Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Loka 2014 10:10

*
Systeri, voi tehdä itse suolattuja maapähkinöitä. Aika helppoa! Meillä aina tehdään näin ja eilen napsin ne. Tosi hyvää kuin kaupasta ostamat pähkinät... :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Loka 2014 12:14

*
Ne ruoat joissa hyvänlaatuiset hiilihydraalit pitävät verensokeritasoa ajan tasalla eli vakaana eikä anna sokeriarvon heittelehtimään eikä aiheuta väsymyksen, paitsi jalostetut hiilihydraalit. Omassa terveydessä ei ole vika vaan yksin ruokavaliossa miten itse valitaan syödäkseen. Minä pyrin enemmän syvenemään tutkivin mielin miten tässä asiassa voi välttää väsymystä. Toivotaan niin.

Intiaanisokeri ei aiheuta väsymyksen, eikö niin? Kerran minä otin tyhjän pullon niin siihen laitoin pelkästään vettä ja sit vähän intiaanisokeria niin menin reissaamaan ja välillä join sitä vähän koska se piti sokeritason vakaana enkä väsynyt helposti. Se sopii hyvin reissaajille myös. Mutta mausta en voi sanoa koska siinä on miinusta. Ei minua häirinnyt se maku. Mutta plussaa oli etten väsynyt koko reissumatkalla... :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 06. Loka 2014 12:14

Meille tuli koiranpentu kuukausi sitten. Tässä se tekee tuttavuutta kisun kanssa :)

Image
hrmn2

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Loka 2014 12:44

hrmn2 kirjoitti:Meille tuli koiranpentu kuukausi sitten. Tässä se tekee tuttavuutta kisun kanssa :)

Image

Kiitos Herralle. Kyllä on suloinen ja niin on kissakin myös, Siunausta teille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Loka 2014 13:09

Mitä rotuja tuo koira edustaa?
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 06. Loka 2014 14:26

Aamu-Usva kirjoitti:Mitä rotuja tuo koira edustaa?

Puoliksi noutajaa (labbis/kultainen) ja puoliksi saksanpaimenkoiraa.
hrmn2

ViestiKirjoittaja paa » 06. Loka 2014 18:08

hrmn2 kirjoitti:Meille tuli koiranpentu kuukausi sitten. Tässä se tekee tuttavuutta kisun kanssa :)

Image

Voi kun ihania :unity: Meillekin voisi tulla koira :thumbup:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Loka 2014 21:29

Minäkin niin tykkään koirista, mutta nyt riittää, että äitini koira käy meillä kylässä. Minulla on kuitenkin työt ja opiskelut ja kolme pientä lasta. En millään ehtisi tarjota koiralle hyvää kotia, mutta ehkä sitten kun lapset ovat isompia... Pitää vain tehdä pieni suostuttelutyö mieheni kohdalla...
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Loka 2014 22:20

*
Voi suloista...! :shock: :D

https://vivas.fi/terapiakissa-thula-on- ... as-ystava/

Kun olin pienenä niin kissa osasi leikkiä hippaa :D
Ja myös se osasi repiä paperia paloiksi kun pyysin. Se teki niin pyynnöstäni. Älykäs olento :D
Kun kolmijalkainen kissa tuli pihalle niin huomasin miten se oli arka, nälkainen ja tuskan-
näköinen... Hain ruoan ja vein sille mutta se pakeni niin pyysin minun kissaa Kisua houkuttamaan
kolmijalkaisen kissan syömään sitä mutta Kisu unohti jäävän sinne lähelle niin
kolmijalkainen kissa vatvoi syödessään... Pyysin poistumaan niin Kisu perääntyi varovasti taakse ja
jätti kolmijalkaisen kissan rauhaan... Tosi älykäs olento ja paras ystäväni ♥
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Loka 2014 22:24

*
Muistan rukoilleeni tuon poloisen puolesta jolta jalka puuttui. Varmaan Jumala
kuuli rukousta koska pienenä minulla oli lapsenomainen usko joka oli otollinen
Jumalalle... :roll:
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu