Hengellisiä lauluja

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 05. Huhti 2018 18:56

Meidän kaksi vanhinta lasta lauloi Jippii-kuorossa, kunnes kyllästyivät.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Jukka » 05. Huhti 2018 20:55

Aamu-Usva kirjoitti:Meidän kaksi vanhinta lasta lauloi Jippii-kuorossa, kunnes kyllästyivät.


Kaikella on määräaika ja aikansa on jokaisella asialla taivaan alla. Sisimpäni siunaa koko perhettäsi kun toisinaan nousette mieleeni. Joskus ihmettelen, että miksi se sillä tavalla menee (että nousette mieleeni) kun emme ole tavanneetkaan, mutta menee vaan ja hyvältä tuntuu siunausta teille kaikille pyytää, myös vanhalle isällesi, jota sydämestäni kunnioitan.

Herra Jeesus siunatkoon ja varjelkoon teitä, pienimmästä suurimpaan ja nuorimmasta vanhimpaan.
Jukka
 

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Huhti 2018 07:44

Kiitos esirukouksesta!
Sitä tarvitaan aina.
:hugehug:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Linnea » 08. Touko 2018 06:40

Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Jukka » 09. Touko 2018 15:06

Linnea kirjoitti:


Koskettavat sanat. Muistot menneiltä ajoilta (1985-1995) nousivat laulun myötä mieleeni. Ne ajat eivät palaa eikä 1970-luvun Jeesusliikkeen liikehdintä. Mutta jotain sydämemme kaipaa; luulen, että sitä vanhanaikaista ja kuitenkin aina tuoretta ja muuttumatonta evankeliumia, joka tyydyttää sydämemme elämällä ja anteeksiantamuksella.
Jukka
 

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Linnea » 09. Touko 2018 18:28

Tässä vielä lisää nostalgiaa, Konnakuoro dokumentti, pätkiä eri ohjelmista 90-luvulta :)




Luukas 21:
28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.

1. Johanneksen kirje 1:
7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Filippiläiskirje 4:
7. ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

Galatalaiskirje 2:
20. ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.

1. Korinttolaiskirje 2:
9. vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".

Johanneksen ilmestys 21:
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

Heprealaiskirje 10:
35. Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri.
Viimeksi muokannut Linnea päivämäärä 21. Tammi 2020 18:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Linnea » 03. Kesä 2018 10:14




Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Jukka » 03. Kesä 2018 17:45

Kauniita ja puhuttelevia lauluja. Laulavat niin kuin ihmisten (minun makuuni) tuleekin esiintyä erotuksena nykyiselle musiikille joka muistuttaa toisinaan mylviviä sonnimullikoita apilapellossa. Eikä niillä ole edes kunnon vaatteita päällään, tarkoitan siis laulajia, en sonnimullikoita :lol:
Jukka
 

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Juha » 24. Kesä 2018 15:51

Ei-hengellinen laulu poistettu.

-Yp
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Hengellisiä lauluja

ViestiKirjoittaja Linnea » 26. Kesä 2018 18:00




Elämää uutta sielusi kaipaa

Elämää uutta sielusi kaipaa
nautinnot maiset tyydytä ei
onnesi särkyi, synnit sua painaa
aarteesi kalliit maailma vei

Jeesus nyt kutsuu sinua juuri
kiiruhda joutuin ristinsä luo
verensä voima valtavan suuri
syntisi poistaa, elämän suo

Jos matkan suunta sulla on väärä
silloin et päästä voi taivaaseen
tuho on varma, matkasi määrä
lavea tie vie kadotukseen

Valinnan hetki tänään on sulla
nyt ovi taivaan avoinna on
Jeesuksen luona on tuomitulla
autuus ja rauha loppumaton

(Aimo Huttunen)
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 24 vierailijaa

cron