Jumalan kuunteleminen

Rukousaiheet

Jumalan kuunteleminen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Kesä 2012 11:35

*
No haluaisin kysyä miten tavalla hiljentyä kuunnellen Jumalaa. Voiko Jumala joka kerta läsnällä puhua...?
Miksi se on niin vaikeaa kuunnella Jumalaa ja mistä johtuu? Pitäisikö odottaa ja hiljentyä niin kauan kunnes Jumala alkaisi puhua...?
Minä huomasin että itselläni epäselvyys ja "ne solmut" on vielä tiellä ja luulen että ne estää kuuntelemasta Jumalaa.
En osaa selittää mutta tuntuu että jokin on vika niin rukousapua tässä tarvitaisiin... Mutta en juuri kaipaa kommenttia kuin yhteisymmärrystä koska tuntuu selvästi siltä että jokin on vika...

Mutta saappas tokihan kommentoida mutta älä loukkaannu etten (ehkä) siihen vastaa... Parempi olla vaiti kun ei asiasta osata sanoa mittää... :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumalan kuunteleminen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Kesä 2012 11:38

*
Minä haluaisin kuunnella Jumalaa ja olla herkkä Jumalan äänelle mutta se on minulle vaikea asia. Rukousapua, kiitos! :oops:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumalan kuunteleminen

ViestiKirjoittaja Herman » 06. Kesä 2012 08:05

"Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua" (Joh.10:27)

Jos olet Hyvän Paimenen lammas eli Jeesuksen opetuslapsi, voit tarttua kiinni tähän lupaukseen ja uskoa kuulevasi Hänen äänensä seurataksesi Häntä :)
Herman
 

Re: Jumalan kuunteleminen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Kesä 2012 14:42

Niin sen Sana on luvannut.

Mutta...se jotain painavaa laskeutui sydämelleni niin hiljennyin ja odotin että Jumala alkaisi puhua suoraan sydämelle mutta en osannut... :oops:

No toisaalta...olen ennen kuullut vuorovaikutuksellisesta rukouksesta että Jumala voi puhua suoraan meille kun me Häntä kuuntelemme. Raamatun miehet osasi kuunnella esim. Esaias ja Filippus...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumalan kuunteleminen

ViestiKirjoittaja Herman » 11. Kesä 2012 22:10

Kirjoitin aiheesta muutamia ajatuksia: http://www.siunauksia.net/2011/06/kuuntele-jumalaa.html
Herman
 

Re: Jumalan kuunteleminen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Kesä 2012 15:32

Herman kirjoitti:Kirjoitin aiheesta muutamia ajatuksia: http://www.siunauksia.net/2011/06/kuuntele-jumalaa.html


Kiitos tuosta linkistä! :thumb:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumalan kuunteleminen

ViestiKirjoittaja eerika » 27. Kesä 2012 17:42

Siunausta ja juoksemista, kävelemistä ja vaellusta Jeesuksen askelissa !! :hearts: :musics: :thumb:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa