Ongelma kaljuudesta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja Joonas » 08. Kesä 2018 23:53

En tiedä sopiiko tämä aihe tälle foorumille mitenkään. Mutta en haluaisi kirjoittaa ainakaan ei kristilliselle foorumille kun siitä ei olisi muuta kuin haittaa. Ongelmani on siis kaljuudessa. Aloin kalkuuntumaan jo teini-iässä ja nyt olen täysin kalju hieman yli 30v. Vaimoakaan ei ole löytynyt ja vihaan elämääni kaljuna. Kaljuudesta ei tunnu olevan muutakuin haittaa. Kun kuulen nuorten naisten pilkkaavan kaljuja niin haluaisin tappaa heidät saman tien ja toivon heillw ikuista kadotusta. No tämä ei toki ole Jumalan rakkauden mukaista. Olen lähes menettämyt uskoni Jumalaan kaljuuteni ja naimattomuuteni takia. Jos Jumala on luonut meidät niin miksi hän loi osan miehistä rumiksi kaljuiksi munapäiksi? Minä myöskin toivon komeiden hiuksellisten miesten onnettomuutta. Miksi Jumala on toisille antanut hyvän elämän ja toiselle helvetillisen elämän?
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Kesä 2018 00:23

*
Tervetuloa, Joonas! ;gladly: Ymmärrän sinun tuskaasi. Mutta haluaisin nostaa esille se juttu, jos sinulle sopii. Tiedän muutaman kaljupäisen mieskamun minun kamupiiristäni. Heillä on vahva itsetunto, samoin itseluottamus. Osa kamupiiristäni ajoi tukkaa pois kaljuksi ja kasvatti leukaparran ja letitti sen kans ja haluaa vaikuttaa kovalta jenkkityypiltä, mutta on niin ihanan herkkä, kuin mikään pehmo nallemies ja on itse ukkomies, jolla on vaimo. :)

Nainen, joka on aika älykäs, voi aistia miehen itsetuntoa, jos se on ihan nollassa, nainen ei halua häntä mieheksi, koska nainen etsii sellaista miestä, joka voisi olla "turvaksi", jonka luona hän kokisi olevansa turvassa, siksi nainen etsii sellaista miestä, jolla on vahva itsetunto, samoin itseluottamus.

No tiedätkö sinä, että jos esimerkiksi minä tuijoitan minun omaan ongelmaan, se kasvaa suuremmaksi ja itsetuntoni jäisi kasvamattomaksi, samoin itseluottamus kans?

No en ole niitä naisia, joilla on vaativa ja tarkka miesten ulkonäön suht kanssa. Minulle on tärkeämpi se korvien välinen ja sisäinen mies, kuin ulkonäkö. Uskon, että on niitä naisia, joilla on väliä miehen sisäisestä luonteesta, siis korvien välissä oleva se mies, se tärkeämpi kuin ulkonäkö.

No mitä kauneuteen tulee; Jumala ei ole luonut meidät sellaisiksi, jotka etsivät puolison kauneuden perusteella, vaan sydämen mukaan, joka on rakastunut ihmiseen, sillä rakkaus ei katso ulkonäköä. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja Joonas » 09. Kesä 2018 05:10

No olisihan se mukavaa jos asia olisi niin ettei ulkonäkö merkkaa mutta todellisuudessa se kyllä merkkaa. Itsekon haluaisin sellaisen vaimon joka olisi kaunis niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Ihminen on kokonaisuus. En voi rakastua naiseen jonka ulkonäöstä en pidä...jos voisin niin sitten voisin mutta en voi väkisin yrittää ketään rakastaa, siis sillä tavalla kun mies naista rakastaa. Olisin varmasti kymmenen kertaa paremman näköinen jos minulla olisi tukka ja siksi en halua naida ketään josta en ole aidosti kiinnostunut vain siksi että olen kalju. En halua todistaa sitä että kaljuille jää vain jämät. Minäkin tahdon nuoren ja kauniin vaimon vaikka kalju olenkin. Niinkin paljo jopa että ennemmin kuolisin kuin elän jatkuvasti naimattomana. Usein rukoilenkin että Jumala joko ottaisi minut pois tästä kärsimästä ja syntitaakkaani lisäämästä tai sitten antaisi avuksi vaimon elämän kumppaniksi. Toistaiseksi ei ole vastausta tullut. :(
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja Jukka » 09. Kesä 2018 06:22

Kas, Joonas, terve ! Mukavaa nähdä Sinua palstalla pitkästä aikaa.
Jukka
 

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja Tapani » 09. Kesä 2018 09:12

Joonas kirjoitti:En tiedä sopiiko tämä aihe tälle foorumille mitenkään. Mutta en haluaisi kirjoittaa ainakaan ei kristilliselle foorumille kun siitä ei olisi muuta kuin haittaa. Ongelmani on siis kaljuudessa. Aloin kalkuuntumaan jo teini-iässä ja nyt olen täysin kalju hieman yli 30v. Vaimoakaan ei ole löytynyt ja vihaan elämääni kaljuna. Kaljuudesta ei tunnu olevan muutakuin haittaa. Kun kuulen nuorten naisten pilkkaavan kaljuja niin haluaisin tappaa heidät saman tien ja toivon heillw ikuista kadotusta. No tämä ei toki ole Jumalan rakkauden mukaista. Olen lähes menettämyt uskoni Jumalaan kaljuuteni ja naimattomuuteni takia. Jos Jumala on luonut meidät niin miksi hän loi osan miehistä rumiksi kaljuiksi munapäiksi? Minä myöskin toivon komeiden hiuksellisten miesten onnettomuutta. Miksi Jumala on toisille antanut hyvän elämän ja toiselle helvetillisen elämän?


Naiset äänestivät joskus 5 seksikkäintä pelaajaa jalkapallon mm-kisoista, en muista oliko ulkomaalaisten vai suomalaisten naisten äänestys. Kaikki 5 olivat kaljuja.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 09. Kesä 2018 10:13

Tuota hieman komppaan tapania ja sanon ,että ...tuskin se hiuspehko niinkään paljon vaikuttaa ,mutta se miten olemuksensa itse kantaa .Kalju voi olla ihan tyylikäs miehellä ja sopia jopa erittäin hyvin olemukseen.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Kesä 2018 10:25

*
Huomenta Joonas! ;gladly: Ok, sinulle merkitsee naisen ulkonäkö, mutta kun ulkonäkö voi muuttua naimisiinmenon jälkeen. Siihen avioliitto voi kaatua, jos mennään ulkonäön mukaan naimisiin. Voisin kertoa muuta vielä, mutta en viitsi. Se oli kans nolo juttu, joten jätän kertomatta, mutta minun puolestani olen eri mieltä kanssasi. Kerron vain yhden jutun. Tiedän yhden harrikkamiehen, jonka luona olin itse yöllä siellä maalla. Hän on kans kalju mies ja hänellä on aika blondi pitkätukkainen vaimo. Se puolesta todistaa, että asia on toisinpäin, kuin se, mitä sinä "väität", sori. :) Kyllä kalju mies on aviomies ainesta sellaisille naisille. Usko pois! ;)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja Ariel » 09. Kesä 2018 11:32

First world problems... :roll:
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat (Ps.86:5)
Ariel
 
Viestit: 149
Liittynyt: 03. Maalis 2018 22:17

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja Ariel » 09. Kesä 2018 12:20

Minusta sinun kannattaisi mennä näille veljille ja sisarille kertomaan kaljuus-ongelmastasi:

Image

Image

Image

Image
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat (Ps.86:5)
Ariel
 
Viestit: 149
Liittynyt: 03. Maalis 2018 22:17

Re: Ongelma kaljuudesta

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Kesä 2018 12:35

Ariel, voihan samoilla kuvilla vähätellä vaikkapa seksuaalisesti hyväksikäytetyn lapsen tai pahoinpidellyt vaimon ongelmaa. Mielestäni se, että maailmassa tapahtuu hirvittäviä asioita, ei poista henkilökohtaisesti koettuja pienempiä ongelmia. Pienikin asia voi olla suuri taakka yhdelle ja iso asia pieni taakka toiselle.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 30 vierailijaa

cron