Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

Rukousaiheet

Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 01. Tammi 2011 10:43

Pyydän esirukousta lasteni puolesta, jotta tulisivat uskoon, sillä Herran tulemus on lähellä, lähempänä kuin arvaammekaan. :amen4:

Vanhin poikani on ateisti ja asuu Thaimaassa Bangkokissa ja opiskelee kauppatieteitä yksityisessä kansainväisessä yliopistossa. Hän 24- vuotias ja rehellisesti ateisti. Toiseksi vanhimmasta pojastani en ole kuullut juuri mitään noin vuoteen. Hän asuu Helsingissä ja on 22-vuotias ja opiskelee sähkötekniikan insinööriksi ja on rehellisesti agnostikko. Nuorin tytär on 17-vuotias ja hän on ev.lut.kirkon jäsen ja toista vuotta Lutherin kirkon rippikoulun isoisena, mutta ei ole uudestisyntynyt, eikä omien sanojensa mukaan uskossa. Koulussa menee lukiossa erittäin hyvin, mutta maailman houkutukset ovat viemässä mennessään. Hän on ehkäpä haasteellisin tapaus, sillä hän kannattaa valtakirkon liberaaliteologista linjaa ja hyväksyy esim. homoseksuaalisuuden lähimmäisen rakkauden nimissä. Itse hän on kyllä heteroseksuaali.
Tässäpä on isällekin jokapäiväinen rukousaihe ja toivon muittenkin muistavan, että tulisivat terveesti uskoon ja nuorimmainen pois kirkon valheiden verkosta elävään uskoon. Olen nähnyt perhekuntien pelastuvan. Miksei tässäkin voisi niin käydä. Parasta, mitä heille voisi tapahtua on tulla elävään uskoon. Pahinta on tietysti se, että joutuvat iankaikkiseen kadotukseen, mitä en tietenkään toivo. Tälläinen murhe lähimmistä raskauttaa paljonkin välillä sydäntäni :cry:

Siunausta! :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja pekka » 01. Tammi 2011 14:33

Samat murheet on minullakin molempien lasteni kanssa.

Rakas taivaallinen Isämme, Jeesuksen Kristuksen nimessä, tuon sinun eteesi Jukka-Pekan esirukouspyynnön. Avaa hänen lastensa silmät näkemään ja korvat kuulemaan, vain sinä, Herra, voit heitä auttaa. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja todael » 02. Tammi 2011 20:24

:prayer4:

Olen mukana rukousringissä - Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, omaistemme, lastemme, puolisoidemme puolesta. Herra Sinä tahdot pelastaa !!
todael
 

Re: Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja toni t » 02. Tammi 2011 21:45

Minäkin muistan rukouksessa teidän kaikkien perheitä. Itsellänikin on sama tilanne vaimon ja poikapuolen kanssa. :prayer4:

Muistaako joku mikä Raamatun kohta se oli kun palvelija tai joku kolkutti ovea paljon ja lopulta talon Isäntä kyllystyi kolkutukseen ja avasi oven että pääsi nukkumaan tai jotenkin tuohon suuntaan...?? Se oli opetusta siitä miten tulisi sinnikkäästi anoa Herralta. Se oli hyvä kohta mutta en millään löydä sitä..
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja toni t » 02. Tammi 2011 22:19

Löysin sen kohdan.

Luuk.11:5 Ja hän sanoi heille: "Jos jollakin teistä on ystävä ja hän menee hänen luoksensa yösydännä ja sanoo hänelle: 'Ystäväni, lainaa minulle kolme leipää,
11:6 sillä eräs ystäväni on matkallaan tullut minun luokseni, eikä minulla ole, mitä panna hänen eteensä';
11:7 ja toinen sisältä vastaa ja sanoo: 'Älä minua vaivaa; ovi on jo suljettu, ja lapseni ovat minun kanssani vuoteessa; en minä voi nousta antamaan sinulle'
11:8 minä sanon teille: vaikka hän ei nousekaan antamaan hänelle sentähden, että hän on hänen ystävänsä, nousee hän kuitenkin sentähden, että toinen ei hellitä, ja antaa hänelle niin paljon, kuin hän tarvitsee.
11:9 Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
11:10 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
11:11 Ja kuka teistä on se isä, joka poikansa häneltä pyytäessä kalaa antaa hänelle kalan sijasta käärmeen,
11:12 taikka joka hänen pyytäessään munaa antaa hänelle skorpionin?
11:13 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Tammi 2011 17:16

Muistakaa myös miestäni ja minun ja hänen perhekunnatkin, jotka ovat niin rakkaita. Muistan teidän kaikkien lähiomaisten puolesta rukouksin :prayer4:

Mieheni on ainoa mitä en ymmärrä yhtään. Se rassaa sydämeni ja sisimmässäni tunsin usein olevani niin avuton ja ahdistunut.
Muita eri ihmisiä joilla oli ongelmia, osasin auttaa kun voin mutta tätä miestä en osannut enkä yhtään osaa siksi olen niin avuton ja ahdistunut.

Mieheni on luopio eli ei ole enää uskossa. Minusta tuntui että hän tavallaan lainaisi minun uskoani. Kun Jumala jarrutti minut ja putosin burnoutilla omaksi pelastukseni etten enää hengailisi enempää menestysteologian uskovan kanssa ja sain kokea miten uskoni koeteltiin. Se oli tosi kova paikka. Siellä kaivon pohjassa sain kokea etten ollut yksin vaan Jumalan Henki oli kanssani kokoajan. Hämmästyin että mieheni usko raukesi tyhjään. Se minua ihmetytti ja huolestutti paljon.

Anna Jumala heille kaikille ja miehelleni näkevät silmät, kuulevat korvat ja ymmärtävä sydän uskoakseen Jeesukseen joka on totinen Herra ja Jumala. Vahvista Herra kaikkien sydämen uskoa vain Jeesukseen. Jeesuksen nimessä, aamen! :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja inka » 03. Tammi 2011 22:21

Rukoilen teidän kaikkien perheiden puolesta ja toivon, että Herra antaa teille voimaa jaksaa kullekin omissa vaikeuksissanne ja huolissanne. On hyvin raskasta kun kaikista läheisimmät ja rakkaimmat ihmiset eivät ole uskossa ja tuntuu kuin puhuisi kuuroille korville. :(
Jeesus kuitenkin rakastaa meitä kaikkia ja varmasti kutsuu jokaista yhteyteensä. Rukoillaan vain sinnikkäästi ja jätetään kaikki huolet Herran haltuun, niin kyllä varmasti vielä perheidemme silmät avautuvat!
1Tim 4:16 Valvo itseäsi ja opetustasi, ole siinä kestävä; sillä jos sen teet, olet pelastava sekä itsesi että ne, jotka sinua kuulevat.
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Esirukouspyyntö lasteni puolesta..

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Tammi 2011 23:19

Kiitoksia rakkaista ja lohduttavista sanoista ja hyvästä Raamatunkohdasta. Olet aivan oikeassa, olkaamme kärsivällisiä ja jättäkäämme huolemme ja murheemme Jeesukselle. Kaikkea hyvää sinullekin ja perheellesi ja Jumalan siunausta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron