Jospa joku sais sydämmelleen..

Rukousaiheet

Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja systeri » 11. Tammi 2012 22:21

muistaa mua rukouksin.Noin 8 vuotta sitten raskausaikana ,tuli ensi oireet eräästä suolistossa viihtyvästä tulehdustaudista...se on ollut tähän asti suht iisi ,ilmoitellut olemassa olostaan silloin tällöin ,mutta nyt viimeiset päivät on ollu ihan hirveitä.Oon ollu sairaslomalla ja kuumeillu useita päiviä,kipuja on myös..lisäksi oli vielä keuhkoputken ja poskiontelon tulehdus ,olo on ollut ihan puolikuollut ja huomenna pitäis mennä töihin.Tosin oli vähän epävarmuutta siitä että oliko korkeat tulehdusarvot ja kuume mistä syystä??

Jos jollain on hyviä neuvoja esim ruokavaliosta tai luontaislääkityksestä niin otetaan vastaan.

Siunausta jokaiselle!
systeri
 

Re: Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja eerika » 12. Tammi 2012 00:05

Lasken Jumalan Pyhässä Hengessä ja uskon varmuudessa nyt käteni täältä yllesi Jeesuksen nimessä ja anon terveyttä Sinulle vaivastasi.
Hän voi parantaa vielä tänä päivänäkin ja kiitos Herralle, että voimme uskovina kantaa rukouksin toinen toisiamme ja laittaa olkapäämme toisen kuormien alle ja iloita yhdessä ilon aiheista elämässämme, jakamisen periaatteella.
Ja että voimme toinen toisiamme siunata kukin omine armolahjoinemme ja "työkutsumuksinemme Herrassa."

Jumala koskettakoon Sinua Voimansa oikealla käsivarrella.
Tätä rukoilen ja siunaan sinua Vapahtajamme ja Herramme nimeen.

Ole siunattu. :prayer4:
aamen.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja systeri » 12. Tammi 2012 17:59

Kiitos Eerika! Siunausta sulle myös :hugehug: En sitten mennyt töihin kun kuume ei ota laskeakseen,kauhea köhä ja pääkipu.

Täs on nyt ollu niin monta vaivaa päällekkäin ettei oikein tiedä mitä tekis...oon yleensä perusterve ja oon tosi huono olemaan töistä pois.Mutta yks vanha työkaveri sanoi aikoinaan että ei tään tehtaan takia kannata kipeänä rehkiä..ei siitä kiitosta saa muutakuin korkeintaan lipun puolitankoon.No näinhän se on tänä ahneuden aikakautena :?
systeri
 

Re: Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja Mallu » 13. Tammi 2012 22:16

Isä,pyydän poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä,että parannat Pullan
vapautat kaikista oireista ja kivuista.Siunaat häntä jokaisena päivän,annat voimaa arjen aherrukseen niin kotona kuin työssä,siunaa koko perhettä.Kosketa parantavalla kädelläsi,niin että hän saa kaiken kunnian ja ylistyksen kohottaa taivaaseen Herra Sinulle!
Jeesuksen nimessä Aamen
Mallu
 

Re: Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Tammi 2012 01:33

Rakas Isä, auta ja armahda pulla-sisarta tahtosi mukaan. Kiitän sinua Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Tammi 2012 13:31

Kiitos esirukouksistanne,suolihan siis parantui tosi nopeasti mitä ihmeteltiin ja uskoin Herran parantaneen sen ..olen ollut kuitenkin epäileväinen ja pelokas parantumisen suhteen ja kipuillut siitä Jumalalle.
Tänä aamuna tuo vasen puoli taas kipeytyi ja oireet alkas samallalailla kun vähän aiemmin tuossa pahassa vaiheessa.Rukoilin että Herra auta mua epäuskossani ja lisää uskoa.Minä tahdon uskoa ja luottaa Sinuun..armahda vielä kerran tässä asiassa ja nyt on kipu taas poissa :) Halleluja Aamen!

Pois kaikki epäusko nyt Jeesuksen nimessä,Sanakin sanoo..

Matt 13

58 Ja heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimallista tekoa.

Mark 9

23 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".
24 Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani".


Room 4

18 Ja Aabraham toivoi, vaikka ei toivoa ollut, ja uskoi tulevansa monen kansan isäksi, tämän sanan mukaan: "Niin on sinun jälkeläistesi luku oleva",
19 eikä hän heikontunut uskossansa, vaikka näki, että hänen ruumiinsa oli kuolettunut-sillä hän oli jo noin satavuotias-ja että Saaran kohtu oli kuolettunut;
20 mutta Jumalan lupausta hän ei epäuskossa epäillyt, vaan vahvistui uskossa, antaen kunnian Jumalalle, 21 ja oli täysin varma siitä, että minkä Jumala on luvannut, sen hän voi myös täyttää.

Aabraham ei ollut epäuskoinen vaikka ei ollut toivoakaan mutta silti hänkin vahvistui lisää uskossa ja antoi kunnian Jumalalle!
systeri
 

Re: Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Tammi 2012 09:35

Valo pieni mulla on,se loistaa niin kirkkaasti (välillä)

kiusaaja tahtoo sen sammuttaa...koska iloitsin siitä että vatsa tuntuu hyvältä ja uskon sen Herran työksi.

Sanoo.. no tottakai voi hyvin,koska syöt kortisonia :? Mutta mä vastaan sille ,että vatsan kohdalla mulla on mennyt luotto lääkkeisiin jo aikaa , koska pitkään oon syönyt mm.Asacolia säännöllisesti mutta vatsa on oireillut silti ,välillä lievästi välillä vähän enemmän koko viime vuoden.Ja kaks kertaa oon syönyt lyhyen kortisoni kuurin, mutta se ei oo tehonnut suolistoon millään lailla.Nyt oon syönyt kolme päivää kortisonia tuohon mm.ruusuun ja nilkkanivelen vaivaan ja vatsa parantui nopeasti tuosta akuutista jo ennen kuuria.Kyllä se nyt yrittää lannistaa ja sekoittaa mua :?
Mutta en luottanut kuitenkaan täysin parantumiseen koska aloin syödä lääkkeitä noihin muihin vaivoihin.Olin epätoivoinen ja koen huonoa omaa tuntoa kun joudun olla töistä pois kuukauden tämän takia...oon vähän pöljä :roll: Toisaalta uskon että Herra laittoi mut pakkolepoon koska oon ollut väsynyt ja stressaantunut jo pitemmän aikaa,käynyt välillä kipeänä töissä kun oon huono hakemaan sairaslomaa.Jospa pääsis vapaaksi näistä ajatuksista ja vois levätä kunnolla :think2:
Tää päiväkirjaaminen jotenkin helpottaa mun oloa :) Siunausta!
systeri
 

Re: Jospa joku sais sydämmelleen..

ViestiKirjoittaja eerika » 23. Tammi 2012 23:15

Pullalle edelleen Jumalamme, Kaikkivaltiaan Siunausta !
Hänen kätensä, oikea käsivartensa, voiman käsivarsi ei ole lyhyt auttamaan eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan.
Siunaan Sinua Jeesuksen nimessä. :amen4: :hearts:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron