Kirjoittaja vaisuliini » 04. Loka 2019 07:20
*
No jokunen aika sitten olin lukemassa Raamattua, jonka mukaan he juutalaiset eivät ole oikeita juutalaisia, vaan valhejuutalaisia. Se juttu mietitytti mnua, mutta tuon youtubeen mukaan puhutaan jotain itäuskonnon ja talmudin sekoituksesta, jota oikeat juutalaiset eivät seuraa. Itäuskonnon ja talmudin perusteella se tuntuu viittaavan valhejuutalaisiin, jotka seuraavat sitä sekoitusta.
Ilm. 2:9 kohdan mukaan puhutaan pilkasta, joka tuntuu viittaavan uhrilampaaseen, joka pilkkaa Jeesuksen sovitustyötä. Samoin olin kans lukemassa Raamattua, jonka mukaan he ovat saatanan synagoogan palvelijoita sekoituksen, siis itäuskonnon ja talmudin perusteella. RK-käännöksen mukaan valhejuutalaiset pilkkaavat joko sanallisesti tai/ja uhtautuvat uhrilampaan teoilla pilkaten Jeesuksen seuraajia ja luulevat olevansa juutalaisia sekoituksen, siis itäuskonnon ja talmudin perusteella.
Ilm. 2:9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga. 33/38
Ilm. 2:9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas. Minä tiedän, miten sinua pilkkaavat ne, jotka sanovat olevansa juutalaisia, vaikka eivät ole vaan ovat Saatanan synagoga. RK
Ilm. 3:9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan. 33/38
Ilm. 3:9 Minä annan sinulle Saatanan synagogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, vaikka eivät ole vaan valehtelevat. Minä panen heidät tulemaan ja kumartumaan jalkojesi eteen ja ymmärtämään, että minä rakastan sinua. RK
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.