Perheiden puolesta

Rukousaiheet

Perheiden puolesta

ViestiKirjoittaja todael » 05. Huhti 2012 18:01

Rakas uskonveljeni, jonka olen tuntenut monia vuosia - pyysi esirukousta oman rikkoutuneen avioliittonsa puolesta. Heille on syntynyt pieni keskustelu yhteys toisiinsa, ja rukoillaan että molemmat pääsevät anteeksi antamuksen kautta Jeesuksessa Kristuksessa löytämään toisensa aviopuolisoinaan uudestaan.

Rakas taivaallinen Isä, sinä olet ihmissydänten tuntija ja sen ihmeellisen rakkauden voiman omistaja, jolla sinä voit taivuttaa ihmissydämen anteeksi antamukseen katkeruuden ja vihan vallasta. Herra kutsu näitä kahta ihmistä uudistumaan Sinun iankaikkisen elämän voimassa, ja osoita kirkkautesi totuutesi kautta heidän elämässään. Sinä voit korjata sen minkä ihminen on rikkonut - olet Yhdistäjä, ihmeellinen Vapahtaja. Kiitos Isä, Jeesuksen nimessä. Aamen.

Muistakaa myös minun vaimoani Jolaa, ja poikaani Filipiä että Jumalan ihmeellinen totuus koskettaisi heitä - kuten omaakin sydäntäni - tavalla että asumuseromme, muuttuisi eheäksi perhe-elämäksi. Käytännönratkaisut löytyisivät ja saisimme elää Jumalan tahdossa eheää perhe-elämää.

Rakas Isä auta minun vaimoani ja poikaani - ja minua, että Sinun kunniasi voisi levätä perheemme yllä. Poikasi Herran Jeesuksen nimessä. Aamen


- todael
todael
 

Re: Perheiden puolesta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 05. Huhti 2012 21:39

Jos minun rukoukseni kelpaa, rukoilen todella sydämestäni että avioliitot saisivat eheytyä, se on Herran hyvä tahto. Tietenkin myös poikasi puolesta rukoilen samaa, että voisi suhteenne tulla terveeksi.

Jeesus Kristus siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä, runsain mitoin. Amen.
lonelyrider
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron