Syntisenä pyhän Jumalan edessä

Rukousaiheet

Syntisenä pyhän Jumalan edessä

ViestiKirjoittaja todael » 07. Kesä 2012 02:31

Herra, Sinun edessäsi - näen itseni ----- vain saastaa, itsekyyttä, omahyväisyyttä, himoja, kunnian tavoittelua, ihmismielistelyä, haureellisia ajatuksia, välinpitämättömyyttä, laiskuutta, tekopyhyyttä, omavanhurskautta, lankeemuksia ajatusten ja tekojen kautta, rakkaudettomuutta, rahan himoa, materiaalisen hyvän väärää tavoittelua, toisen halveksumista....... Sinun edessäsi HERRA !!

Pyydän nimesi tähden - anna minun katsoa Kristuksen vanhurskauteen, sillä itsessäni EI OLE MITÄÄN hyvää. Jatkuva parannuksen tekeminen EI TEE minusta sinulle kelvollista - jään aina likaiseksi Sinun pyhyytesi edessä. En ole pyhyytesi arvoinen - en edes rakkautesi arvoinen. Ansaitsen Sinun edessäsi itsessäni VAIN tuomiosi.

Herra, anna minun nähdä ristiinaulittu Kristus. Runneltu ja nauloilla puuhun kirottuna ripustettu Jumalan Poika - Hän joka puhtaana ja synnittömänä tuomittiin KAIKEN sen tähden MITÄ MINÄ OLEN.

Kiitos Jeesus - vain SINUN vanhurskautesi, ei minun yritykseni.
Kiitos Jeesus - Sinä otit kantaaksesi tuomioni ja rangaistukseni.
Kiitos Jeesus - Sinä armahdat minut ristisi kautta.
Kiitos Jeesus - VAIN SINÄ olet elämäni. Sinussa minä voin kohdata pyhän Jumalan.

Jes. 53:4-5 "Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut."
todael
 

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron