Taukotupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 08. Syys 2018 13:21

On kyllä hyvä systeemi tuo Tanun laittama!
Kannattaa käyttää :thumb:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Linnea » 08. Syys 2018 17:16

Tällainenkin sivusto tuli bongattua: https://www.fiksuruoka.fi/ Sama idea kun Matsmartissa mutta eri valikoima.
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja tanu » 08. Syys 2018 23:06

Linnea kirjoitti:Tällainenkin sivusto tuli bongattua: https://www.fiksuruoka.fi/ Sama idea kun Matsmartissa mutta eri valikoima.


Tuolla näyttäisi olevan vielä puolet halvemmat toimituskulut. Paljon myös gluteenittomia tuotteita.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 23. Syys 2018 15:34

Yritin soittaa isoäidilleni, mutta hän ei vastannut. Pieni huoli jäi sydämeen, että jos jotain onkin sattunut, vaikka ei hän aina kuule puhelinta eikä näe yksin katsoa kuka on soittanut.

Hän on aikanaan lapsena lähtenyt Karjalasta tänne evakkona. Tässä hieno versio evakon laulusta:



:cry:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Seppo-Simeoni » 30. Syys 2018 07:00

Huomenta vaan kaikille. Olen tällä hetkellä foorumin tuorein jäsen, enkä vielä osaa kunnolla navigoida foorumin sisällä. Mahdollisesti jostain löytyy esittäytymisketjukin, mutta ihan pikaisesti vaan sen verran, että nimim. Pekan mainitsema Hartolan Taukotupa on melko tuttu paikka. :good2:
Ja hän tuli hengen vaikutuksesta pyhäkköön. (Luuk. 2:27)
Avatar
Seppo-Simeoni
 
Viestit: 32
Liittynyt: 29. Syys 2018 12:09

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Syys 2018 08:56

*
Tervetuloa tänne uskon foorumiin - Raamatun tuntemisen äärellä omaksi ojennukseksi, Seppo-Simeoni! :) :bible:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Syys 2018 08:59

Seppo-Simeoni kirjoitti:Huomenta vaan kaikille. Olen tällä hetkellä foorumin tuorein jäsen, enkä vielä osaa kunnolla navigoida foorumin sisällä. Mahdollisesti jostain löytyy esittäytymisketjukin, mutta ihan pikaisesti vaan sen verran, että nimim. Pekan mainitsema Hartolan Taukotupa on melko tuttu paikka. :good2:


Hyvää huomenta ja tervetuloa foorumille kirjoittelemaan ja keskustelemaan.

Tässä ketjussa voi esittäytyä ja kertoa itsestään jos vain haluaa.

Asutko lähellä tuota Hartolan Taukotupaa kun mainitsit että tuo Hartolan Taukotupa on sinulle melko tuttu paikka? Jos liikkuu siellä päin, niin suositteletko tuota paikkaa muillekin, että kannattaisi käydä juomassa pullakahvit?

Siunausta sinulle, terv. pekka
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Seppo-Simeoni » 30. Syys 2018 09:08

Kiitokset tervetulotoivotuksesta, Pekka. Sain vaikutelman, että olen tullut kotiin. En asu ihan Hartolassa, mutta 50 kilometrin säteellä kyllä. Lupaan täst'edes suositella Taukotupaa, niinkuin olen tehnyt aikaisemminkin.
Ja hän tuli hengen vaikutuksesta pyhäkköön. (Luuk. 2:27)
Avatar
Seppo-Simeoni
 
Viestit: 32
Liittynyt: 29. Syys 2018 12:09

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Loka 2018 17:11

*
Olen nähnyt sahamoottorilla tehtyä mopoa ja nyt tämän itse tekemän sahan. :shock: :D Laitan tänne ottamani kuvat siitä itse tekemästä sahasta. Se on aika hassun näköinen saha. :D Olen myös nähnyt, miten se toimi hyvin, kun sillä sahattiin puu poikki. :shock: :D No saatko kuvat auettua?

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Juha » 03. Loka 2018 15:55

http://www.hollilla.com/picviewer.php?&forum=877

Löysin sivuston, joka linkkaa yhdelle sivulle eri keskustelupalstoilla sijaitsevia/näkyviä kuvia. Tuossa suora linkki Uskonaskeleesa näkyviin kuviin.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa

cron