Hypnotisoija linnan juhlissa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja Minä vain » 07. Joulu 2012 20:26

Joo, temppu se lasien tiputus, jos painelee paussia kun karma lyö, niin kuulu poksaus juuri ennen kun lyönti lähtee.
Se avustaja antoi tuon korttipakan, siinä on joku sisällä jonkin sortin "sytytin" jota avustaja ohjaa juuri oikealla hetkellä tai sitten laukaisin on karmalla itsellään.

Toivottavasti en pilannut temppua.

Hypnoosista voin sanoa sen verran, että itse nuorempana kerran hypnotisoin kaverini tai muutamankin kerran olen sen tehnyt.
Se hypnoosi todella toimii, itsekin hämmästyin kun se onnistui....

Nyt selvis se kynä temppukin, siinä kynässä on sisällä paino joka liikkuu hitaasti toisesta päästä toiseen päähän.

Sori että pilasin temput.

Mitään pahoja voimia ei ollut kyseessä, ainut että hypnoosi oli se millä vedettiin huomio muualle, niin kuin sillä olisi tehty liikuttaminen.
ensin pillin liikuttaminen ilman hypnoosia ja sitten avustajan antaman kynän liikuttaminen hypnoosin jälkeen.

Väitän, että pilli ei olisi liikkunut hypnoosinkaan jälkeen.

Sori Noora Karma, jos pilasin temppusi.
:(
Viimeksi muokannut Minä vain päivämäärä 07. Joulu 2012 20:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
Minä vain

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Joulu 2012 20:32

Tunnen (nykyisin uskovia) ihmisiä, jotka ovat kertoneet saatananpalvonta-aikoinaan pystyneensä "ajatustenvoimalla" särkemään ja liikuttelemaan esineitä. Todellisuudessa pahat henget tekevät sitä ja luulottelevat näille ihmisille, että he ovat ajatustenvoimallaan tehneet sen. Mutta tämä Noora Karma on mitä luultavimmin aito noita eli pimeyden voimien palvoja/orja.

Anteeksi täytyy korjata, kysyi tältä henkilöltä oliko se noin niinkuin muistelin hänen kertoneen, ja hän sanoi että tiettyjä asioita hän pystyi tekemään "ajatuksenvoimalla", mutta lasikruunun särkyminen oli tapahtunut kun hän oli alkanut peloissaan lukemaan Raamattua ääneen. Tämä tapahtui siis saatananpalvonta-aikaan, ennen uskoontuloa. Ilmeisesti pahat henget suutahti, kun hän yritti lähestyä Jumalaa. Tai sitten Jumala ilmaisi Sanaansa kätketyn voiman.
Herman

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 07. Joulu 2012 20:37

Tiedän, että lasi voi liikkua pahojen henkien voimasta, olen teininä pelannut spiritismiä ja todellakin "uskon", että ei siinä ihminen mitään tee, eikä oman ajatuksen voimasta sitä pelannut luule tekevänsä, vaan sen taustalla on pahan voimat... mutta ei se minun skeptisyyttäni saa pois, etteikö voisi olla ihan silmänlumetta kuitenkin... suhtaudun melko kiihkottomasti asioihin, joka tapauksessa, eihän Jumalasta koskaan ole valhe, eli paha on tekojen taustalla joka tapauksessa.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Minä vain » 07. Joulu 2012 21:09

Sitten näistä tempuista sen verran, mentalisti on ihmisen mielen kanssa tekemisissä, eli tuntee ihmisen mielen ja tavat.
Osaa lukea ihmistä ilmeistä ja eleistä, jokainen voi harjaantua siihen ja niillä kyvyillä pystyy hämmentämään toisia jotka eivät niistä tiedä.
Noita Noora Karma ei ole, hän työskentelee viihdealalla ja saa siitä palkkansa, hänen työnsä on hämmästyttää ihmisiä ja jokaisen tulisi tämä tietää.
Ei kukaan maksaisi tai tilaisi häntä esiintymään, ellei hän osaisi hämmästyttää ketään.

Mutta se että hän on mentalisti, se on harjoiteltu kyky.
Minä vain

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Joulu 2012 22:15

Miksi ei noita voisi tehdä tiliä viihdealalla? Siinähän saatana saisi niinsanotusti monta kärpästä yhdellä iskulla. En minäkään halua kiihkoilla, ja pidän suurinta osaa viihdetaikureista pelkkinä silmänkääntötemppujen tekijöinä, mutta hypnoosi josta tuollla videolla esitetään tyylinäyte, on puhdasta noituutta. Noituuden harjoittaja ei välttämättä itse edes ymmärrä harjoittavansa noituutta, mutta noituutta se silti on.
Herman

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Joulu 2012 22:31

Herman kirjoitti:Miksi ei noita voisi tehdä tiliä viihdealalla? Siinähän saatana saisi niinsanotusti monta kärpästä yhdellä iskulla. En minäkään halua kiihkoilla, ja pidän suurinta osaa viihdetaikureista pelkkinä silmänkääntötemppujen tekijöinä, mutta hypnoosi josta tuollla videolla esitetään tyylinäyte, on puhdasta noituutta. Noituuden harjoittaja ei välttämättä itse edes ymmärrä harjoittavansa noituutta, mutta noituutta se silti on.

Olen samaa mieltä, pimeyttä mikä pimeyttä, turha on yrittää sanoa tuota ja tuollaista toimintaa muuksi kuin eksytykseksi ja ihmisten harhauttamiseksi.

Efesolaiskirje 6:

10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19 ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20 jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.
21 Mutta että tekin tietäisitte tilani, kuinka minun on, niin on Tykikus, rakas veljeni ja uskollinen palvelija Herrassa, antava teille siitä kaikesta tiedon.
22 Minä lähetän hänet teidän tykönne juuri sitä varten, että saisitte tietää meidän tilamme ja että hän lohduttaisi teidän sydämiänne.
23 Rauha veljille ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
24 Armo olkoon kaikkien kanssa, jotka rakastavat meidän Herraamme Jeesusta Kristusta-katoamattomuudessa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Joulu 2012 22:35

Minä koin tuon tilanteen niin, että sallimalla hypnoosin Ilkka Kanerva avasi itse myös oven tuolle henkivallalle, ja siksi hän pystyi "ajatuksenvoimalla" liikuttamaan kynää. Todella sairasta touhua linnan juhlissa ja yleisradion kanavalla. :( Tällä tavalla lisätään vaan vettä Jumalan tuomion myllyyn Suomen kohdalle. Herra armahda ja avaa sokeiden silmiä näkemään.....
Herman

ViestiKirjoittaja Minä vain » 07. Joulu 2012 22:46

Minä koin tuon tilanteen niin, että sallimalla hypnoosin Ilkka Kanerva avasi itse myös oven tuolle henkivallalle, ja siksi hän pystyi "ajatuksenvoimalla" liikuttamaan kynää. Todella sairasta touhua linnan juhlissa ja yleisradion kanavalla. :( Tällä tavalla lisätään vaan vettä Jumalan tuomion myllyyn Suomen kohdalle. Herra armahda ja avaa sokeiden silmiä näkemään.....

Olen erimieltä, olen varma, että kyseessä on temppu.
Mitään kanavia tai ovia ei avattu, se kuului tuohon temppuun "harhauttaa" ihmisen keskittyminen johonkin muuhun kuin siihen mitä tapahtui.
Eli pitää ihmisen mielenkiinto "miten se voima tuosta hypnoosista tuli" vaikka mekaanisista asioista oli kyse.

Siksi kanerva ei yrittänyt liikuttaa enää sitä samaa pilliä.
Siksi lasien välissä oli korttipakka, että kukaan ei kiinnitä näihin huomiota, että miksi temppu toistetaankin eri tavoilla ja lisättynä toinen temppu edellisen lisäksi.

Hypnoosi kohdalla saatiin vain huomio näistä asioista muualle ja karmalla oli kiire saada kanerva "tekemään" sitä ajatuksen voimalla liikuttamista, sillä kynässä oleva paino alkoi siirtymään heti kun hän siitä otteensa irroitti.

Ei mitään maagista, vain yleisön harhautusta.
Ja se toimi hyvin, sen huomaa täälläkin.
:D
Viimeksi muokannut Minä vain päivämäärä 07. Joulu 2012 22:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Minä vain

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2012 22:48

*
Luuk. 10:17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden."
10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
10:20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."
10:21 Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

Mietin mitä tarkoittaa ettei saa iloita että henget ovat meille alamaiset? Tarkoittaako se että on vaarallista leikkiä eli ajaa ulos vapaaksi Jeesuksen nimessä? Mutta...

Apo 8:9 Mutta ennestään oli kaupungissa muuan mies, nimeltä Simon, joka harjoitti noituutta ja hämmästytti Samarian kansaa sanoen olevansa jokin suuri;
13 Ja Simon itsekin uskoi, ja kasteen saatuansa hän pysytteli Filippuksen seurassa; ja nähdessään ihmeitä ja suuria, voimallisia tekoja hän hämmästyi.

Simon tuli omasta tahdosta uskoon ilman että tarvitsisi ajaa ensin hänet vapaaksi. En ymmärrä eroa.
Noituutta harjoittanut ei ole siis riivattuna vai?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Joulu 2012 23:11

Minä vain kirjoitti:Olen erimieltä, olen varma, että kyseessä on temppu.
Mitään kanavia tai ovia ei avattu, se kuului tuohon temppuun "harhauttaa" ihmisen keskittyminen johonkin muuhun kuin siihen mitä tapahtui.

Miksi olet asiasta niin varma? Mitä hypnoosi mielestäsi on, ja mihin se perustuu? Uskotko ylipäätään pahojen henkien, ja/tai noitien (eli pahojen henkien palvelijoiden) olemassaoloon?
Herman

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu