Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja PetriFB » 21. Heinä 2014 11:40

Pekka:

Kyllä siinä tehtiin kaikki rituaalit myös rituaalimurha.

Tässä asiasta lisää silminnäkijä todistuksia:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Qe1LFqvBi9o[/youtube]
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja PetriFB » 21. Heinä 2014 11:45

En ole kirjoittanut kirjoitustani halusta tonkia pimeyttä, vaan siksi että moni ihminen voisi tulla uskoon ja pelastautua saatanallisesta uudesta maailmanjärjestyksestä.

Nämä osat kirjoitustani tuo tämän esille:

Pedro Romero on entinen saatanan pappi, joka kertoo asioita valtaeliitin toimista, joita on vaikea uskoa todeksi. Hän tuo esille, että esimerkiksi Coca Colan ja Walt Disney production omistajissa on satanisteja. Romero sanoi, että Coca Cola teki sopimuksen saatanan kanssa, joka lupasi tehdä yhtiöstä maailman ykkösbisneksen. Sopimukseen kuului, että joka toinen kuukausi yhtiön tulee uhrata saatanalle kolme ihmistä, jotka päätyvät uhrattaviksi ja pullotettaviksi.

Romeron mukaan Sonrics yhtiö saa joka lokakuun 31. päivä suuren summan rahaa, joilla rahoitetaan projektia, jonka kautta joihinkin yhtiön makeisiin lisätään myrkyllisiä aineita kuten huumeita jne. että se aiheuttaisi monen lapsen kuoleman, joiden kuolinsyytä ei kuitenkaan saataisi selville, eikä voida yhdistää makeisiin.

Romeron mukaan satanistien vaikutus tulee tavallisen ihmisen kotiin elokuvien, lelujen, sarjakuvien, musiikin jne. kautta eikä ihmisillä ole hajuakaan siitä että heidän ajatusmaailmaansa ja mieleensä vaikutetaan ja muokataan koko ajan saatanallisten asioiden kautta.

Romeron kertomusta on vaikea uskoa todeksi, mutta Raamattu todistaa sen todeksi, että valtaeliitti on sekaantunut ihmisten tappamiseen:

Ilm 6:8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Raamattu sanoo, että maan pedot tappavat ison määrän ihmisiä lopunaikana. Ilmestyskirjan peto on liitetty ilmestyskirjassa Babylonian porttoon, joka tarkoittaa sitä että maan peto on antikristillinen voima, eli uuden maailmanjärjestyksen valtaeliitti, joka on tappanut ja tulee tappamaan tuhansittain ihmisiä joka vuosi rituaalimurhien kautta. Valtaeliitin suunnitelmissa on myös maapallon väestönvähennys ohjelma, joka tarkoittaa sitä, että he pyrkivät erilaisin keinoin vähentämään maailman väkilukua. Maapallon väestönvähennys tarkoittaa kirjaimellista ihmisten surmaamista, jota tehdään myös peitellysti erilaisten asioiden kautta.

2 Kor 11:
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Voiko olla enää olemassa kavalampaa petosta ja eksytystä kuin sellainen missä ihminen tekeytyy Kristuksen opetuslapseksi tai on vaikutusvaltainen yhteiskunnan vaikuttaja, mutta hän onkin todellisuudessa ihmishirviö, joka palvelee saatanaa suorittaen ja ollen osallisena ihmisten murhaamisessa saatanallisten rituaalien tähden.

Tässä lopunajan maailmassa ihmisellä ei ole mitään muuta turvapaikkaa kuin uskominen Herraan Jeesukseen, niin kuin Raamattu sanoo. Siksi vetoan jokaiseen katoliseen, että hylkää saatanallinen kultti, jonka jäsenenä olet. Vetoan sinuun, joka olet mukana ekumeniassa, että hylkää ekumenia, koska sen kautta ollaan rakentamassa saatanallista uutta maailmanjärjestystä maan päälle. Vetoan jokaiseen ihmiseen, että etsi pelastusta Raamatun Jumalan kautta, jonka saa lahjaksi uskon kautta Herraan Jeesukseen, kun tunnustaa syntinsä ja uskoo Herraan Jeesukseen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja pekka » 21. Heinä 2014 12:35

Myös kristittyjä uhrataan allahille sankoin joukoin maailmassa:

https://murphyssoninlaw.blogspot.fi/201 ... murha.html (rituaalimurha)

Silmitön, raaka ja julma pahuus on niin monella tapaa mukana tässä maailmanajassa.

PSALMIT 16:

1 Daavidin laulu. Varjele minua, Jumala, sillä sinuun minä turvaan.

2 Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Herrani, paitsi sinua ei ole minulla mitään hyvää";

3 ja pyhille, jotka maassa ovat: "Nämä ovat ne jalot, joihin on koko minun mielisuosioni".

4 Monta tuskaa on niillä, jotka ottavat vieraan jumalan; minä en uhraa niille verta juomauhriksi enkä päästä huulilleni niiden nimiä.

5 Herra on minun pelto-ja malja-osani; sinä hoidat minun arpani.

6 Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.

7 Minä kiitän Herraa, joka on minua neuvonut; yölläkin minua siihen sisimpäni kehoittaa.

8 Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla puolellani, en minä horju.

9 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.

10 Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.

11 Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Joel.A » 21. Heinä 2014 16:08

Petri kirjoittaa:

Pedro Romero on entinen saatanan pappi, joka kertoo asioita valtaeliitin toimista, joita on vaikea uskoa todeksi. Hän tuo esille, että esimerkiksi Coca Colan ja Walt Disney production omistajissa on satanisteja. Romero sanoi, että Coca Cola teki sopimuksen saatanan kanssa, joka lupasi tehdä yhtiöstä maailman ykkösbisneksen. Sopimukseen kuului, että joka toinen kuukausi yhtiön tulee uhrata saatanalle kolme ihmistä, jotka päätyvät uhrattaviksi ja pullotettaviksi.

Romeron mukaan Sonrics yhtiö saa joka lokakuun 31. päivä suuren summan rahaa, joilla rahoitetaan projektia, jonka kautta joihinkin yhtiön makeisiin lisätään myrkyllisiä aineita kuten huumeita jne. että se aiheuttaisi monen lapsen kuoleman, joiden kuolinsyytä ei kuitenkaan saataisi selville, eikä voida yhdistää makeisiin.

Romeron mukaan satanistien vaikutus tulee tavallisen ihmisen kotiin elokuvien, lelujen, sarjakuvien, musiikin jne. kautta eikä ihmisillä ole hajuakaan siitä että heidän ajatusmaailmaansa ja mieleensä vaikutetaan ja muokataan koko ajan saatanallisten asioiden kautta.

Romeron kertomusta on vaikea uskoa todeksi, mutta Raamattu todistaa sen todeksi, että valtaeliitti on sekaantunut ihmisten tappamiseen:

Aika jännä juttu tää minkä toit esille, koska itse havahduin joitain päiviä sitten siihen kun Jumala alkoi puhua tästä Coca-Cola:sta, että sinne on ujutettu jotain sellaista myrkkyä, joka joko tappaa hitaasti tai alentaa merkittävästi ihmisen immuunipuolustus kykyä. Voiko jopa olla, että juoma sisältäisi näitten rituaaliuhrien verta? En ole vielä kuitenkaan kerennyt sen kummemmin tutkia asiaa.

Itse juon jonkun verran cocista yms muita virvokkeita, joten olisko tässä parannuksen paikka? :)
Joel.A

ViestiKirjoittaja PetriFB » 21. Heinä 2014 16:14

Joel.A kirjoitti:Petri kirjoittaa:

Aika jännä juttu tää minkä toit esille, koska itse havahduin joitain päiviä sitten siihen kun Jumala alkoi puhua tästä Coca-Cola:sta, että sinne on ujutettu jotain sellaista myrkkyä, joka joko tappaa hitaasti tai alentaa merkittävästi ihmisen immuunipuolustus kykyä. Voiko jopa olla, että juoma sisältäisi näitten rituaaliuhrien verta? En ole vielä kuitenkaan kerennyt sen kummemmin tutkia asiaa.

Itse juon jonkun verran cocista yms muita virvokkeita, joten olisko tässä parannuksen paikka? :)

Ymmärsin sen että pieneen erään ja osaan Coca Colaan laiteen näiden uhrattujen ihmisten verta ym. siten että niitä ei huomata.
PetriFB

ViestiKirjoittaja tanu » 21. Heinä 2014 16:26

Totuus on tarua ihmeellisempää.

Kaikki nämä veriuhrijutut, coca-colat, Bohemian Grove yms., uusi maailmanjärjestys yms. ovat tuttuja juttuja.Tuli näitä kolme vuotta sitten
tutkittua netistä paljonkin. Siis ennen uskoontuloa ja jonkin aikaa uskoontulon jälkeenkin.

Nämä ovat niin uskomattoman kamalia asioita, että ihmiset mieluummin kieltävät ne ja leimaavat salaliittoteorioiksi, kuin uskovat selviäkin todisteita.
Koska uskomalla nämä asiat, ihmisen koko maailmankuva romuttuu ja iskee hirveä paniikki päälle: "mitä täällä oikein taphtuu?". Juuri noin mulle tapahtui ennen uskoontuloa ja
nyt tajuan että tuo kaikki oli vain Jumalan suunnitelmaa omalla kohdallani. Hän näytti ensin tämän maailman syntisyyden ja sen jälkeen oman syntisyyteni ja sitten sen ainoan
ratkaisun, jolla noista kaikista asioista ja peloista voi saada rauhan. Eli ainoastaan henkilökohtainen usko Jeesukseen Herrana ja Vapahtajana on ratkaisu tämän maailman
yhä kiihtyvään pahuuteen.

Ja yhä uskon että nuo asiat ovat totta, mutta enää en ole peloissani, koska tiedän että näin kuuluukin olla. Nyt eletään viimeisiä aikoja ennen Herran paluuta ja
vastustaja raivoaa minkä kerkiää, mutta paha saa lopulta palkkansa. Ja Jumala on luvannut antaa voimia kestää kaiken mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Uskovan ei kannata noita asioita liikaa tutkia, varsinkin jos niistä ahdistuu. Tieto lisää tuskaa.
Mutta on hyvä olla suurin piirtein selvillä mitä täällä pallolla tapahtuu. Ei sitten niin järkyty, kun asioita tulee aikaa myöten julki ja kaikkinainen pahuus
lisääntyy.

33. Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
(Jh.16)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Heinä 2014 17:20

Minun on kyllä erittäin vaikea ellei mahdotonta uskoa tällaisiin juttuihin.. mutta onneksi pelastuakseen ei tarvitse uskoa kuin Jeesukseen :-)

Coka-Cola kuitenkin on varmaan erittäin epäterveellistä.. En ole käyttänyt, mutta luulisin näin..
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 21. Heinä 2014 18:28

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 03:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja paa » 21. Heinä 2014 18:46

Entäs sitten kun on nämä ns. halpiskokikset, esim. Rainbow tekee omaa versiotaan kokiksesta, niin onkohan niissäkin verta.

Jos ihmisverta on lisätty coca-colaan, niin tuleeko sen juoja jollain tavoin osalliseksi ihmisten uhraamiseen saatanalle? Ei tietenkään tietoisesti uhraa, mutta varmaan saatana naureskelis sillekin, jos Jumalan omat hörppii (vaikkakin tietämättään) ihmisen verta.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Juha » 21. Heinä 2014 19:15

paa kirjoitti:Entäs sitten kun on nämä ns. halpiskokikset, esim. Rainbow tekee omaa versiotaan kokiksesta, niin onkohan niissäkin verta.

Jos ihmisverta on lisätty coca-colaan, niin tuleeko sen juoja jollain tavoin osalliseksi ihmisten uhraamiseen saatanalle? Ei tietenkään tietoisesti uhraa, mutta varmaan saatana naureskelis sillekin, jos Jumalan omat hörppii (vaikkakin tietämättään) ihmisen verta.

11 Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."
12 Silloin opetuslapset tulivat ja sanoivat hänelle: "Tiedätkö, että fariseukset loukkaantuivat kuullessaan tuon puheen?"
13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.
14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."
15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus".
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.
19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset. Matt. 15:11-19

27 Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden.
28 Mutta jos joku sanoo teille: "Tämä on epäjumalille uhrattua", niin jättäkää se syömättä hänen tähtensä, joka sen ilmaisi, ja omantunnon tähden;
29 en tarkoita sinun omaatuntoasi, vaan tuon toisen; sillä miksi minun vapauteni joutuisi toisen omantunnon tuomittavaksi?
30 Jos minä sen kiittäen nautin, miksi minua herjataan siitä, mistä kiitän?
31 Söittepä siis tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi.
32 Älkää olko pahennukseksi juutalaisille, älkää kreikkalaisille älkääkä Jumalan seurakunnalle,
33 niinkuin minäkin koetan kelvata kaikille kaikessa enkä katso omaa hyötyäni, vaan monien hyötyä, että he pelastuisivat. 1. Kor. 10:27-33

20 vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta. Ap. t. 15:20

Ymmärrykseni mukaan siis jos juo tietämättään Coca-Colaa johon olisikin sitä verta sotkettu, niin ei saastuta uskovaa. Mutta jos ihminen on siitä tietoinen että "nyt juon jonkun verta", niin silloin hänen sydämestään lähtee paha ajatus tehdä väärin ja se paha ajatus saastuttaa hänet.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu