Lopuajan rikkinäisyys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Lopuajan rikkinäisyys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Huhti 2021 06:38

*
Kun heräsin ja huomasin että heräsin liian aikaisin ja sitten makasin sängyllä ja minulla ajatus alkoi "lentää" mutta samalla se jäi vielä puhuttamaan minua. Niin haluan kirjoittaa siitä jutusta. Se oli hyvin pieni pätkä ja tajusin mitä se tarkoittaa. Se on tavallaan opettavaista, se puhutti minua että on mahdollista kasvaa kertakaikkiaan kaikista lapsuuden haavoista ulos kun on vastaanottanut Vapahtajan Jeesuksen elämän Herraksi.

-----------
Kun syntinen ihminen ottaa vastaan Vapahtajan Jeesuksen. Kaikki haavat oli syntien aiheuttamia niin siksi ihminen on rikkoutunut ja haavoittunut. Kun hän vastaanottaa Vapahtajan Jeesuksen ja saa kaikki synnit anteeksi. Ne kaikki synnit ja myös haavat on kertakaikkiaan anteeksiannettu niin silloin ihminen on täysin vapaa niistä kaikista haavoista eikä ole enää kiinni menneisyydessä eli lapsuuden haavoissa vaan hän on Jeesuksessa. Koska ne kaikki haavat on jo anteeksiannettu niin silloin ihminen kasvaa ulos niistä kaikista haavoista kertakaikkiaan ja tässä ajassa ennen Jeesuksen tulemusta.

----------

Olen tavannut muutamia uskovia jotka ovat kertakaikkiaan kasvaneet kaikista menneisistä asioista täysin vapaiksi eivätkä ole enää eläneet kiinni menneisyydessä vaan Jeesuksessa. Se on aika harvinaista. Mutta se on mahdollista myös tässä ajassa ennen Jeesuksen tulemusta. Se on hyvä juttu.

Ei tarvitse huolestua etukäteen ja miettiä ehtiikö ihminen sielunhoidon kautta kasvaa vapaaksi ennen Jeesuksen tulemusta koska se on joskus pitkäaikainen eheytymisprosessi. Yleensä lapsuuden haavat vaikuttaa paljon uskonelämään ja horjuttaa uskovaa koska on vielä kiinni menneisyydessä eli lapsuuden haavoissa kuten esimerkiksi minä.

Onko sinulle käynyt samoin kun olet vastaanottanut Vapahtajan Jeesuksen Herraksesi niin samalla olet kasvanut kaikista haavoista täysin vapaaksi? Jos sinulle on käynyt näin, niin olet onnekas. :thumbup:

Jos et ole vielä kasvanut ulos kertakaikkiaan niistä lapsuuden haavoista jotka tulee menneisyydestä. Älä ole huolissasi, Jeesus on sinun tulevaisuutesi. Hänellä ei ole turmion ajatuksia vaan rauhan. Hän antaa sinulle tulevaisuuden ja toivon.

Jer. 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

Eli sinulla on mahdollisuutta saada täyden vapauden lapsuuden haavoista anteeksiantamuksen kautta ja Pyhä Henki toimii eheyttäjänäsi kun Hän auttaa sinua eheytymisprosessiin loppuun asti. Se on Pyhän Hengen tehtävä kun Hän nostaa jonkun asian niistä lapsuuden haavoista esille ja se lapsuuden haava alkaa ahdistaa niin se tietää että olet lähellä vapautta kun rukoilet ja pyydät Herralta apua ja anteeksiantamuksen voimaa jolla kykenet antamaan anteeksi. Sitten tulet huomaamaan että olet jo päässyt vapauteen. Ei mikään menneisistä lapsuuden haavoista enää ahdista sinua enää.

Pyhä Henki toimii eheyttäjänä ja auttaa eheytymisprosessiin loppuun asti. Rikkoutunut ihminen voi itse olla mukana siinä kun Pyhä Henki toimii eheyttäjänä ja eheyttää kaikki haavat ja lääkitsee ja puhdistaa ne haavat Jeesuksen verellään niin ne haavat kirvelee niin se tuntuu ahdistavalta ja se saa uskovaa ahdistumaan mutta kun haavat on jo umpeutunut ja parannetut niin ahdistus loppuu.

Itselläni on kokemusta siitä. Hän on paras kuin koulutettu sielunhoitaja joka ei ole riippuvainen Pyhästä Hengestä. On vaikea löytää oikean sielunhoitajan joka on täysin riippuvainen Pyhästä Hengestä. Mutta Pyhä Henki on eheyttäjä, Hän voi eheyttää kun siihen tarvitaan hengelliset korvat joilla kuunnellaan Pyhää Henkeä rukoillaan ja käsitellään lapsuuden haavojen kanssa. Aluksi se tuntuu ahdistavalta mutta lopultakin alkaa tuntua että on kevyt olo ja on vapautunut.

:prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu