Sitkeät jouluperinteet pois

Rukousaiheet

Sitkeät jouluperinteet pois

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Joulu 2011 14:14



Oli ihanaa viettää perheen kanssa mutta huomasin että äiti on ihan kiinni jouluperinteessä. Tuntui pakkopullalta kaikki joulun touhuilut.

No olen aina hemmotellut äitiä pikkulahjoilla milloin vaan kun silloin olen löytänyt jotain mukavaa pikku yllättävää äidille.
Mutta äidin kanssa olen sovinnut ettei enää joululahjoja osteta.

Äiti poloinen on kiinni perinteessä ja hänelle merkitsee paljon ne perinteet. Äiti vaikuttaa uskonnolliselta joka yrittää noudattaa niitä ja myös perinnäissääntöjä. Voi äiti poloista joka tarkoittaa hyvää, sen minä ymmärrän.

Pyytäisin esirukousapua että äiti ei olisi enää kiinni perinteessä lujasti ja alkaisi ymmärtää Raamatun Totuutta selkeästi.
Äiti on minulle rakas ja tärkeä ja haluaisin viettää hänen kanssa ilman pakonomaista jouluviettoa ja perinteitä.
Äiti tulisi kans uskoon ja pelastuisi, samoin isäpuoli ja veli ja mies... Jumala auta tätä asiaa!

Vanhurskaan rukous voi paljon, sanoo Raamattu.

No kiitos esirukoilijoille ja Kristuksen armoa ja rauhaa kaikille! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Sitkeät jouluperinteet pois

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Joulu 2011 15:29

Kiitos rakas Isä, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Tapahtukoon sinun tahtosi. Kiitän sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Sitkeät jouluperinteet pois

ViestiKirjoittaja eerika » 26. Joulu 2011 20:42

Rukoilen. :thumb:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron