Taukotupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Huhti 2018 19:37

*
Sorry, Pekka, ne housut ei ole minun makuuni. :) En ikinä pistäisi ne housut jalkaani ja housut ovat liian vastenkohtaista minun luonteelleni sori! :D Taidan tyytyä mieluummin löysiin napillisiin ja kapealahkeisiin farkkuhousuihin, joissa on rikki kulumat kohdat.

Image :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Huhti 2018 22:42

Ok, Vaisuliini. Entäs tällaset Polly-farkut? Näyttää jotenkin lyhytpulttuisilta:

Image


Tai entäs nämä caprihousut? Ilmeisesti luksusta haluaville:

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Huhti 2018 23:31

*
Sori, Pekka, en ole sellainen nainen, joka käyttää tuollaisia polly-farkkuja, enkä myös ole sellainen hienohko lady, joka käyttää caprihousuja. :) Mitä kesäasuun tulee, tykkään eniten rennosta kesäasusta. Itselläni on tosi ihanan rennot caprihousut, joissa on sivutaskut ja polvitaskut ja takataskut kans ja ne ovat ihan mukavan löysiä. Kangas on ihanan ohut, joka viilentää mukavasti kesäpäivinä. Minulla on ne ompelemani kesäasut, joiden kangas on ihanan ohut, joka viilentää mukavasti. Olen enemmän sellainen rento tyyppi, joka tykkää rentoista asuista.

Muuten tykkäätkö sinä miesten partiohousuista? Miehelläni on kans ne housut ja lisäksi icepeak-vaellushousut. Ne on mukavan rento asu.

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Jukka » 08. Huhti 2018 00:04

vaisuliini kirjoitti:*
Sori, Pekka, en ole sellainen nainen, joka käyttää tuollaisia polly-farkkuja, enkä myös ole sellainen hienohko lady, joka käyttää caprihousuja. :) Mitä kesäasuun tulee, tykkään eniten rennosta kesäasusta. Itselläni on tosi ihanan rennot caprihousut, joissa on sivutaskut ja polvitaskut ja takataskut kans ja ne ovat ihan mukavan löysiä. Kangas on ihanan ohut, joka viilentää mukavasti kesäpäivinä. Minulla on ne ompelemani kesäasut, joiden kangas on ihanan ohut, joka viilentää mukavasti. Olen enemmän sellainen rento tyyppi, joka tykkää rentoista asuista.

Muuten tykkäätkö sinä miesten partiohousuista? Miehelläni on kans ne housut ja lisäksi icepeak-vaellushousut. Ne on mukavan rento asu.


Osaatko arvioida kuinka paljon on suomalaisia joilla ei ole varaa ostaa noita tuotteita vaan joutuvat hakevat käytettyjä vaatteita kirpputoreilta ja kierrätyskeskuksista -tai roskiksista?
Jukka
 

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Huhti 2018 00:11

*
Jukka, miten se liittyy minun juttuun?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 08. Huhti 2018 07:37

Vaatteiden kierrättäminen on tärkeää. Hyvä, että Jukka muistutti :thumb:
Minun pitää töissä pukeutua hyvin, mutta en minä kalliista vaatteista välitä. Paljon kierrätämme lähipiirissä myös aikuisten vaatteita.
Saa jokaisella kuitenkin olla oma tyylinsä, jossa on mukava olla.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Huhti 2018 07:48

vaisuliini kirjoitti:Muuten tykkäätkö sinä miesten partiohousuista? Miehelläni on kans ne housut ja lisäksi icepeak-vaellushousut. Ne on mukavan rento asu.


Kiitos Vaisuliini sinulle viestistäsi. En käytä partiohousuja, mulla on jalassa kesät talvet nämä tällaiset Umbron mustat tuulihousut:

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Huhti 2018 10:38

*
Kiitos vastauksestasi, Pekka! Tiedän tuulipuvun ja myös Umbron -vaatteita. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Huhti 2018 11:03

*
Jukka, kirjoitan vielä siitä jutusta. Kysyn, sopiiko jättää vastaamatta sinun kysymykseen? :) No ihmettelin sinun kysymystä ja lyhytmuistisuuttasi, koska keskustelimme jo siitä vaalipäivinä, joina kirjoitin köyhistä ihmisistä, joista tiedän itse. Minä tuen katulapsia ja kodittomia ihmisiä antamalla vaatteita 'pelastakaa lapset' ry:hyn. Toivottavasti et luule tai ymmärrä väärin, että ostaisin aina kalliita vaatteita, kun me vaihdoimme tässä osiossa ajatuksia vaatteen jutusta.

Tulisi huomioida, että minä ompelen vaatteita, mikäli tarkoittaa, että on tapa tehdä vaatteet paljon halvemmalla. Kun viimeksi noita kankaita ostin noin 10 eurolla.

1Tim. 6:8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Huhti 2018 21:56

*
Muistatko sinä, milloin viimeksi olet itkenyt?
Pitäisikö huolestua itkemättömyydestä?
Se juttu ei liity minuun. Täällä esitän vain
kysymystä.

Ei tarvitse hävetä, että mies itkee.
Se on hyvä merkki, että mies itkee.
Mutta miehen on varmaan vaikea tunnustaa
toiselle miehelle, että on itse itkenyt.

Miehen ei tarvitse näyttäytyä, että olisi
ulkokuoleltaan vahva ja kova mies.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron