Kirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Helmi 2013 15:51
Arvoisa JoKi,,minun pitäisi kanssa kysyä sinulta ,että oletko lukenut koko Raamatun ,että ymmärtäisit tämän Homous asian tai jonkin muun Raskaan synnin siis joka on vastoin sitä minkä Jumala on luonut /kautta suunnitellut.Kaikki lait tai ohjeet ,,näistä nimikkeistä jotkut myös kiistelee isolla maailmalla tai väittelee.Joka tapauksessa kun vanha Testamentti on luettu eli pohjatyö on tehty ja jälleen Pyhän Hengen opastamana,niin nähdään Jumalan Rankka jopa nykymaailman mukaan kulkevien mielestä tyly Tuomio itse Jumalalta Homoja kohtaan (kannattaa lukea )sen pitäisi antaa kuva liikkuuko Jumalan oma kansa Homojen kanssa vai ,,Nykyään jos hypätään uudelle puolelle synti tai rikkomus tai ero Jumalasta eli tehdään Jumalaa vastaan sama kaava on vieläkin .Voiko Valo ja pimeys olla samassa huoneessa ? Onko saman Temppelin tai huoneen Herrana Belsebul ja Pyhä Henki???? Raamattu täytyy lukea kokonaan ja saada se ymmärrys ,että pelkällä lauseella edes kannattaisi kommentoida tätä suurta asiaa .Ei Valon ja pimeyden kuulu olla yhdessä ja Homous on räikeä ,röyhkeä hyökkäys Jumalan säädöksiä vastaan .Jos näitä säädöksiä ei noudateta valtaa pimeys vaikka valo olisi ennen ollut huoneessa .Kerran pelastettu on Aina Pelastettu.Kenties voisi sanoa jo sanotun sanan tähänkin ,että ei kaikki pääse Taivaaseen ,jotka sanoo (hokee) Herra Herra.Siis kilvoitus täytyy käydä loppuun asti ja toivoa ,että se riittää .Ja sen on oltava hyvä kilvoitus.Ja edelleen uskon ,että tämä Homo asia on se yksi muutamasta Suuresta asiasta ,jotka eroittaa jyvät ja akanat .Sitä pahoittelen ihmisenä ,jos jollain on Homo/Lesbo `lähellä`eli tunteet tulee mukaan tähän asiaan ja etenkin jos on nainen (tunnepuoli) vahvempi kuin miehellä niin silti sanoisian ,että Pitäkää ne ihmis tunteet kilometrin päässä Raamatun perusasioista älkääkä antako niiden sotkea Selvää järjestystä joka on Raamatussa eli Jumalan ohjeissa kaikille Maailmassa eläville omille Rakkailleen eli nykyään koko Maailmassa elävälle Kansalleen ,jonka Kuningas on Jeesus.Niin ja se Rukous toimii syntiä kuin syntiä vastaan ,ellei (näin luulen) sydän ole poltin raudalla merkitty(poltettu lihassolut kiinni mustaksi )ettei siihen sydämmeen mikään hyvä voisi mennä sisään ja parantaa ..Yleisesti kaikista synneistä( ei pelkkä homous) niin syntejä ei pidä alkaa puolustaa (itse tehnyt tämän virheen)ja pyydän Anteeksi Jumalalta ja pojalta Jeesukselta ja Pyhältä Hengeltä ja Taivaan Pyhiltä enkeleiltä tätä syntiäni ja kaikkia muita syntejäni.Aamen.