Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta ??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta ??

ViestiKirjoittaja todael » 10. Syys 2012 14:45

PYSÄYTTÄVÄ UNI - VAHVISTAVA PROFETAALINEN UNI JUMALALTA ??

Viime yönä näin poikkeuksellisen unen. Silmieni eteen tuotiin aluksi kaksi asiaa (1) Joensuu (2) Paavo Väyrynen. Joensuun kaupunki muuttui kartalla väriltään punaiseksi. Tiesin, kyseessä oli Venäjän valloitus Suomen maassa. Hetken päästä, aivan kuin silmänräpäyksessä koko Itä-Suomi muuttui punaiseksi. Ihmettelin syvästi Itä-Suomen punaiseksi muuttumista, aivan kuin silmänräpäyksessä - siis todella nopeasti ja yllättävästi. Unen lopussa keskustelin toisen ihmisen kanssa (jota unessa ei selkeästi osoitettu kuka hän oli) siitä, kuinka pelkkä kapeahko harman värinen Länsi-Suomeen jäänyt alue, oli ainoastaan Suomelle kuuluvaa. Punainen alue ulottui Itä-Suomen alueella maan pohjaan asti. Kaupunkeja ei minulle sen tarkemmin osoitettu, paitsi alussa Joensuu.

Huomattavaa on se, että olen suhtautunut erittäin kriittisesti aikaisemmin tulleisiin Venäjä-profetioihin, enkä ole lukenut yhtäkään profetiaa asiaa koskien - poikkeuksena (https://web.archive.org/web/20121013012 ... A4-suomeen) Uni jää minulle rukouksessa Jumalan eteen koeteltavaksi. Tänään kävin uskossa olevan äitini luona, kerroin unen - ja hän kertoi toisesta profetiasta jossa puhuttiin Paavo Väyrysen presidentiksi tulemista tapahtuvien Venäjä-kriisien keskellä. Tästä profetiasta en itse ollut tietoinen.

Koetelkaa kaikki Jumalan Sanalla sekä rukouksessa. Tällä en tahdo lietsoa pelkoa, enkä osoittaa Joensuussa asuville mitään harkitsemattomia ratkaisuja. Toin rehellisesti esille sen, minkä koen Jumalan minulle unessa näyttäneen.

Jeesus on Herra.

Petri Kuusela
Viimeksi muokannut todael päivämäärä 10. Syys 2012 17:17, muokattu yhteensä 1 kerran
todael
 

Re: PYSÄYTTÄVÄ UNI - VAHVISTAVA PROFETAALINEN UNI JUMALALTA

ViestiKirjoittaja PetriFB » 10. Syys 2012 15:12

todael kirjoitti:PYSÄYTTÄVÄ UNI - VAHVISTAVA PROFETAALINEN UNI JUMALALTA ??

Viime yönä näin poikkeuksellisen unen. Silmieni eteen tuotiin aluksi kaksi asiaa (1) Joensuu (2) Paavo Väyrynen. Joensuun kaupunki muuttui kartalla väriltään punaiseksi. Tiesin, kyseessä oli Venäjän valloitus Suomen maassa. Hetken päästä, aivan kuin silmänräpäyksessä koko Itä-Suomi muuttui punaiseksi. Ihmettelin syvästi Itä-Suomen punaiseksi muuttumista, aivan kuin silmänräpäyksessä - siis todella nopeasti ja yllättävästi. Unen lopussa keskustelin toisen ihmisen kanssa (jota unessa ei selkeästi osoitettu kuka hän oli) siitä, kuinka pelkkä kapeahko harman värinen Länsi-Suomeen jäänyt alue, oli ainoastaan Suomelle kuuluvaa. Punainen alue ulottui Itä-Suomen alueella maan pohjaan asti. Kaupunkeja ei minulle sen tarkemmin osoitettu, paitsi alussa Joensuu.

Huomattavaa on se, että olen suhtautunut erittäin kriittisesti aikaisemmin tulleisiin Venäjä-profetioihin, enkä ole lukenut yhtäkään profetiaa asiaa koskien - poikkeuksena (https://web.archive.org/web/20121013012 ... A4-suomeen) Uni jää minulle rukouksessa Jumalan eteen koeteltavaksi. Tänään kävin uskossa olevan äitini luona, kerroin unen - ja hän kertoi toisesta profetiasta jossa puhuttiin Paavo Väyrysen presidentiksi tulemista tapahtuvien Venäjä-kriisien keskellä. Tästä profetiasta en itse ollut tietoinen.

Koetelkaa kaikki Jumalan Sanalla sekä rukouksessa. Tällä en tahdo lietsoa pelkoa, enkä osoittaa Joensuussa asuville mitään harkitsemattomia ratkaisuja. Toin rehellisesti esille sen, minkä koen Jumalan minulle unessa näyttäneen.

Jeesus on Herra.

Petri Kuusela


Kiitos veli, uni koetellaan kuten kaikki mitä tuodaan Herran nimessä.

Vanhalla foorumilla toin esille erään uneni, joka oli hiukan samansuuntainen kuin kaimani uni. Tuon tähän sen uneni koeteltavaksi. Aika oli noin. 2000 luvun alkuvuosina kun näin seuraavan unen. Unessa minulle näytettiin Suomen ja Venäjän karttaa. Venäjän puolella Pietaria näytettiin kaikkein eniten sekä kartasta alhaalta ylöspäin Venäjän Karjalaa. Venäjän ja Suomen välillä käytiin keskustelua kun yhtäkkiä keskelle Suomen karttaa asetettiin valtavan isot kahleet.

Minäkään en ole vouhottanut Venäjä profetioilla enkä halua lietsoa pelkoa. Jos uneni oli Herrasta se toteutuu ja jos se ei toteudu, niin se ei ollut Herrasta. Uneni tulee myös koetella ja aika näyttää mistä lähteestä uneni oli. Asia on varsin yksinkertainen.

Elämme kyllä todella lähellä Herran tulemusta, sillä kun seuraamme aikain merkkejä, jotka Herra Jeesus kertoi, niin olemme lähellä Hänen tulemustansa.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: PYSÄYTTÄVÄ UNI - VAHVISTAVA PROFETAALINEN UNI JUMALALTA

ViestiKirjoittaja todael » 10. Syys 2012 16:24

Kiitos vastauksesta. Haluan rohkaista meitä - uudestisyntyneitä Jumalan lapsia, rukoilemaan profetioiden vahvistusta (useampien ihmisten kautta) sekä vastauksia Häneltä lopun-ajan kysymyksiin. Jumala EI salaa teitään Hänen pyhältä kansaltaan - vaan lohduttaa, rohkaisee sekä varoittaa (valmistaa) tulevia ahdistuksen aikoja varten. Hän antaa VOIMAN ahdistuksen keskelle.

Olen selvästi Jumalan Hengessä tietoinen siitä, että Suomea tulee kohtaamaan ahdistuksen aika. Edellä näkemäni unen sanomaan, yhä rukoilen vahvistusta Jumalalta. Kaikki tulee koetella Jumalan Sanalla ja myös pyytää tiedollista lisävahvistusta Jumalalta. Herra ei salaa teitään, vaan ilmoittaa ne palvelijoilleen.

Ps. 1:6 "Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu."

Siunausta sinulle, Petri Paavola !!

Jeesus on Herra
todael ---
todael
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Syys 2012 11:35

Maailmalla kuohuu nyt erilaiset kiistat ja riitakysymykset. On kuin oltaisiin ruutitynnyrin päällä ja odotettaisiin koska tulee kipinä ja se räjähtää, tuhoisin seurauksin.

Japani ja Kiina ovat toistensa kimpussa, tänään oli uutisissa heidän "saarikiistansa": http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... la-aluksia

Koska lähi-idässä vihanpito muuttuu sotimiseksi, on vain ajan kysymys jonka ainoastaan Kaikkivaltias Jumala tietää.

Venäjän hyökkäys Suomeen tulee todennäköisesti tapahtumaan kun maailmalla vihanpitoon ja kaunoihin aletaan hakemaan ratkaisua aseista ja ammuksista, saatanan vaikutuksesta.

Onneksi meillä on tuki ja turva Herrassa Jeesuksessa, tapahtui mitä tapahtui.

Tänäänkin me Herra Jeesus käännymme sinun puoleesi ja sinä pidät meistä huolen uskomme tähden.

Kiitämme Isää Jumalaa Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Herman » 11. Syys 2012 14:58

Minulla oli myös tämän vuoden kesällä (heinäkuussa) kokemus joka mahdollisesti on puhuttelua samasta asiasta. Olin ajamassa itään päin ja rukoilin ajaessani, kun yhtäkkiä vähän ennen Kotkaa, Pyhtään kohdalla, alkoi ihan hetkessä ahdistamaan valtavasti. Ahdistus katosi yhtä nopeasti sillä hetkellä, kun ylitin Kotkan rajan. Ihmettelin, mitä tämä ahdistus oli, ja silloin tuli mieleeni sanat "Siinä kulkee raja". Perille päästyäni menin netistä etsimään aiheeseen liittyviä profetioita, ja löysin "Tukholman profetian" perusteella tehdyn kartan, jossa raja menee juuri Kotkan kohdalla:

Kuva

Olen ollut vähän skeptisellä kannalla näiden Venäjän valloitusta koskevien sanomien suhteen, kun niitä on niin paljon ja joissain on asioita joita ihmettelen, mutta toisaalta, eihän väärä rahakaan todista ettei oikeaa ole olemassa, vaan päinvastoin.

Koetellaan siis sanomat ja kokemukset, ja valvotaan ja rukoillaan että Herra voisi vielä armahtaa kansaamme ja maatamme.
Herman
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja JHK » 11. Syys 2012 15:12

Japani ja Kiina ovat toistensa kimpussa, tänään oli uutisissa heidän "saarikiistansa": http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... la-aluksia


Tuskimpa Japani alkaa kiinan kanssa sotimaan, maan puollustusvoimat eivät moiseen pysty. Maiden välit ovat aina olleet hieman tulehtuneet, johtuen paljon vaikeasta historiasta.

Minulla oli myös tämän vuoden kesällä (heinäkuussa) kokemus joka mahdollisesti on puhuttelua samasta asiasta. Olin ajamassa itään päin ja rukoilin ajaessani, kun yhtäkkiä vähän ennen Kotkaa, Pyhtään kohdalla, alkoi ihan hetkessä ahdistamaan valtavasti. Ahdistus katosi yhtä nopeasti sillä hetkellä, kun ylitin Kotkan rajan. Ihmettelin, mitä tämä ahdistus oli, ja silloin tuli mieleeni sanat "Siinä kulkee raja". Perille päästyäni menin netistä etsimään aiheeseen liittyviä profetioita, ja löysin "Tukholman profetian" perusteella tehdyn kartan, jossa raja menee juuri Kotkan kohdalla:


Hieman masentavaa kun itsellä ei juuri moisia kokemuksia ole.
JHK
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 11. Syys 2012 15:26

JHK kirjoitti:

Hieman masentavaa kun itsellä ei juuri moisia kokemuksia ole.


JHK, mihin tarvitse moisia kokemuksia ja miksi se masentaa? Mistä tiedät, koettelematta, tarvinnetko kyseisiä profetaalisia näkyjä Suomen valloituksesta tai mistään vastaavasta... en tarkoita ettäkö eivät olisi Herrasta... mutta en ainakaan itse lähde mukaan yhtään mihinkään, johon minulle henk.kohtaisesti ei ole annettu tietoa... siihen asti suhtautumiseni on aina "viileän neutraali" tai ainakin pyrin siihen.
lonelyrider
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Syys 2012 16:43

JHK kirjoitti:
Japani ja Kiina ovat toistensa kimpussa, tänään oli uutisissa heidän "saarikiistansa": http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... la-aluksia


Tuskimpa Japani alkaa kiinan kanssa sotimaan, maan puollustusvoimat eivät moiseen pysty. Maiden välit ovat aina olleet hieman tulehtuneet, johtuen paljon vaikeasta historiasta.

Minulla oli myös tämän vuoden kesällä (heinäkuussa) kokemus joka mahdollisesti on puhuttelua samasta asiasta. Olin ajamassa itään päin ja rukoilin ajaessani, kun yhtäkkiä vähän ennen Kotkaa, Pyhtään kohdalla, alkoi ihan hetkessä ahdistamaan valtavasti. Ahdistus katosi yhtä nopeasti sillä hetkellä, kun ylitin Kotkan rajan. Ihmettelin, mitä tämä ahdistus oli, ja silloin tuli mieleeni sanat "Siinä kulkee raja". Perille päästyäni menin netistä etsimään aiheeseen liittyviä profetioita, ja löysin "Tukholman profetian" perusteella tehdyn kartan, jossa raja menee juuri Kotkan kohdalla:


Hieman masentavaa kun itsellä ei juuri moisia kokemuksia ole.


JHK, Japanissa on Yhdysvaltain tukikohtia ja kun sotatoimet alkavat käynnistyä jossain vaiheessa niin on hyvin mahdollista, että Kiina hyökkää myös Japaniin, tai jollain muulla lailla Japanikin jää sodan jalkoihin poljettavaksi. Australia on myös suuressa vaaravyöhykkeessä kun sotatoimet jossain vaiheessa käynnistyvät.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja JHK » 11. Syys 2012 20:26

JHK, mihin tarvitse moisia kokemuksia ja miksi se masentaa? Mistä tiedät, koettelematta, tarvinnetko kyseisiä profetaalisia näkyjä Suomen valloituksesta tai mistään vastaavasta... en tarkoita ettäkö eivät olisi Herrasta... mutta en ainakaan itse lähde mukaan yhtään mihinkään, johon minulle henk.kohtaisesti ei ole annettu tietoa... siihen asti suhtautumiseni on aina "viileän neutraali" tai ainakin pyrin siihen.


Muilla on ja minulla ei ilmiö? Huonompi kuin muut? Väärinhän se on näin ajatella, mutta sanoin asian kuitenkin ääneen.

JHK, Japanissa on Yhdysvaltain tukikohtia ja kun sotatoimet alkavat käynnistyä jossain vaiheessa niin on hyvin mahdollista, että Kiina hyökkää myös Japaniin, tai jollain muulla lailla Japanikin jää sodan jalkoihin poljettavaksi. Australia on myös suuressa vaaravyöhykkeessä kun sotatoimet jossain vaiheessa käynnistyvät.


Juuri kyseisestä syystä nykytilanteessa sota Kiinan ja Japanin välillä ei vaikuta todennäköiseltä - eskalaation riski on melkoinen. Sota yhdysvaltoja vastaan ei tällä hetkellä tue Kiinan intressejä, kiinan vahvimmat aseet ovat taloudellisia, ja talous kärsii sodasta.
JHK
 

Re: Pysäyttävä uni - vahvistava profeetallinen uni Jumalalta

ViestiKirjoittaja Herman » 11. Syys 2012 21:15

JHK kirjoitti:Muilla on ja minulla ei ilmiö? Huonompi kuin muut? Väärinhän se on näin ajatella, mutta sanoin asian kuitenkin ääneen.


Ehkä et saa ilmestyksiä juuri tuosta syystä. Koska jos ajattelet olevasi huonompi kuin muut, koska et saa ilmestyksiä, niin silloinhan ajattelisit olevasi joitakin parempi, jos ilmestyksiä saisit. No tuossa myönsit tän ajattelutavan olevan väärin, joten voit jättää sen syntinä Jeesuksen ristin juurelle ja puhdistua Hänen verensä voimasta. Sitten sillä ei ole enää väliä, saatko ilmestyksiä vai et, kun et enää mittaa "hyvyyttä" tai "huonoutta" niiden kautta.
Herman
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa