Jätetään Herran käsiin tämä asia

Rukousaiheet

Jätetään Herran käsiin tämä asia

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 25. Joulu 2011 23:37

Voisitteko muistaa rukouksin minua ja erästä toista ihmistä ja sitä, että mikäli eräs asia jota toivon, on Jumalan tahto niin se toteutuu. Kyseessä on eräs sairauteeni liittyvä tukimuoto. Voitteko rukoilla, että jos Jumala siellä taivaassa haluaa sen tapahtuvan ja sen asian kautta siunata sekä minua että toistakin henkilöä, niin se asia toteutuu, mutta jos se ei ole Jumalan tahto vaan minun oma päähänpistoni, joka ei kuulu Jumalan suunnitelmiin minun elämässäni, niin silloin se raukeaisi tyhjiin ja joku muu, parempi asia tulisi sen tilalle? Kiitos kun muistatte rukouksin. Jumala tietää asiat jo edeltä käsin ja armahtakoon Jumala ainoan Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren tähden minua ja tuota toistakin ihmistä, jos hän haluaa meitä käyttää välikappaleinaan toistemme elämässä ja että toinen toistamme kasvattaisimme ja auttaisimme toisiamme elämässä eteenpäin.


Rukoilkaa myös kaikkien muittenkin tämän maan ja kaupungin ja maakunnan ja muittenkin maakuntien ja valtioitten ja maanosien päättäjien, poliitikkojen jne puolesta, heille viisautta ja voimaa, ymmärrystä ja rakkautta heikompia ihmisiä ja sairaita kohtaan ja pelastusta ennenkaikkea. Ja rukoilkaa myös kaikkien lasten, vauvojen, nuorten, sairaiden, vammaisten, kehitysvammaisten, autisminkirjon, vanhusten ja mielenterveyspotilaiden puolesta, että heillä hyvät olot olisi ja ihmisillä riittäisi Jumalan mielen mukaista ymmärrystä ja rakkautta ja hyvyyttä heitä kohtaan ja Jumala saisi siunata heitä ja kääntää ihmisten sydämet heidän puolelleen, myös poliitikkojenkin, että poliitikot ymmärtäisivät sen, että mitä nuo kaikki vähäisimmät tarvitsevat. Ja poliitikoillakin heräisi mielenkiinto heitä kohtaan auttaa ja tukea näitä kaikkia ihmisiä jotka ei täysin omillaan pärjää ja jotka tarttevat enemmän tai vähemmän toisen ihmisen apua iän, terveydentilan tai vammaisuuden takia. Kiitos kun te uskonsisaret ja uskonveljet muistatte sekä heikkoja että vahvoja ja rukoilette että Jumalan tahto tapahtuu. Ja kiitos Jeesus Kristus lihaksi tullut Jumalan Poika joka verelläsi synnin ja perkeleen orjuudesta lunastit minut ja muutkin minun kaltaiseni ihmiset ja myös kaikki poliitikotkin jos poliitikot haluaa sinut, Jeesus vastaanottaa. Ja auttaa lähimäistä, ei omasta tahdostaan eikä omassa voimassaan vaan elämänsä sinulle Jeesus, antaen että sinä Jeesus heissä toimit. Aamen.



Vedotkaa näihin sananpaikkoihin:



Matt.18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
18:2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen(tai n.s "lapsenmielisen") minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.




Sananlaskut.27:17 Rauta rautaa hioo, ja ihminen toistansa hioo.
27:18 Joka viikunapuuta hoitaa, saa syödä sen hedelmää; ja joka isännästänsä vaarin pitää, se tulee kunniaan.
27:19 Niinkuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä.



Psalmit.41:2 Autuas se, joka vaivaista holhoo! Hänet Herra pelastaa pahana päivänä.
41:3 Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolle.
41:4 Herra tukee häntä tautivuoteessa; hänen sairasvuoteensa sinä peräti muutat.
41:5 Minä sanoin: "Herra, ole minulle armollinen, paranna minun sieluni, sillä minä olen tehnyt syntiä sinua vastaan."
41:6 Minun viholliseni puhuvat minusta pahaa: "Milloinka hän kuolee ja hänen nimensä katoaa?"
41:7 Ja jos joku tulee minua katsomaan, puhuu hän petosta; hänen sydämensä kerää häijyyttä itseensä, hän menee ulos kadulle ja purkaa sitä.
41:8 Kaikki minun vihamieheni minusta keskenään kuiskuttelevat ja hankitsevat minulle pahaa:
41:9 "Jokin parantumaton paha on häneen tarttunut, ja siitä, missä hän makaa, hän ei enää nouse."
41:10 Ystävänikin, johon minä luotin, joka minun leipääni söi, nostaa kantapäänsä minua vastaan.
41:11 Mutta sinä, Herra, armahda minua ja auta minut ylös, pystyyn, niin minä sen heille maksan.
41:12 Siitä minä tiedän sinun mielistyneen minuun, ettei minun viholliseni saa minusta riemuita.
41:13 Minun nuhteettomuuteni tähden sinä minua tuet ja annat minun seisoa kasvojesi edessä ainiaan.
41:14 Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.




Matt.25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'




Jumalan tahto meille molemmille tapahtukoon ja tulkoon minulle lisää uskoa ja kokosydämistä Jumalalle antautumista ja tulkoon tuolle toiselle ihmiselle pelastus Herrassa, niinkuin Jeesuskin muutti veden viiniksi niin samoiten Jeesus on voimallinen muuttamaan muotojumalisuuden tai jumalattomuuden eläväksi uskoksi ja pelastukseksi Herrassa. Jeesus Kristus sinä lihaksi tullut Jumalan Poika, kuule minua ja sisariani ja veljiäni Herrassa ja anna sinun tahtosi tulla toteen niin minun kuin kaikkien muittenkin ihmisten elämässä ja anna tapahtua tämän mitä toivon, jos sinä Herra Jeesus niin hyväksi näet ja valtaa oi Jeesus hänen sydämensä ja puhdista se synnin saastasta, että hän voisi pelastua ja ottaa ristinsä ja seurata sinua siitäkin huolimatta, vaikka maailma pilkkaa häntä viimeiseen saakka ja nauraa ja alkaa pitää häntä pöljänä kun "rupesi sitä höppänää tukemaan", mutta oi Jeesus armahda sinä häntä ja anna rohkeus, rakkaus, viisaus ja voima ja sydämen muutos niin että rohkeasti hän sinun tahtosi mukaan toimisi. Mikä se tahtosi Jeesus onkaan, anna sen tapahtua. Kiitos Jeesus Golgatalla täytetystä ristintyöstäsi hänen kohdallaan ja kiitos Jeesus että nimesi ja veresi voimassa vihollisen vallat jää tappiolle ja uusi elämä Herrassa voittaa. kätkemme hänet sinun siunattuun nimeesi Jeesus Kristus ja pyhään vereesi ja olkoon hän siunattu Jeesuksen nimessä ja Golgatan keskimmäisen ristin veren voittovoimassa amen.



1.
Avaja porttis, ovesi,
käy Herraas vastaan nöyrästi,
kun itse taivaan kuningas
sun tahtoo olla vierahas.
Suo ilovirtes kaikua,
on siitä riemu taivaassa.
Nyt olkoon kiitos Jeesuksen,
hän saapuu luokse syntisen.

2.
Hyvyyden Jeesus myötään tuo
ja kaiken armon meille suo.
Kruununsa on vanhurskaus
ja valtikkansa laupeus.
Hän tuskat tuimat sammuttaa,
vaivoista meidät vapahtaa.
Nyt olkoon kiitos Jeesuksen,
hän saapuu luokse syntisen.

3.
Autuas kansa, kaupunki,
kun Jeesus saapuu Herraksi.
On siellä rauha, rakkaus
ja uusi toivo, uskallus.
Hän tullessansa armon tuo
ja avun neuvoillansa suo.
Nyt olkoon kiitos Jeesuksen,
hän saapuu luokse syntisen.

4.
Avaja porttis, ovesi,
valmista hälle itsesi.
Sun lamppus olkoon palava
ja valvo, Herraas odota.
Hän saapuu riemusaatossaan
ja sinut kruunaa armollaan.
Nyt olkoon kiitos Jeesuksen,
hän saapuu luokse syntisen.

5.
Käy, Herra Jeesus, luokseni,
tee sydämeeni majasi.
Se täytä, Jeesus, armolla
ja asu aina minussa.
Taivaaseen minut johdata,
luonasi anna riemuita.
Jo kohta Herra saapuukin.
Niin, aamen, Jeesus rakkahin.



Georg Weissel 1642. Ruots. Jakob Arrhenius 1694. Suom. virsikirjaan 1701. Uud. komitea 1984.



:hugehug: :thumb: :GBU: :hearts: :jew: :unity: :good2: :hurraa: :prayer4: :amen4:
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Jätetään Herran käsiin tämä asia

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Joulu 2011 16:44

Kiitos rakas taivaallinen Isämme, että saan tuoda nämä päivänsäteen esirukouspyynnöt eteesi. Tapahtukoon sinun tahtosi. Kiitän sinua Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Jätetään Herran käsiin tämä asia

ViestiKirjoittaja eerika » 26. Joulu 2011 20:41

Rukoilen.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron