Taukotupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Huhti 2018 13:38

vaisuliini kirjoitti:*
Jaa.. Muuten yksi kesä sitten yhdellä chihuahuan pennulla oli hassu vaaleanpunainen balettihame. Minua nauratti se hassu balettihame. :D


Joo, ja haalareita on voinut ostaa koirille jo kauan:

Image

Huomaa aukko takana häntää varten!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 07. Huhti 2018 14:11

Minä käytän kotioloissa "joogahousuja". Mukavia ovat.

Äidilläni on kaksi pientä koiraa, joita tarvitsee kylmällä kelillä pukea. Hän kutoo koirille villapukuja itse, on kehittänyt oikein käytännöllisen mallin.

Odottelen ihanassa kevätsäässä tytärtäni kitaratunnilta kaupungilla. Tänään voisi vaikka grillata.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Juha » 07. Huhti 2018 15:05

vaisuliini kirjoitti:*
Tykästyin myös joogahousuihin, mutta mietityttää, miten uskovat suhtautuisivat, jos näkivät, että minulla olisi joogahousut. Miten te suhtautuisitte, jos näkisitte jonkun uskovan käyttää hippivaatteen, jossa on se jing/jang -vaatemerkki?


Eikös joogahousut ja legginsit oo sama asia?
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Huhti 2018 15:41

Aamu-Usva kirjoitti:Äidilläni on kaksi pientä koiraa, joita tarvitsee kylmällä kelillä pukea. Hän kutoo koirille villapukuja itse, on kehittänyt oikein käytännöllisen mallin.


Joo, ja tässä alla pari kuvaa joissa koirilla päällään oikein hienot villapaidat!


Image


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Linnea » 07. Huhti 2018 15:51

Joogahousuja taitaa olla monenlaisia malleja, pointti niissä lienee että voi taipua jooga-asentoihin eli ne ei kiristä mistään. Joskus itsekin oon miettinyt, onko uskovalle soveliasta sellaisia ostella. Tuskin ainakaan mistään jooga-kaupasta, ettei tue taloudellisesti tai muutenkaan kyseistä toimintaa. Yhdet jooga-housujen nimellä olevat housut ostin Sokokselta yli 10 vuotta sitten, niissä ei ole mitään aatteellisia kuviointeja. Tällaisissa vaatteissa vain usein käytetään keinokuituja, jotka päätyvät valitettavasti usein jätteenä mereen.
Viimeksi muokannut Linnea päivämäärä 21. Tammi 2020 19:03, muokattu yhteensä 2 kertaa
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Huhti 2018 15:56

*
Ok, Pekka. :) Aamu-Usva ja Linnea, hyvä tietää, että uskova voi käyttää joogahousuja. Juha, legginsit ovat muotoilevia, jotka myötäilevät ihoa myöten, muttei ne ole kireitä, koska kangas on joustava. Joogahousut ovat ihan löysiä, eivätkä ne myötäile ihoa myöten. Minulla olisi vielä kysyttävää. Kun vaatteella on se vaatemerkki, jonka mukaan se on jing jang ja kuva on jotain auringosta. Voiko uskova ostaa ja käyttää sitä vaatetta? Minä tykästyin kovasti haaremhousuihin. Jätin ostamatta vaatemerkin takia ja vielä harmittaa.

Hippikangas on kans varmaan Jing jang:ista, niin ommelsin itselleni tunika ja joogahousut. Mitä uskovat ajattelevat, jos saa tietää, että se hippikangas on jing jangista?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Huhti 2018 18:31

vaisuliini kirjoitti:Hippikangas on kans varmaan Jing jang:ista, niin ommelsin itselleni tunika ja joogahousut. Mitä uskovat ajattelevat, jos saa tietää, että se hippikangas on jing jangista?


"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Huhti 2018 19:06

*
Pekka, tiedän, siksi täällä esitin kysymystä siitä, voiko uskova käyttää sitä hippikangasta ja jing jangin vaatemerkillisiä vaatteita. Mutta mitä vaatteisiin tulee, mieleeni nousi Paavali. Tehän varmaan tiedätte, että hän söi epäjumaliin kuuluvan uhrilihan ja hän sanoi, ettei ole niitä jumalia. Niin minä päätin ostaa hippikankaan eurokankaan kaupasta ja ommelsin itselleni pari vaatetta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Huhti 2018 19:19

Ok, Vaisuliini.


Vaisuliini, olisko tämän tyyliset väljät perushousut mitään? Ei kiinnittäis niin ihmisten huomiota kun ovat ihan tavalliset housut ja värikään ei kiinnittäis niin ihmisten huomiota:

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 07. Huhti 2018 19:21

Pekka ei taida ihan seurata nykytrendejä :lol:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 26 vierailijaa

cron