Antikristus julistaa olevansa Jumala

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Loka 2018 10:44

Raamattu opettaa Jumalan olevan yksi Isässä, Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä. Raamatun sanan kautta näemme selvästi, että Jumaluudessa on kolmiyhteisyys, mutta Jumala ilmoittaa itsensä aina numeraalisesti siten, että Jumala on yksi. Raamattu sanoo antikristuksen kieltävän Isän ja Pojan (Jeesus). Kirjoituksessani käsittelen sitä, miten antikristus kieltää Isän ja Pojan ja miten hän julistaa olevansa Jumala. Tuon esille myös antikristillisen hengen vääristämän kuvan ja opetuksen Jumaluudesta ja miten se liittyy lopunajan luopumukseen ja eksytykseen. Kirjoituksessani en kirjoita pelkästään antikristuksen eksytyksestä, vaan myös Jumalan sanan totuudesta sekä Jeesuksen Jumaluudesta.

Olin viime viikonloppuna kylässä rakkaan uskovan pariskunnan luona. Kun puhuimme ja keskustelimme Jumalasta, Herrasta Jeesuksesta ja Jumalan sanan totuudesta sekä luopumuksesta, niin Jumala puhui minulle tämän pariskunnan kautta. Kun tänään (17.10) olin aamulla rukouksessa, niin Jumala alkoi puhumaan minulle lisää siitä mitä Hän puhui minulle viime viikonloppuna uskonystävien luona. Raamatun opetuksen mukaan Jumala puhuu jokaiselle lapselleen muun muassa Jumalan sanan kautta, Pyhän Hengen kautta, toisen uskovan kautta, profetioiden ja näkyjen sekä unien kautta. Jokainen näky, uni, profetia, toisen uskovan puhe ja opetus, Hengen ilmoitus ja sanoma tulee alistaa Jumalan sanan totuuden puntariin, ja kaikki tulee koetella Jumalan sanan totuuden kautta. Jokainen uskova ihminen (myös minä) voi erehtyä ottamaan vastaan vääriä aineksia tai erehtyä itse uskomaan tai levittämään vääriä opetuksia ja sanomia. Olen vajavainen ja erehtyväinen ihminen, siksi sinun tulee koetella kirjoitukseni Jumalan sanan kautta rukouksen kera.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/antikri ... umala.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja Tapani » 21. Loka 2018 12:02

PetriFB kirjoitti:Raamattu opettaa Jumalan olevan yksi Isässä, Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä. Raamatun sanan kautta näemme selvästi, että Jumaluudessa on kolmiyhteisyys, mutta Jumala ilmoittaa itsensä aina numeraalisesti siten, että Jumala on yksi. Raamattu sanoo antikristuksen kieltävän Isän ja Pojan (Jeesus). Kirjoituksessani käsittelen sitä, miten antikristus kieltää Isän ja Pojan ja miten hän julistaa olevansa Jumala. Tuon esille myös antikristillisen hengen vääristämän kuvan ja opetuksen Jumaluudesta ja miten se liittyy lopunajan luopumukseen ja eksytykseen. Kirjoituksessani en kirjoita pelkästään antikristuksen eksytyksestä, vaan myös Jumalan sanan totuudesta sekä Jeesuksen Jumaluudesta.

Olin viime viikonloppuna kylässä rakkaan uskovan pariskunnan luona. Kun puhuimme ja keskustelimme Jumalasta, Herrasta Jeesuksesta ja Jumalan sanan totuudesta sekä luopumuksesta, niin Jumala puhui minulle tämän pariskunnan kautta. Kun tänään (17.10) olin aamulla rukouksessa, niin Jumala alkoi puhumaan minulle lisää siitä mitä Hän puhui minulle viime viikonloppuna uskonystävien luona. Raamatun opetuksen mukaan Jumala puhuu jokaiselle lapselleen muun muassa Jumalan sanan kautta, Pyhän Hengen kautta, toisen uskovan kautta, profetioiden ja näkyjen sekä unien kautta. Jokainen näky, uni, profetia, toisen uskovan puhe ja opetus, Hengen ilmoitus ja sanoma tulee alistaa Jumalan sanan totuuden puntariin, ja kaikki tulee koetella Jumalan sanan totuuden kautta. Jokainen uskova ihminen (myös minä) voi erehtyä ottamaan vastaan vääriä aineksia tai erehtyä itse uskomaan tai levittämään vääriä opetuksia ja sanomia. Olen vajavainen ja erehtyväinen ihminen, siksi sinun tulee koetella kirjoitukseni Jumalan sanan kautta rukouksen kera.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/antikri ... umala.html


Ilm.19

20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

Minä olen aina ollut siinä uskossa, että peto eli antikristus on maallinen johtaja ja väärä profeetta Paavi. Jos Paavi on mielestäsi antikristus, kuka on tämä väärä profeetta?
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja Tapani » 21. Loka 2018 12:07

Vai onko niin, että ilmestyskirjan peto ei tarkoita antikristusta vaan väärä profeetta on antikristus? Paavi eli antikristus kuitenkin palvelee petoa eli uuden maailmanjärjestyksen maallista johtajaa.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja roosa » 21. Loka 2018 12:20

Minäkin oon täällä pari päivää sulatellut tätä Petrin kirjoitusta, ja rukoillutkin Jumalalta tähän asiaan viisautta. Hyvä kirjoitus, mutta jokin tässä myös kaiheertanut mieltä, tai että tähän pitäisi jotain lisätä. Tänään sitten pitkästä aikaa menin Brother James Keyn sivulle Youtubeen, ja hän oli pari päivää sitten postannut videon samasta aiheesta kuin Petri. :D

Tämä samaa asiaa, mutta aihetta on vielä laajennettu tuosta Petrin kirjoituksesta. Harmi kun video englannin kielinen, mutta ketä kiinnostaa asia, niin kannattaa kuunnella, toki koetellen tämäkin. https://www.youtube.com/watch?v=CpCmcRqx1Mo

Ja kuten Tapani kirjoitti, niin samoin myös olen ymmärtänyt että väärä profeetta ja antikristus molemmat tulee. Varmaan monilla menee sekaisin että kuka kukin on, siis mitä nimeä kestäkin käytetään.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja Tapani » 21. Loka 2018 12:41

Ilm.13

11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Paavista eli väärästä profeetasta eli antikristuksesta käytetään ilmestyskirjassa myös nimeä toinen peto. Kyseessä on selvästikin Paavi, koska karitsan sarvet kuvastaa kristillistä johtajaa, mutta puheet/teot ovat paholaisesta.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja roosa » 21. Loka 2018 14:03

Eihän se ekumenia tai katolinen uskonto ole mikään antikristuksen päätavoite, vaan välivaihe saavuttaakseen lopullisen tavoitteensa. Ensin maailman uskonnot yhdistetään yhdeksi maailmanuskonnoksi, joka mun käsittääkseni on jotain sellaista, että kaikki voivat pitää ne omat uskontonsa, koska kaikilla on sama jumala. ( Interfaith Movement) Mikä ei tietenkään ole totta, Jeesus on ainut tie Jumalan luokse!!

Sitten jossain vaiheessa antikristus lakkauttaa kaikki maailman uskonnot ja tilalle tulee ihan täysi Lucifeerinen systeemi ja antikristus julistaa olevansa itse jumala. Ehkä istuu tällöin Jerusalemin uudessa Temppelissä? Vai tuleeko YK:n johtoon??
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 25. Loka 2018 21:45

3 temppelin suunnittelu vaan kuumenee Trumpin ollessa vallassa eli asiat saattaa kiihtyä nopeastikkin pian .Pedoista toinen nousee maallisista valtajärjestelmistä ja toinen nouseen kansoista eli kansat antaa sille täyden voimansa (ihmiset yksilöinä ja yhdessä suurella voimalla)
Paavi on keskiössä kun rakentelee kaikille sopivaa "jumalaa" mikä ei loukkaa kenenkään tunteita ..tosin se sama loukkaa vai ei sillä kun uskovien voima hiipuu uskosta luopumisen takia eli Pyhän Hengen voimaa ei ole enää paljon "jäljellä" niin se tyhjiön täyttävä voima on saatanan voima ILMAN ESTEITÄ ja se voima saa aikaan kaiken tuhon ja raakuuden ,mutta maalliset ihmiset ei sitä tajua eikä koskaan tule tajuamaankaan.
Tärkeää on se ,että uskovat ovat maanpäällä kun todella hankalat ajat on voimassa ja sitten pimeyden ollessa konkreettinen jossain puolivälin paikkeilla uskovat temmataan Herraansa vastaaan yläilmoihin .
Näin tuumailen edessä olevasta ajasta n suurella mittakaavalla.
Trump on kuitenkin poikkeuksellinen ilmestys maanpäällä ....mikä lienee loppunäkymä tai suunnitelma miehellä ???? ?? aika näyttää.
Temppelin paikka tällähetkellä lienee se suuri murhe kun monet ajattelee oikean paikan olevan islamin hallussa ..
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja onefortruth » 11. Marras 2018 17:22

Mä jotenkin missasin tämän missä päin Raamattua mainitaan uusi kolmas temppeli?
MrKerimäki kirjoitti:3 temppelin suunnittelu vaan kuumenee Trumpin ollessa vallassa eli asiat saattaa kiihtyä nopeastikkin pian .Pedoista toinen nousee maallisista valtajärjestelmistä ja toinen nouseen kansoista eli kansat antaa sille täyden voimansa (ihmiset yksilöinä ja yhdessä suurella voimalla)
Paavi on keskiössä kun rakentelee kaikille sopivaa "jumalaa" mikä ei loukkaa kenenkään tunteita ..tosin se sama loukkaa vai ei sillä kun uskovien voima hiipuu uskosta luopumisen takia eli Pyhän Hengen voimaa ei ole enää paljon "jäljellä" niin se tyhjiön täyttävä voima on saatanan voima ILMAN ESTEITÄ ja se voima saa aikaan kaiken tuhon ja raakuuden ,mutta maalliset ihmiset ei sitä tajua eikä koskaan tule tajuamaankaan.
Tärkeää on se ,että uskovat ovat maanpäällä kun todella hankalat ajat on voimassa ja sitten pimeyden ollessa konkreettinen jossain puolivälin paikkeilla uskovat temmataan Herraansa vastaaan yläilmoihin .
Näin tuumailen edessä olevasta ajasta n suurella mittakaavalla.
Trump on kuitenkin poikkeuksellinen ilmestys maanpäällä ....mikä lienee loppunäkymä tai suunnitelma miehellä ???? ?? aika näyttää.
Temppelin paikka tällähetkellä lienee se suuri murhe kun monet ajattelee oikean paikan olevan islamin hallussa ..
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 14. Marras 2018 22:30

Sitä on useammassa kohdassa ,mutta Jeesuksen ja danielin ilmoitusta juuri ennen Jeesuksen paluuta .Mahdollinen pyhäikön häväisy .
Ehkä uskontojen yhdistelmä on silloin voimissaan. ?
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Antikristus julistaa olevansa Jumala

ViestiKirjoittaja roosa » 18. Marras 2018 11:24

MrKerimäki kirjoitti:Sitä on useammassa kohdassa ,mutta Jeesuksen ja danielin ilmoitusta juuri ennen Jeesuksen paluuta .Mahdollinen pyhäikön häväisy .
Ehkä uskontojen yhdistelmä on silloin voimissaan. ?


Kun rabbit ja muut Temppelihankkeessa mukanaolevat puhuvat tästä tulevasta ns. kolmannesta Temppelistä, siitä käytetään nimitystä House of Prayer for All Nations. Eli kaikkien kansakuntien rukoushuone näin vapaasti käännettynä. Sanhedrinit pitävät temppelipalvelusta ja kaikki maailman kansat osallistuvat menoihin. Myös eläinuhraukset alkavat, tuskin sentään yhtä massiivisesti uhrataan kuin Vanhan Testamentin aikaan, mutta kuitenkin.

Missä vaiheessa sitten tulee Mooseksen Laki juutalaisille ja Nooan Laki pakanoille? Sitä en osaa sanoa, mutta tulossa on. Muistakaa että jos ottaa vastaan Nooan lain, joutuu hylkäämään Jeesuksen Messiaana, koska siellä ei hyväksytä "välimiehiä" Jumalan ja ihmisen välillä! Eihän koko Temppeliä pitäisi enää rakentaa, koska uskovat uudestisyntyneet Raamatun mukaan Jeesukseen Messiaana uskovat kaikki maailman ihmiset ovat Jumalan Temppeli. Ja Jeesus on kuollut ristillä kaikkien maailman ihmisten syntien tähden, ei tarvita enää eläinuhreja. Siksi meidän ei tule osallistua menoihin, muuten käännämme selkämme Jeesukselle.

Mutta kaikki tapahtumat menevät kuitenkin Jumalan suunnitelman mukaan, ja osa juutalaisista ja pakanoistakin jotka nyt ovat eksyksissä tulee heräämään totuuteen näinä lopun aikoina. Meidän tehtävänä on rukoilla kaikkien maailman ihmisten puolesta, että he heräisivät totuuteen ja peite silmiltä poistuisi!
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 28 vierailijaa

cron