Seurakunnan yhteys jäi väliin

Rukousaiheet

Seurakunnan yhteys jäi väliin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Loka 2012 10:51

*
Minun tuttu uskova sairastui syöpään ja jäi itse pois seurakunnan kokouksista niin minä kans...
Raamatun lukeminen on kans jäänyt pois minulta. Yritin lukea mutta tuntui työliäältä se lukeminen.

Nyt tuntuu siltä että olen yksin eikä uskovat ole enää minun ympärilläni ja se minua ahdistaa.
Pyytäisin esirukousta niin se uskonsisko parantuisi kokonaan ja jaksaisi tulla kokoukseen kanssani.
Kaipaan uskovien yhteyttä ja naisten iltakokousta.

Kiitos etukäteen!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Seurakunnan yhteys jäi väliin

ViestiKirjoittaja tanu » 29. Loka 2012 10:07

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 20:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Seurakunnan yhteys jäi väliin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Marras 2012 14:58

*
Kiitoksia Tanun ja esirukoilijoitten esirukouksesta!
Tänään sain nähä uskonsisarta ja oli ihanaa nähdä häntä, siis siellä ehtoolliskokouksessa.
Mutta hän sanoi että pahanlaatuinen rintasyöpä voi uusiutua ja sitä minä pelkään kans.
Pyytäisin jos koette sydämessänne kehoituksen rukoilla tämän uskonsisaren puolesta että hän täysin tervehtyisi pois syövästä. Kiitoksia etukäteen!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron