huoh...

Rukousaiheet

huoh...

ViestiKirjoittaja S_A » 09. Touko 2012 22:25

Saa muistaa rukouksin, että Jumala ois niin ihmeellinen ja armollinen että voisi vielä antaa meidän koiralle uuden kodin. Ens viikolla joudutaan viemään piikille, hauta on jo valmiiksi kaivettu :( , mutta silti jaksan viel uskoa että Jumala vois armahtaa minua jolle koira on niin rakas ja antaa jostain ilmaantua hyvän kodin :hurraa: ...
S_A
 

Re: huoh...

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Touko 2012 23:48

Rukoilen asian puolesta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: huoh...

ViestiKirjoittaja S_A » 21. Touko 2012 22:15

Kiitos kaikille jotka ova jaksaneet muistaa rukouksin minua ja tätä koira asiaa! Koiralle järjestyi ainakin kesäksi koti ja eteenpäin siitä ei tietoa, mutta jaksan uskoa että Jumala kyllä tietää ja hoitaa tämän asian.
Jos olisin joutunut viedä piikille, niin olisi elämässäni ikäänkuin jatkunut määrätynlainen "kirous". Siis samaan aikaan vuodesta tapahtuu samoja negatiivisa asioita, tosin 8 vuoden välein. Itse asiassa oli jo nukutus aika varattu, mutta jouduin perumaan sen kun meillä aikataulut muuttuivat ja sitten järjestyi tämä sijoutus paikka. Kiitos Taivaan Isälle joka haluaa antaa lapsilleen vaan parasta! :happy: :thumb: :dance: :good2: :hurraa:
S_A
 

Re: huoh...

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Touko 2012 11:24

Kiva lukea näitä mukavia koirauutisia/eläinuutisia. Toivotaan, rukoillaan ja huokaillaan, että Herra järjestää jatkonkin hyvin.

Kiitos HERRALLE.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 10 vierailijaa

cron