Avautuneet raamatunkohdat

Raamatun tutkiminen

Re: Avautuneet raamatunkohdat

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 20. Marras 2021 22:29

AA-liikkeen edustajia on käynyt näissä Auahuscha-jutuissa, ne ovat tehneet "4-askeltaan" psykedeelien avul.. KARMEAA! Monilla on opinlinjaus jonka mukaan meidän päämme itse tuottaa kaiken mitä sieltä tulee ulos, mutta Raamatun mukaan ei ole niin, vaan se mitä me päähämme ahdamme - sitä sieltä myös tulee ulos.. Jos työnnämme sinne lihallista moskaa ja huru-ukkojen höpinöitä sun muuta, sitä sieltä myös tulee uloskin
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Avautuneet raamatunkohdat

ViestiKirjoittaja laulajamies » 16. Joulu 2021 18:44

Kaiken takana on puistokemisti, vai miten se nyt meni..
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Avautuneet raamatunkohdat

ViestiKirjoittaja laulajamies » 16. Joulu 2021 19:20

Sadrakin, Meesak ja Abednego.

Miehet viedään uuniin, taluttajat kuolevat uunin kuumudesta, silti miehet päätyvät uunin sisälle.

King James - käännös, sekö 92 -käännös kertovat, että miehet putosivat uuniin, 33/38 -käännös köyttää termiä " suistyivat"

Myöhemmin miehet kävelevät ulos uunista. Minkäköhän lainen uuni oli kyseessä?

Syy siihen, että miehet alunperin heitettiin uunin oli se, että he eivät suostuneet kumartamaan ihmiskätten valmistuttua jumalanluvaa.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Avautuneet raamatunkohdat

ViestiKirjoittaja laulajamies » 14. Heinä 2022 12:45

He was old and wise, which meant tired and disappointed...

Kirjasta 'Seven Pillars of Wisdom'

Juutalaisen tradition mukaan Salomo kirjoitti kolme Raamatun kirjoista, ja nämä kirjat vastaavat ihmisen elämän kolmea vaihetta: Laulujen laulu kuvaa nuoruuden tarmoa ja halua, Sananlaskut kypsän iän viisautta, ja Saarnaajan kirja vanhuuden kyynisyyttä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Salomo

Elämä on aivan turhaa riekkumista, onko se sitten viisautta vai kyllästymistä, jos näin ajattelee..
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Avautuneet raamatunkohdat

ViestiKirjoittaja Maaret » 13. Tammi 2023 11:59

Ilmestyskirjan sineteissä mainitaan että marttyyrejä "vielä tulee joutua tapetuiksi". Voivatko nuo marttyyrit nykyajassa olla lapsia, joita saalistetaan äärimmäisen julmilla tavoilla. Myrkkypiikitetään tahallaan tapettaviksi.

https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-45/
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Avautuneet raamatunkohdat

ViestiKirjoittaja laulajamies » 25. Tammi 2023 14:32

Tämmöinen ihan mielenkiintoinen tuli vastaan tutkistelussa, Hesekielin 38.

Hes. 38:11
Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, -mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.

Hes. 38:11
ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina-asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.
1933/38

And you shall say, I will go up to the land of open spaces. I will go to those at ease, who live securely, all of them living with no walls, and there are no bars and gates to them,
Green´s literal

ja sinä olet sanova: "Minä nousen avoimen maaseudun maata vastaan. Minä käyn niiden kimppuun, joilla on rauha, jotka asuvat turvassa, jotka kaikki asuvat ilman muuria, eikä heillä ole edes salpaa eikä ovia.
2008 Uuden maailman käännös

Hes. 38:12
Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu maan navassa.
1933/38

Hes. 38:15
ja lähdet asuinpaikastasi pohjan periltä, sinä ja sinun kanssasi lukuisat kansat, jotka kaikki ratsastavat hevosilla: suuri joukko, lukuisa sotaväki.
1933/38

Hes. 38:22
Minä käyn oikeutta hänen kanssansa rutolla ja verellä. Ja minä annan sataa kaatosadetta, raekiviä, tulta ja tulikiveä hänen päällensä, hänen sotalaumojensa päälle ja lukuisain kansojen päälle, jotka hänen kanssansa ovat.
1933/38

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nasa-testaa-ensimmaista-kertaa-maapallon-puolustusta-tormaamalla-aluksella-asteroidiin-kaantyyko-murikan-suunta/8512176
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008317385.html
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Avautuneet raamatunkohdat

ViestiKirjoittaja Maaret » 07. Huhti 2023 19:43

Oleellisinta tuossa mielestäni on maininta "lukuisat kansat".
Mistään ei enää löydy kuvitelmaa että Suomi ei olisi mukana tuossa laumassa. Sellaista on sotahimo tässä ajassa.

Muutoin on ihan sama kuoleeko miljoonat sotilaat meteoreihin vai ohjuksiin.
Olisi vaan toivonut että Suomi ei osallistuisi viimeiseen sotaan mutta nyt näyttää innolla siihen varustautuvansa.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Edellinen

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa