Olen pahoillani

Rukousaiheet

Olen pahoillani

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 15. Helmi 2012 21:18

Pyydän esirukousta ihmisen puolesta, jolla on ollut todella paha mieli ja murtunut sydän. Rukoilkaa hänen puolestaan ja rehellisyyden nimissä voin tunnustaa, että minä se olin joka ymmärtämättömänä aiheutin hänelle murhetta ja häpeän tekoani syvästi. Olen pahoillani tästä ja rukoilin Jeesukselta tätä anteeksi ja kadun tätä koko sydämestäni kun tein hänelle väärin. Rukoilkaa meidän molempien puolesta. En halunnut tahallani kiusata, mutta hän koki minun käytöksen hyvin rasittavana ja ärsyyntyi minuun ja olen hyvin pahoillani. Rukoilkaa minulle itsehillintää ja myös sopua meidän välille ettei olisi enää tätä riitaa meillä.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Olen pahoillani

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 15. Helmi 2012 22:48

päivänsäde kirjoitti:Pyydän esirukousta ihmisen puolesta, jolla on ollut todella paha mieli ja murtunut sydän. Rukoilkaa hänen puolestaan ja rehellisyyden nimissä voin tunnustaa, että minä se olin joka ymmärtämättömänä aiheutin hänelle murhetta ja häpeän tekoani syvästi. Olen pahoillani tästä ja rukoilin Jeesukselta tätä anteeksi ja kadun tätä koko sydämestäni kun tein hänelle väärin. Rukoilkaa meidän molempien puolesta. En halunnut tahallani kiusata, mutta hän koki minun käytöksen hyvin rasittavana ja ärsyyntyi minuun ja olen hyvin pahoillani. Rukoilkaa minulle itsehillintää ja myös sopua meidän välille ettei olisi enää tätä riitaa meillä.



Voin rukoilla että Jeesus olisi sun apunasi, että mielenlaatusi olisi sellainen jossa olisi sopuun ja rauhaanpyrkivä mieli.

Mutta tähän minun täytyy todeta, että kyllä varmaankin on niin, että sinun itsesi myös täytyy tähän henkilöön ottaa yhteyttä(jos et niin ole jo tehnytkin ja ehkä aikomus sellainen sinulla jo onkin jos vielä et ole kerennytkään) ja yritettävä käydä keskustelua ja pyydettävä omalta osaltasi anteeksi jos on anteeksipyydettävää.

Nöyrä ja katuva sydän, se on hyvä juttu päivänsäde ja kyllä asiat yleensä järjestyvät parhainpäin, ainakin jos uskallamme laittaa likoon itsemme ja sydämemme ja tuoda esiin sen mitä ajattelemme.

Raamattu kehoittaa siihen että pyrkisimme sopuun.

Siunausta sinulle päivänsäde :hugehug:
lonelyrider
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa