tämän hetken rukousaiheet

Rukousaiheet

tämän hetken rukousaiheet

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 22. Maalis 2012 14:21

Tämän hetken esirukouspyyntöjäni kaikille uskoville ihmisille:
-Rukoilkaa erään henkilön puolesta jota todennäköisesti pahoinpidellään. Raamatun sana sanoo, että muistakaa pahoinpideltyjä, sillä onhan teillä itsellännekin ruumis. Rukoilkaa sen puolesta, että se pahoinpitely loppuu ja hän saa elää turvassa kaikelta väkivallalta.


-Paras kaverini on vältellyt minua. Osittain omien kiireittensä ja töittensä takia ja osittain siksi kun olen uskossa. Rukoilkaa sen puolesta, että hän antaisi minulle anteeksi ja että voisimme olla ystäviä ja tehdä jotain yhdessä ja jos hän jää työttömäksi tai eläkkeelle lähivuosina niin voitas silloin yhdessä tehdä kaikkea kivaa josta molemmat tykätään. Rukoilkaa hänellekin uskoontuloa ja anteeksiantavaa mieltä. Pelkään, että olen nyt lopullisesti tämän kaverini menettänyt.



- Voitteko rukoilla sen puolesta, että Jumala varjelee minut eräältä hyvin vaikealta ja ikävältä asialta jota olen pelännyt jo kauan. Jeesus tietää mikä se on.


-Voitteko rukoilla myös sen puolesta että Aulikki Sihvonen (löytyy sivuilta www.aulikki.fi ) pääsee eduskuntaan 2015 jos se on Jumalan tahto että hän pääsee. Ja että hän turvaisi Jeesuksen armoon ja apuun eikä unohtaisi Jumalaa ikinä. ja etsisi Jumalaa ja Jumalan valtakuntaa ensin ja sitten vasta sen ohella hän saa kaiken sen mitä hän tarvitsee.



-Rukoilkaa myös että eräs todella vaikeasti sairas(fyysisesti sairas) ihminen pääsisi jo vihdoin ja viimein eläkkeelle. Hän on jo kauan halunnut eläkkeelle muttei ole päässyt vaikka minäkin olen jo eläkkeellä vaikka olen nuorempi kuin hän.



-Muistakaa rukouksin myös minun perhettä ja kavereita ja sukulaisia.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: tämän hetken rukousaiheet

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Maalis 2012 11:40

Rakas taivaan Isä, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda nämä esirukouspyynnöt eteesi. Sinä tiedät ja tunnet kaikki nämä ihmiset ja vain sinä voit heitä auttaa ja armahtaa. Tapahtukoon sinun tahtosi näiden ihmisten elämissä. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron