Palaverin ensimmäinen osa

Rukousaiheet

Palaverin ensimmäinen osa

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 01. Joulu 2011 01:14

Minulla oli tänään palaveri, jossa pohdittiin hoitoani ja kuntoutustani. Suunniteltiin työtoimintaa, tukikeskusteluja ja muita tukitoimia. Asioitten selvittely on kesken, mutta minua ahdistaa, kun tuntuu, että vaikka hoitotaho jotain erittäin hyvää ratkaisua suositteleekin, niin kaupungin viranomaiset sen aina eväävät, esim eräs minulle tärkeä ja rakas ihminen on erityisesti kaupungin henkilöstön hampaissa minuun liittyvien asioiden suhteen ja hänen ei annettaisi minua auttaa eikä tukea ja suren asiaa syvästi. Rukoilisitteko tämän asian puolesta, että Jumala antaa minulle ne tukitoimet ja mielenmuutoksen sille henkilölle joka aina evää kaiken? Mietin että pitääkö minun kohta ottaa pankista lainaa niihin tukitoimiin kun olen niin uupunut siihen, kun minulta aina kaikki evätään. Rukoilkaa, että Jeesus armahtaa ja Jumala armahtaa minua tässä asiassa. Minulla on myös erilaisia pelkoja. Pelkään, että entiset ikävät asiat jotka aiheuttivat minulle psyyken ongelmia, toistuvat. Jeesus kyllä tietää mitä tarkoitan tuolla viimeksimainitulla. Rukoilkaa ettei se toistu enää, se oli aivan kauheaa.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Palaverin ensimmäinen osa

ViestiKirjoittaja toni t » 01. Joulu 2011 01:33

Rakas Isä kaikkivaltias Jumala auta ja armahda sisarta Sinun hyvän tahtosi mukaan ja suojele ja varjele sisar kaikesta pahasta rakkaan Poikasi Herran Jeesuksen Kristuksen pyhässä nimessä amen.

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron