Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja tanu » 08. Marras 2014 10:52

Tuomari kielsi homoliitot neljässä osavaltiossa - "Salliminen silti väistämätöntä"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/20141 ... 6_ul.shtml

Kommentoi-osiosta poimittua:

Tuomareista korkein ei hyväksy homoliittoja missään valtioissa, Hän joka on ollut aina vallassa,
Hän joka on luonut kaiken mutta Häntä ei ihminen juuri kuuntele.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Marras 2014 12:23

*
Hyvänen aika, se taas jaksaa vääristellä totuutta :shock: :wtf:
https://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art ... 09116.html

Uusi kirja paljastaa: Jeesuksella oli vaimo ja kaksi lasta

"Kadonneen evankeliumin" mukaan Jeesus oli naimisissa Maria Magdalenan kanssa ja hänellä oli kaksi lasta. British Museumista löydetyssä tekstissä väitetään myös, että Maria Magdalena olikin alun perin Neitsyt Maria.
Aiemmin Maria Magdalenan historiallista roolia on vähätelty, mutta 1450 vuotta vanhan tekstin kääntäjien, professori Barrie Wilsonin ja kirjailija Simcha Jacobovicin, mukaan hänellä on ollut paljon oletettua suurempi merkitys.

Daily Mailin mukaan Maria Magdalena on mainittu aiemmissa evankeliumeissa ja hän on ollut läsnä Jeesuksen elämän merkittävimmissä hetkissä: ristiinnaulitsemisessa ja ylösnousemuksessa.

Kadonnut evankeliumi ei ole ensimmäinen teksti, joka väittää Jeesuksen olleen naimisissa Maria Magdalenan kanssa. Aiemmin saman olettamuksen tekivät sekä Nikos Kazantzakisin vuonna 1953 ilmestynyt kirja "The Last Temptation of Christ" sekä Dan Brownin "The Da Vinci Code".

Kääntäjät tekivät tekstin käännöstyötä useita kuukausia ja kirjoittivat siitä kirjan. Kirjasta kerrotaan lisää tietoa keskiviikkona, jolloin paljastetaan muun muassa Jeesuksen lasten nimet.
IS :wtf:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja toni t » 12. Marras 2014 13:39

Laitoin tanu sinulle postia yv:llä.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 14. Marras 2014 22:53

Aina silloin tällöin joku rahankipeä tapaus kirjoittaa Jeesuksen "perheestä", kun jostain on putkahtanut esille mystinen evankeliumi. Onhan noita putkahdellut ennenkin :D
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Marras 2014 13:11

*
Sain tällaisen viestin niin laitan kans tänne.

Kutsu paastoon ja rukoukseen Suomen kansan puolesta 25. - 27.11.
tiistaista torstaihin ennen perjantain eduskunnan äänestystä liittyen
sukupuolineutraaliin avioliittoon. Rukoillaan, ettei sukupuolineutraali
avioliittolaki menisi läpi eduskunnassa... VOITTO KS:SSA! Me olemme
kuninkaallista sotajoukkoa paastoten ja rukouksin. Laita viestiä eteenpäin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja systeri » 25. Marras 2014 13:36

vaisuliini kirjoitti:*

:thumbup: koitetaan olla tukevasti muurinaukossa!
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Marras 2014 14:07

*
Minä haluaisin kysyä, voiko paaston aikana juoda pelkästään lasinen lämmintä mustikkakeittoa? No ennen viestiä ehdin syödä vihannessalaattia. Onneksi vatsa ei ole vielä täynnä...
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Marras 2014 21:25

*
Olen ymmällä tästä fb-viestistä jonka minä sain yksityisviestillä. :shock: :crazy:
Mitä tämä on? Mitä te tuumitte tästä?

Tämä on sinulle! Lue tämä loppuun asti! Lähetin sinulle enkelin huolehtimaan sinusta mutta se palasi takaisin ja kysyin siltä "miksi"? Enkeli sanoi, "enkelit eivät huolehdi muista enkeleistä"! 20 enkeliä on elämässäsi. 10 nukkuu, 9 heistä leikkii/touhuaa ja yksi heistä lukee tätä viestiä. Jumala on nähnyt vastoinkäymisesi joidenkin asioiden kanssa ja Jumala sanoo että ne on nyt ohitse ja siunaukset on nyt tulossa sinun kohdallesi. Jos uskot niin Jumalaan niin lähetä tämä viesti 14 ystävällesi, minä mukaan lukien. Jos en saa sitä takaisin, arvelen etten ole yksi niistä. Niin nopeasti kun saat 5 vastausta, joku jota rakastat yllättää sinut....ei ole vitsi! Lähetä tämä viesti eteenpäin. Älä ohita sitä! Sinua testataan ja Jumala tulee laittamaan kuntoon kaksi isoa asiaa tänä iltana toivomuksestasi. Jos uskot Jumalaan, tiputa kaikki ja ohita HUOMENNA ON ELÄMÄSI PARAS PÄIVÄ. ÄLÄ KATKASE TÄTÄ KETJUA. LÄHETÄ TÄMÄ 14 YTÄVÄLLESI 10SSÄ MINUUTISSA, SE EI OLE NIIN VAIKEAA. KUKA LÄHETTÄÄ TÄMÄN SINULLE TAKAISIN VÄLITTÄÄ SINUSTA.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Marras 2014 21:27

*
No minulle riittää yksin Jumala joka pitää minusta huolta. :thumbup: Mutta uskovat lähettivät sen saman viestin minulle, he itse ovat Huolenpitäjän Jumalan lapsia... :?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 26. Marras 2014 21:00

systeri kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*

:thumbup: koitetaan olla tukevasti muurinaukossa!

Hyvä kun tuotte esille näitä asioita, niin uutis- ja somepimennossa eläväkin kuulee näistä :-P
Mukana ollaan rukouksessa!
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu