Facebookissa voi olla tai olla olemattakin. Minulla ei juuri ole aikaa olla netissä nykyään. Evankelioimispaikkana ihan hyvä foorumi tuo FB:kin tai muutoin voi pitää yhteyttä esim. kaukana asuvista lapsista/sukulaisista/ystävistä jne. Oppiriitoihin en ole siellä lähtenyt, enkä juuri sielläkään hengellisistä asioista ala kovin herkästi keskustelemaan. Joitain ääri-ilmiöitä olen kuitenkin havainnut ko. sosiaalisessa mediassa. Kovan jyrkkä ainoa oikeaoppisuus saattaa listiä hennon 'uskontaimen'. Tätä siellä on ja siksi ainakin nuoria uskovia kehotan välttämään FB:ia. Monelle tulee paha mieli ja lain alle on vaarassa joutua, jopa uskossa haaksirikkoon. Seuraavat jakeet on hyvä muistaa jokaisen
Filip.3:12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
3:13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
3:14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
3:15 Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.
3:16 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
3:17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
JA
Filip.2:1 Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
2:2 niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset
2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne
2:4 ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta
Siunausta

Ennen vanhaan helluntaissa opetettiin että Jeesuksen nimen lausumisesta saa voiman, mutta nämä hellariveljet käski pitää nyt suuta soukemmalla ettei joku ahdistu???