tuomarisimson777 kirjoitti:" Mikähän tulee olemaan seuraava vale, jolla kristityt tullaan tuomitsemaan ja miten?"
Mä arvailen että kysymys liittyy jotenkin Israeliin ja juutalaisiin kenties..

Mulla on myös mielipide NATO-kysymykseen olen huomannut asian olevan niin monimutkainen ja tulen-arka että annan aivan suosiolla asian 100% Jumalan käteen jään itse vaan sivustakatsomaan ilman mitään omaa mielipidettä
Maailmalla on nähdäkseni pyrkimys tuomita ihan kaikki mikä liittyy jumaliseen elämään ja Jumalan meille antamaan järjestykseen:
-Jumala kertoi meille mikä on oikeaa ja väärää. Maailma haluaa sanoa, että se kaikki on subjektiivista.
-Jumala kertoi meille totuuden. Maailma haluaa sanoa, että jokaisella voi olla oma totuutensa, joihin muilla ei ole sanomista.
-Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi. Maailma haluaa sanoa, että sukupuolia on loputon lista.
-Jumala loi meidät hedelmällisiksi, lisääntymään ja täyttämään maa. Maailma haluaa, että ihmiset eivät enää lisääntyisi, koska ihmisiä on muka liikaa.
-Jumala loi miehen ja naisen tulemaan keskenään yhdeksi lihaksi. Maailma haluaa sen sijaan, että miehet tulevat yhdeksi lihaksi miesten kanssa ja naiset naisten kanssa.
-Jumala neuvoi meitä kasvattamaan lapset kurissa ja nuhteessa. Maailma haluaa valtion ottavan lapset pois sellaisilta vanhemmilta, jotka haluavat tätä noudattaa.
-Jumala neuvoi meitä olemaan yhden vaimon miehiä ja toisin päin. Maailma haluaa että meillä on loputon määrä kumppaneita ja että avioliitosta voi lähteä kun siltä tuntuu.
-Jumala neuvoi meitä karkottamaan saastaisia henkiä ihmisistä. Maailma haluaa laittaa sellaisista puhuvat mielisairaaloihin.
-Jumala kertoi meille miten loi maailman Sanallaan. Maailma haluaa kertoa ja opettaa lapsillemme, ettei kukaan luonut maailmaa vaan kaikki tämä tapahtui sattumalta.
-Jumala kertoi meille, että kuolemamme jälkeen meidät tuomitaan. Maailma haluaa opettaa meille, ettei kuoleman jälkeen ole yhtään mitään.
-Jumala kertoi meille että Hän rakastaa juutalaisia ja että siunaamalla juutalaisia perimme itsellemmekin siunauksen. Maailma haluaa syyttää juutalaisia kaikesta mahdollisesta.
Tuota listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.