paa kirjoitti:Rahoitus moskeijaan tulee ulkomailta. Luultavasti siis Saudi-Arabiasta eli tämäkin rauhan uskonnon tönö pistetään verirahoilla pystyyn.
pekka kirjoitti:paa kirjoitti:Rahoitus moskeijaan tulee ulkomailta. Luultavasti siis Saudi-Arabiasta eli tämäkin rauhan uskonnon tönö pistetään verirahoilla pystyyn.
Paa, kiitos sinulle kirjoituksistasi. Näin on, surkealta tilanne vaikuttaa ja jos tämä moskeija Helsinkiin rakennetaan niin siitä ei hyvä seuraa.
Tänään luin kaikenlaisia uutisia ja muitakin kirjoituksia jotka epätoivoiset ja eksyksissä olevat ihmiset ovat tehneet ja tuli jälleen hyvn vaikea ja ahdistunut olo, ihan kuin eläisimme jonkin todella syvän kaaoksen ja epätoivon keskellä jossa ei enää sitä valoa juuri näy jonka valon elämään vain usko Jeesukseen voi tuoda.
Rakkaus kylmenee ihmisten sydämissä ja anteeksiantoa on enää vaikea löytää ihmisten sydämistä ja Jumalan sanan tuntemus on kadonnut ihmisiltä ja vihanpito ja syvä katkeruus on vallannut monien ihmisten mielet.
Taivaan Isä, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä kuule hätähuutoni, auta meitä jotka uskomme sinuun ja anna meille voimia kestää tämä kaikki paha mitä tulee joka suunnalta ja vahvista uskoamme ja anna meille ymmärrystä miten tähän kaikkeen tulee suhtautua ja anna voimaa vastustaa kaikkinaisia synnin houkutuksia ja että emme menisi mukaan kaikkeen siihen pahaan mihin on niin helppo samaistua. Ja anna meille voimaa rakastaa lähimmäisiämme niin kuin rakastamme itseämme. Heikkoina ja vajavaisina me huudamme sinun puoleesi.
Isä, Herramme Jeesuksen nimessä, kuule tämä hatähuutoni, emme halua menettää toivoamme vaan haluamme roikkua kuin viimeisillä voimillamme sinussa kiinni, älä päästä otettasi irti meistä että selviäisimme tästä kaikesta sotkusta ja kaaoksesta mikä on meneillään joka taholla ja anna syntimme anteeksi kun olemme sinua vastaan rikkoneet; tahdomme tehdä parannuksen synneistämme, anna meille voimaa tähän parannuksen tekemiseen, auta ja armahda meitä!
Isä, Herramme Jeesuksen nimessä, kuule tämä hätähuutoni joka tulee kuin syvyydestä sinun korviisi korkeuksiin minne emme saata nähdä ja vaikka näkisimmekin niin silmämme sokaistuisivat kirkkaudesta joka sinusta loistaa ja emme kestäisi pyhyytesi edessä; ilman Herramme Jeesuksen Kristuksen armahtavaa kättä olisimme vailla mitään toivoa. Isä, salli meidän huutaa sinua avuksemme Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, auta ja armahda meitä!
PSALMIT 130
1. Matkalaulu. Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
2. Herra, kuule minun ääneni. Tarkatkoot sinun korvasi minun rukousteni ääntä.
3. Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit, Herra, kuka silloin kestää?
4. Mutta sinun tykönäsi on anteeksiantamus, että sinua peljättäisiin.
5. Minä odotan Herraa, minun sieluni odottaa, ja minä panen toivoni hänen sanaansa.

Lily kirjoitti:Eli kohta siis vedätetään kansalaisilta rahaa pohjavesitutkimukseen, samoin kun ilmastonmuutos kamppanjaan ja ilmastonmuutoksen hidastamiseen...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 3 vierailijaa