Aamu-Usva kirjoitti:Uskovan ei tarvitse lukea lakikirjoja, koska laki on kirjoitettu hänen sydämeensä. Hän tietää mikä on oikein ja mikä väärin.
Aamu-Usva kirjoitti:Eli pelastuksen ulkopuolella ovat esim lukutaidottomat ihmiset ja ne, joiden on mahdotonta hommata Raamattua? Eivät tietenkään ole. Raamatun kristityilläkään ei ollut meidän tuntemaa Raamattua.

vaisuliini kirjoitti:*
Niin koin heti törmäykseksi minun uskolleni koska minun usko on ensisijaisesti asetettu Jumalan Sanaan jonka mukaan minä elän. Minä katsoin ihmetellen naisuskovaa joka julisti minut vapaaksi synneistä.![]()
Niin en kysynyt häneltä mistä tällainen oppi on peräisin. Kävelin pois tympääntyneenä koska en siitä pyytänyt.
VeliUskossa kirjoitti:jukka1954 kirjoitti:
Tie pelastukseen on siis hyvin yksinkertainen. Kaikessa yksinkertaisuudessaan on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran Jeesuksen nimeä, pelastuu. 2.Pt. 3:18
[/i][/color]
Asia ei ole näin yksinkertainen. Pelastuminen edellyttää parannuksen tekoa ja Jumalan tahdon tekemistä. Ilman Jumalan tahdon tekemistä ei ole edes uskoa, vaikka huutaisi Herra, Herra.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa