liian "hellämielinen"...
... mutten halua olla jotain, mikä on vastoin Jumalan sanaa ja tahtoa. En tiedä miksi tämä keskutelu on palannut jonkin kerran tässä mieleeni.. ja mietin... olenko ihan oikeassa kuitenkaan... en oikeastaan tiedä mitä tulisi ajatella... siis sulattelen ajatuksiani tästä aiheesta vielä.
En muista ja olen nyt niin kiireisellä/laiskalla päällä, etten selaa mitä olen kirjoittanut tännekin... mutta minua jäi vaivaamaan tämä homokeskustelu... taas tuli vuodatettua niin, että näytän vajavuuteni ja se on aikas pelottavaa välilläkun siis näyttää ihan tyhmältä ja alkaakin miettiä, että enpäs nyt tiedä... juupas ja jaapas...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa