Presidentinvaalit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 30. Joulu 2011 20:28

todael kirjoitti:En tiedä vielä varmasti. Kaikki muut ovat pois suljetut paitsi Sari Essayah sekä Paavo Väyrynen. Vielä rukoilen viisautta Jumalalta kumpi heistä.

Valitettavasti ei ole linkkiä Radio Dein koko haastatteluun. Silti tuohon Timo Soinin "ut unum sin" (että he yhtä olisivat) jo riittää se että hän liputtaa Paavi Johannes Paavali II nimeen. Pelottavinta mielestäni Timo Soinissa on vahva humanistisen uskonnollisuuden petollisuus. "Karitsan" ulkonäkö (edustaa petollista uskonnollisuutta) mutta sisältä on pedon ajatusmaailman mukainen.

Nuo arvot ovat Katolisen kirkonkin arvoja - homovastaisuus, aborttin kieltäminen jne. Mielestäni emme saa tulla näillä tekijöillä eksytetyksi. Timo Soinin "avain" valtapolitiikkaan OLI juuri EU vastaisuus, joskin SILTI hän esim. kannattaa yhteistä sotilaspolitiikkaa EU:n sisällä. Tämä on minusta kovin "kaksinaamaista".

Jätän ajatuksen : MIKÄ yhteys on ex-Jesuiitoilla ja Illuminaateilla ? Sama päämäärä. Päämäärä oikeuttaa keinot - saavuttaakseen hallintavallallisen antikristuksen järjestyksen.

Lopuksi - Sauli Niinistö tai Timo Soini = sama peto eri vaatteissa. Kaikki tiet vievät Roomaan.

- todael

Rauhaa!

Katsoin yleltä Sari Essayahin haastattelun ja minusta ohjelman perusteella hän näyttää olevan ekumenisti....Ajattelin vaan selventää, mikäli se sinun tai jonkun muun äänestyskäyttäytymiseen vaikuttaa. Ja mikäli eräästä hänen kommentista muistaakseni ohjelman lopussa ymmärsin:

ww.yle.fi/uutiset/teemat/presidentinvaalit/2011/12/sari_essayah_-_eu-kriittinen_evankelista_3079579.html

Siunausta :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja todael » 30. Joulu 2011 22:25

Jukka-Pekan kommentin vahvistaisin sillä, että Presidentti tentissä Essayah ottaisi Tony Blairin mukaan neuvotteluihin - hänen omien sanojensa mukaan (https://areena.yle.fi/video/1325102147541). Tony Blair on kolmen-uskonnon ekumenian "pääjermu" - Lontoossa oleva Aabraham Talo on ekumeenisen dialogin paikka juutalaisille, muslimeille ja kristityille (https://www.abrahamhouse.org.uk/projects.html) Täytyy myöntää olin pettynyt tähän, samalla kuin petyin helluntaikirkon osallistumisesta ekumeenisen Joulun jumalanpalvelukseen katolisten ja muiden kanssa. Valitettavasti en voi äänestää Saria....

Luopumus ja salakavala antikristillinen jesuiitojen sekä illuminaattien uuden maailman järjestys hiipii kaikista koloista...

Tony Blair toimii täysin antikristuksen hengessä >>> https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/25346-tony-blair-toteuttamaan-missiotaan Uskon että Tony Blair on jesuiittojen ja vapaamuurareiden talutusnuorassa oleva työntekijä - rullaamassa eteenpäin "punaista-mattoa" antikristukselle.

Ilm.18:4 "Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa."

- todael
todael

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Joulu 2011 01:11

Olen kiinnittänyt huomiota myös Sarin ikään eli hän on vasta 44-vuotias ja se on minusta liian vähän Suomen presidentille. Sanoisin, että sopiva ikä olisi noin kymmenen vuotta lisää tuohon Sarin ikään. Oli kuinka oli kyllä Maailma menee nyt menojaan ja ainoa keino selvitä on hypätä "junasta" pois ja laittaa kaiken toivonsa vain ja ainoastaan Herraan Jeesukseen Kristukseen. Itse jätän politikoinnin poliitikoille vaikka sivusta seuraankin heidän kommenttejaan, jonkin verran.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 31. Joulu 2011 10:27

Minusta aika "heppoiset" perusteet millä tuomitaan jo kaikki menetetyksi :think2: Jos Sari olisikin kuin Daniel joka selventäisi näille koville johtajille mihin heidän "näkynsä" johtavat??
Toisaalta tuskin kristillisten ehdokkaalle riittäisi tarpeeksi ääniä mutta

Job 42:
1 Silloin Job vastasi Herralle ja sanoi:
2 "Minä tiedän, että sinä voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.

Psalmi 115
3 Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 31. Joulu 2011 11:00

Hankala ajatella että Sari Essayah olisi näin hurahtanut ekumeeniseksi ...mutta saattaahan se niinkin olla.
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Joulu 2011 13:18

Kyllä tässä presidentinvaaliasiassa joka tapauksessa käy niin kuin on tarkoitus käydä ja Jumalan tahto toteutuu joka tapauksessa, valitaan kuka hyvänsä tehtävään. Kyllä Jumalalla on on kaikki "piuhat ja langat" käsissään ja hän käyttää tahtonsa toteuttamiseksi myös epäuskoisia ihmisiä/synnin orjuudessa eläviä ihmisiä hyväkseen. Joka tapauksessa uskon, että laittomuus tulee vain lisääntymään Suomessakin loppua kohden, kuten on kirjoitettu tapahtuvan. Ja entistä enemmän monien rakkaus kylmenee eli lähimmäisen rakastaminen harvinaistuu, Suomessakin ja niin edelleen. Nytkin olen huomannut, että monet epäuskoiset etsivät Jumalaa elämäänsä mutta eivät tahdo löytää koska rakastavat enemmän syntielämää kuin Jumalan sanan totuutta. Minullekin on viime aikoina, Jumalan Armosta, auennut monia paikkoja missä olen saanut julistaa pelastussanomaa Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Joskus monet jäävät ihan hartaastikin kuuntelemaan mutta monilla on myös kova kuori joka toivottavasti ajan kanssa rikkoontuu ja nöyryys ja synnintunto tulee sydämestä esiin. Ja lopuksi henkilökohtainen hätähuuto sydämestä Herralle Jeesukselle Kristukselle, jonka jälkeen Jumala lahjoittaa ihmiselle uskon ja Pyhän Hengen sinetin ihmisen sydämeen.

Kiitos Herralle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 31. Joulu 2011 13:47

Sellaista ehdokasta ei olekkaan jossa ei olisi vikaa. Ainoastaan Herra Jeesus olisi ehdokas jossa ei olisi vikaa. Itse ajattelen kuitenkin niin että nyt lopun ajan kynnyksellä haluan tukea ehdokasta joka tukee Israelia. Israel kysymys on minulle ehdottomasti kaikista tärkein näissä vaaleissa. Suomen hallitus on Israel kielteinen koska peesaa maailman suvaitsevaisuutta ja siksi se asettuu kannattamaan palestiinalaisten puolta Israel kysymyksessä.

Raamattu sanoo että Jumala kiroaa ne jotka kiroavat Israelia. Muslimit kiroavat Israelia ja siksi asettuminen tukemaan ja kannattamaan muslimeita Israel kysymyksessä ei ole hyvä juttu. Raamattu myös ilmoittaa että Jumala tekee Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille ja siksi uskon että Suomikin tulee lukeutumaan heihin. Sitä ei voi estää mutta ei kannata antaa ääntänsä ja tukeaan tahoille jotka tietää Israel vastaisiksi. Sari Essauah ja Timo Soini ovat puollustaneet Israelia ja ehkä presidentteinä he julkisesti puollustaisivat Israelin oikeuksia vaikka hallitus tekeekin Suomessa päätökset. Tärkeää kuitenkin on että Israelia puollustetaan julkisesti että monet ihmiset ymmärtäisivät etteivät anna tukeaan Israelia vastaan.

Psalmi. 122:6 Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat.
122:7 Rauha olkoon sinun muuriesi sisällä, olkoon onni sinun linnoissasi.
122:8 Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: olkoon sinulla rauha.
122:9 Herran, meidän Jumalamme, huoneen tähden minä tahdon etsiä sinun parastasi.

4 Moos 6:22 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
23 "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:
24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä.

Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä aamen.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Joulu 2011 14:03

toni l kirjoitti:Sellaista ehdokasta ei olekkaan jossa ei olisi vikaa. Ainoastaan Herra Jeesus olisi ehdokas jossa ei olisi vikaa. Itse ajattelen kuitenkin niin että nyt lopun ajan kynnyksellä haluan tukea ehdokasta joka tukee Israelia. Israel kysymys on minulle ehdottomasti kaikista tärkein näissä vaaleissa. Suomen hallitus on Israel kielteinen koska peesaa maailman suvaitsevaisuutta ja siksi se asettuu kannattamaan palestiinalaisten puolta Israel kysymyksessä.

Raamattu sanoo että Jumala kiroaa ne jotka kiroavat Israelia. Muslimit kiroavat Israelia ja siksi asettuminen tukemaan ja kannattamaan muslimeita Israel kysymyksessä ei ole hyvä juttu. Raamattu myös ilmoittaa että Jumala tekee Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille ja siksi uskon että Suomikin tulee lukeutumaan heihin. Sitä ei voi estää mutta ei kannata antaa ääntänsä ja tukeaan tahoille jotka tietää Israel vastaisiksi. Sari Essauah ja Timo Soini ovat puollustaneet Israelia ja ehkä presidentteinä he julkisesti puollustaisivat Israelin oikeuksia vaikka hallitus tekeekin Suomessa päätökset. Tärkeää kuitenkin on että Israelia puollustetaan julkisesti että monet ihmiset ymmärtäisivät etteivät anna tukeaan Israelia vastaan.

Psalmi. 122:6 Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat.
122:7 Rauha olkoon sinun muuriesi sisällä, olkoon onni sinun linnoissasi.
122:8 Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: olkoon sinulla rauha.
122:9 Herran, meidän Jumalamme, huoneen tähden minä tahdon etsiä sinun parastasi.

4 Moos 6:22 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
23 "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:
24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä.

Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä aamen.

AMEN.

KIITOS HERRALLE.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja todael » 31. Joulu 2011 20:23

Olen kysynyt Sari Essayahilta suoraan miten hän asennoituu Tony Blairin maailmanuskontojen ekumeniaan, toivon että saan häneltä vastauksen....

Muistakaa - antikristus saa lähi-itään "väärän rauhan" ajan....
Tony Blairkin ajaa rauhaa lähi-itään ja pyrkii sovittelemaan kolmen-uskonnon problematiikkaa. Itse en voi nähdä Israelin siunaamista poliittisena agendana, koska myös monilla yhden maailmanuskonnon yhdistäjilläkin on sama päämärä. Kristillinen Siionismi on polittinen agenda johon en voi itse sitoutua.

En tue mitään poliittista linjausta lähi-idän suhteen -en palestiinalaisvaltion luomista, en nykyisen Israelin laajentumista. Tuen Jumalan evankeliumin voimaa niin muslimeille, juutalaisille kuin meille pakanoillekin.

Israel on minulle rakas, ja rukoilen että he juutalaiset kääntyisivät Jeesuksen Messiaansa puoleen. Tämä EI tapahdu poliittisten agendojen, VAAN Jumalan evankeliumin voiman kautta.

- todael
todael

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Tammi 2012 01:15

Näin eilen sen paikan missä kysyit Essayahilta suoraan..mutta mikä se paikka oli kun en enää löytänyt sitä??

Ja sitten vielä oliko Sarin mielessä että tahtois keskustella yleensä ulkopolitiikasta vai hengellisistä asioista heidän kanssaan.Mielestäni Sana kieltää vain Hengellisen työn merkeissä yhteisen ikeen kantamisen uskosta osattomien kanssa.
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu