Tapani kirjoitti:
Ei ole olemassa hyvää ja pahaa noituutta, kaikki on paholaisesta ja siinä ollaan pahojen henkien kanssa tekemisissä. Ehkä David J.Meyerkin olisi luisunut veriuhreihin asti, jos olisi jatkanut noituutta pidempään kuin 6 vuotta. Harry Potterista voit kysyä vaikka Last Trumpet ministriestä, jos sinua siinä jokin epäilyttää. David J.Meyer on kuollut 2010, häneltä ei voi enää kysyä, mutta hänen poikansa Samuel David Meyer jatkaa uutiskirjeiden kirjoittamista isänsä toivomuksesta. Hän itse ei ole harrastanut noituutta, mutta jospa hän tai joku muu siellä osaisi kuitenkin kertoa tarkemmin tuosta Harry Potter kirjoituksesta ja mistä nämä tiedot ovat.
Tässä yhteystietoja Last Trumpet ministriesin yhteystietoja, näyttää olevan useampikin sähköpostiosoite ja postiosoite, tosin Davidin nimellä vielä näköjään.
https://www.lasttrumpetministries.org/d ... tinfo.html
Niin, kun minä en ole väittänytkään, että olisi hyvää tai pahaa noituutta. Minä kritisoin ja tutkiskelin Meyerin tekstiä ja koettelin sitä. Raamattu
kehoittaa tekemään niin.
Tiedän, että Meyer on kuollut. En ala kirjoittelemaan kyseiseen ministriesiin. En osaa englantia niin hyvin, että
voisin käydä vuoropuhelua heidän kanssaan.
Kyselköön joku toinen, jos osaa.
Meidän tulee kuitenkin koetella kaikki. Ei näitä saa niellä tuosta vaan.
On myös hankalaa, jos lukijan vastuulle jää lähteiden ja perustelujen etsiminen ja perään kysely.
Kyllä sellaisista pitäisi jotakin mainita.