Kuvia

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kuvia

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Touko 2013 17:37

On Pekalla hienoja koiria ...mä oon tosi huono koira-ihminen, oon pahasti allerginen mutta mitäs rotua tää Suvi on?
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Touko 2013 22:31

systeri kirjoitti:On Pekalla hienoja koiria ...mä oon tosi huono koira-ihminen, oon pahasti allerginen mutta mitäs rotua tää Suvi on?

Kiitos systeri! Anteeksi etten päässyt aikaisemmin vastaamaan, me kokoustimme täällä ja nyt vasta pääsen kirjoittamaan.

Ensiksikin kiitokset vielä kerran Juhalle, että hän auttoi tuossa kuvien siirrossa ja opetti minuakin kuinka se tehdään, saa vain nähdä muistanko sitten kun seuraavan kerran haluaisin kuvia tänne linkittää, että kuinka se tehtiinkään...

Mutta entinen omistaja kertoi minulle, että Suvissa olisi hirvikoiraa, karhukoiraa, belgianpaimenkoiraa, ajokoiraa (ilm. suom.ajokoiraa) ja labradoria. Mutta moni on sanonut, että siinä voisi olla myös huskya ja saksanpaimenkoiraa. Että siis ihan varmuudella ei voi tietää mitä siinä loppujen lopuksi on mutta kiltti se on, ja kova riistavietti sillä on, että ulkona siinä on välillä pitelemistä kun sillä on niin kovat menohalut.

Jumalan siunausta sinulle systeri ja kaikille muillekin.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Touko 2013 23:01

No mä arvelinkin että siinä olis huskya ..näyttää vähän samalta kuin naapurin "terhakkatapaus" :)

Sun koirista näkyy että ovat hyvänluonteisia ja hyvin hoidettuja :)
systeri

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Touko 2013 20:04

Tosi komea hauen lötkylä!

Taidampa pikimmiten mennä kattomaan minkälaista saalista Herralla olisi minulle ensiviikolla tiedossa. Postaan sitten oman kalankuvan tähän ketjuun, jos täällä riittää tila kun se on varmaan niin suuri.

Tämä tietenkin tapahtuu jos Herra suo.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 22. Touko 2013 16:35

Suloinen kissa :)

Image
Viimeksi muokannut Anonymous päivämäärä 22. Touko 2013 20:37, muokattu yhteensä 1 kerran
hrmn2

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Touko 2013 18:36

Hermanista ei näy mitään kuvaa..mutta tuollaisen halo-ilmiön minäkin oon nähnyt kerran ja silloin oli tosi kova pakkanen.
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Touko 2013 20:25

Joo, ei näy Hermanista mitään kuvaa (?).

Tässä kuvassa kissa tarkkailee lentomuurahaista:

Image

Melkoinen kokoero. Kissa näyttää jättiläiseltä tuohon lentomuurahaiseen verrattuna.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 22. Touko 2013 20:38

Höh, mulle se kuva kyllä näkyi.. :?: :?: No ehkä ei ollut jostain syystä tarkoitus sitten. Laitoin tilalle kivan kissa-kuvan :)
hrmn2

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 22. Touko 2013 22:28

pekka kirjoitti:Herman, onko tuo pieni suloinen kissuli kenties teidän oma kissa?

Olisikin :) Meillä on kyllä suloinen kissa, mutta se ei ole enää pentu vaan 18-vuotias kolli.
hrmn2

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 23. Touko 2013 07:53

Olisi kiva nähdä kuvia myös kirjoittajista itsestään, kuten lonelyriderikin tuolla aikaisemmin sanoi ;gladly:
Yritän osata liittää tähän kuvan, jonka laitoin tyttöni ottamaan minusta tuossa takapihan metsässä:

Image

Laitoinkohan sen nyt vähän liian pieneksi..?
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu