Presidentinvaalit 2018

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Presidentinvaalit 2018

ViestiKirjoittaja Jukka » 31. Tammi 2018 22:01

Aamu-Usva kirjoitti:Kirjoitan koko ajan täällä ihan kaikkien nähden, en kenenkään selän takana. Tuo viimekertainenkin oli kohdistettu siis Vaisuliinille itselleen, vaikka puhuinkin yksikön kolmannessa persoonassa.


Minä tykkään, kun minua puhutellaan kolmannessa persoonassa, kuten Asterixissa Caessaria (Jumaltenrannan nousu ja tuho). Siinä Ceassar oli neuvonantajiensa ympäröimänä ja selitti innokkaasti Jumaltenrannan hanketta, joka oli hänen edessään pienoiskokoon rakennettuna isolla pöydällä. Keskustelu eteni tähän tapaan:

Ceassar: Tämä on suuremmoinen suunnitelma. Hän teki se yksin. Hän on ihmeellinen.
Nuori arkkitehti kuiskaa vanhemmalle kolleegalleen: Kenestä hän oikein puhuu?
Vanhempi arkkitehti: Itsestään. Hän puhuu usein itsestään kolmannessa persoonassa.
Nuori arkkitehti huudahtaa ihannoiden Ceassarille: Hän on tosiaan ihmeellinen!
Ceassar: Ai kuka?
Nuori arkkitehti: No te!
Ceassar: Jaa, hän!

Tämä pienenä vinkkinä ja saa minun nimeni edessä käyttää samantapaisia adjektiiveja mitä Kim Jong-un'in nimen edessä viljellään. Itse ohjeistan maatilalla vieraitani "Me Virtanen kolmas junior määräämme" :lol: Mistä lie johtuu, että porukkaa käy maalla yhä vaan vähemmän ja harvemmin :think2:
Jukka
 

Re: Presidentinvaalit 2018

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 31. Tammi 2018 22:08

:good2:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Presidentinvaalit 2018

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Tammi 2018 22:08

*
Rpe, minun osuudeltani olen jo oikaissut sinua Totuuden Sanan valoon. Niin nyt jätän sinut Herran haltuun rukoillen. Mitä presidenttiin tulee, tulee rukoilla esivaltojen puolesta siunaten, että se olisi Jumalan Sanan mukaista kansan parhaaksi, että kansa tulisi oppia tuntemaan ja pelastuisi. Laittomuuksia ei tule siunata. Vain esivaltoja ja presidenttiä. :bible: :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Presidentinvaalit 2018

ViestiKirjoittaja rpe » 31. Tammi 2018 23:01

Ihan kiva,kun haluat muiden hyvää. Minulle on edelleen jäänyt epäselväksi, mistä minua nuhtelet, mikä on mennyt pieleen? Nuhteletko samalla muitakin, jotka ovat kanssasi eri mieltä? Saanko minä muuten nuhdella sinua, vai meneekö keskustelu presidenttipelistä ihan sivuraiteille? Minusta koko presidenttipeli oli monin paikoin eräänlaista poliittista satiiria, josta löytyy varsin paljon arkihuumoria ja tilannekomiikkaa. Esim Laura H ja Paavo V ottivat antieurolinjansa taas niin ihanan vakavasti ja dramaattisesti. Onneksi Paavo V oli hieman oppinut nauramaan itselleen, mitä Laura H ei vielää ole oivaltanut hyvän poliitikon piirteenä. Mutta ehkä tämä tästä.
rpe
 
Viestit: 351
Liittynyt: 15. Marras 2015 09:30

Re: Presidentinvaalit 2018

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Tammi 2018 23:10

*
Rpe, en nuhdellut, vaan oikaisin sinua, koska sinä olet minulle veli. Kiinnostaisiko sinua Raamatun tunteminen, jos saa kysyä? :bible: :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Presidentinvaalit 2018

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 03. Helmi 2018 17:25

Tänään lauanataina n viikko vaalien jälkeen olin kotipaikalla ja radio oli päällä ja siellä poliittinen vaali satiiri...

Se meni n ulkomuistista näin..

Toimittaja: Mitä mieltä olette M Vanhanen vaalituloksesta..
M.Vanhanen: Ky-Ky-Kyllä se kannatus tästä vielä nousee pari prosenttiyksikköä
Toimittaja : Mutta vaalit oli jo viikko sitten ???
M.Vanhanen: Noo keskustalaiset on tunnetusti hitaasti liikkeellä ja näemme vielä muutaman prosenttiksikön nousun .
:) ;)

Toimittaja : No niin Sauli ,miten uusi kausi jatkuu ja mitä aiotte tehdä ??
S.Niinistö: No periaatteessa samaa kuten muutkin politiikot eli korjaamme niitä virheitä ,joita jätimme edellisellä vaalikaudella tekemättä

:):) Oli aikas hyvää satiiria ja meinas ruoka mennä vika kurkkuun ruokapöydässä hiukka pyrki naurattamaan ja se satiiri oli siis paljon pidempi ,mutta näin ulkomuistista suurin piirtein.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa