pekka kirjoitti:Miksi yli päätään pitäisi juosta tämän Davidin perässä? Jeesuksessa minä(kin) haluan riippua kiinni, en vaikkapa "propheta" Davidissä jonka toiminta sisältää myös kaikenlaista eksytystä....
5. Moos. 13:4
Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
Ap. t. 26:18
avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
2. Tess. 2:15
Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
1. Piet. 5:8
Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
Jaak. 1:16
Älkää eksykö, rakkaat veljeni.
Lilli kirjoitti:Sippis kirjoitti:
Annaa on varoitettu kaikella rakkaudella ja pitkämielisyydellä.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Ja jos jonkun pitäisi pyytää anteeksi, niin mielestäni Mikko Murpatin azanttililta, että teki tästä palstasta leijonien luolan.
En juokse Owuorin perässä, hänkin voi erehtyä. Jos hän on väärä profeetta, se selviää aikanaan, so what. Aion silti mennä kuuntelemaan. Jos joku täällä pitää Petri Paavolaa guruna (en sano, että Petri olisi väärässä) konsultoikoon hänet tarkkailemaan Owuorin tilaisuuteen ja raportoimaan muille. Joku tuntuu viittaavan enemmän Petrin kirjoituksiin kuin Raamattuun.
Jahas, lihis alkaa tulla esiin, joten taidan jättää tämän ketjun.
Jokainen koetelkoon itse kirjoitukset Raamatun sanalla(mitä se sitten tarkoittaakaan? tämäkin on itselleni vielä hämärän peitossa).
Ei täällä pidä asioista ainakaan alkaa riitelemään, sillä sitähän vastustaja vaan haluaa. Koittakaa kestää meikäpojan välillä varsin hölmöjä kommentteja. Mutta that's me...Hetken jo mietin hyppääväni ns. sivuun koko foorumilta ainakin vähäksi aikaa, mutta se osoittaisi vain pelkuruutta ja Jumala kuitenkin haluaa, että laitamme itsemme likoon.
Siunausta kaikille!
Janne kirjoitti:Jokainen koetelkoon itse kirjoitukset Raamatun sanalla(mitä se sitten tarkoittaakaan? tämäkin on itselleni vielä hämärän peitossa).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa